2014-08-23, 15:45
Medlem
cyberkalles avatar
Har strulat med mitt player så jag har bara Hannover-Schalke matchen så jag är tacksam om någon (Ezzelino) kollar på Augsburg matchen och kan ge referat därifrån.
2014-08-23, 15:47
Medlem
xtroes avatar
Wolf är ju så usel så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
2014-08-23, 15:47
Medlem
Ewrus avatar
Dubbelfel av Wolf, 1-0 till Berlin...
2014-08-23, 15:49
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ewru
Dubbelfel av Wolf, 1-0 till Berlin...
Ja alltså, att man lyckas göra två fel på så kort tid äran en bedrift i sig, sen att tom Schieber får göra mål, ja det är en helt annan historia. Vafan.

Försvaret imponerar ju inte för tillfället heller. Hönsgård.
Senast redigerad av xtroe 2014-08-23 kl. 15:51.
2014-08-23, 15:51
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Ja alltså, att man lyckas göra två fel på så kort tid äran en bedrift i sig, sen att tom Schieber får göra mål, ja det är en helt annan historia. Vafan.
Så tråkigt när det inte släppts till ett enda anfall annars... Så dumt att Dutt jagade iväg Mielitz! Han va 100 ggr bättre... Nu har vi Wolf och två juniorer...
2014-08-23, 15:53
Medlem
Mäktigt bortafölje Schalke har, känns nästan som hemmaplan.

Vet inte riktigt vad jag hoppas på i denna match, gillar Schalke och deras talanger men det kanske vore bäst med tre raka förluster här i inledningen så att Keller kan få sparken. Schalke känns som ett lag som ständigt underpresterar och jag tror det vore nyttigt med lite nytt blod bakom spakarna.
2014-08-23, 15:54
Medlem
xtroes avatar
Ska vara väldigt glada att det bara står 1-0 just nu... Vad är det som händer.
2014-08-23, 15:58
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Ska vara väldigt glada att det bara står 1-0 just nu... Vad är det som händer.
Efter Wolfs missar tappade man spelet helt... Tungt mål att åka på...
2014-08-23, 16:02
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Har strulat med mitt player så jag har bara Hannover-Schalke matchen så jag är tacksam om någon (Ezzelino) kollar på Augsburg matchen och kan ge referat därifrån.

0-0, Hoffenheim dominerar matchbilden. Firmino sköt nyss högt över från ett bra läge, snygg överhoppning gav honom chansen. Inter lär erbjuda mycket pengar för den unge brasilianaren, men Hoffenheim vill förstås behålla honom. 16 mål och 11 assist förra säsongen.

Nu gjorde Szalai 1-0 till Hoffenheim, efter hörna, målvaktsretur och missad backrensning.

Strax därefter 2-0, Elyounoussi på pass av Firmino, de sprang sönder Augsburgförsvaret, ett enkelt avslut.
Senast redigerad av Ezzelino 2014-08-23 kl. 16:07.
2014-08-23, 16:02
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffran
Mäktigt bortafölje Schalke har, känns nästan som hemmaplan.

Vet inte riktigt vad jag hoppas på i denna match, gillar Schalke och deras talanger men det kanske vore bäst med tre raka förluster här i inledningen så att Keller kan få sparken. Schalke känns som ett lag som ständigt underpresterar och jag tror det vore nyttigt med lite nytt blod bakom spakarna.
Jag är också kluven på vem som jag skall hålla på.
Gillar Schalke lite smått och har besökt Hannover några gånger och så är ju Germanofil en H96 supporter som är trevlig.
2014-08-23, 16:03
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
0-0, Hoffenheim dominerar matchbilden. Firmino sköt nyss högt över från ett bra läge, snygg överhoppning gav honom chansen. Inter lär erbjuda mycket pengar för den unge brasilianaren, men Hoffenheim vill förstås behålla honom. 16 mål och 11 assist förra säsongen.
Tack för uppdateringen.
2014-08-23, 16:04
Medlem
xtroes avatar
Wolfs lustspel är obefintligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här