Jag spelar mina 1-kronas rader varje gång (förutom mina vanliga småsystem) - vann faktisk 170 kr i stryktråden på en 1kronas rad (11 rätt), så 'finansieringen' är på plats ett bra tag framöver .....
Målsättningen är att nån, i en av trådarna får 13 rätt - svårt ja, men inte omöjligt
Tack.
En får gratulera! Kör med jämna mellanrum dessa spel. Ibland kör jag enkronas, ibland upp till 36 spänn. Dock aldrig vunnit..satsade 24 på topptipset iförrgår och fick en 7a... Men skam den som ger sig. Nångång ska jag oxå få in en vinst. Upptäckte ju dock att det var kul att spela på dom här spelen för några månader sen, så om ett tag kanske jag fått in en hum om hur lagen brukar spela..
Just det, RedSavina - med sju rätt vinner RedSavina för tredje gången i rad....det är fanimej imponerande. Vi andra får jobba vidare och hoppas det blir våran tur att vinna snart. Red kan väl inte vinna igen ??
Grattis, RedSavina
Tackar, jag förstår inte själv varför det går så bra.
Satsar på fyran medans jag ändå håller på.
1. Manchester U-Queens PR 1
2. Djurgården-Åtvidaberg 1
3. Elfsborg-IFK Göteborg 1
4. Gefle-Falkenberg X
5. Halmstad-Mjällby 1
6. Cagliari-Atalanta 2
7. Fiorentina-Genoa 1
8. Parma-Milan X
9. Granada CF-Villarreal 2
Åtta rätt blev det som bäst i tråden denna omgången. Bakom de fina prestationerna var upperkatt och hash. Snabbt vidare till regel 2 för att hitta en vinnare....innan dess kan det nämnas att omgångens skrällpoäng går til Röksopp för hans streck på Åtvidaberg (11%) - får säga att Röksopp hade en rad som var inriktad på skrällar - kul att han då också fick 1 poäng.
upperkatt/ Manchester U (85%) , Elfsborg-IFK Göteborg X (31%) , Gefle (49%) , Mjällby (20%) , Atalanta (21%) , Milan (46%) , Sevilla (80%) , Valencia (75%) = 407/8 = 50,88
hash/ Manchester U (85%) , Elfsborg-IFK Göteborg X (31%) , Gefle (49%) , Atalanta (21%) , Granada-Villareal X (28%) , Sevilla (80%) , Valencia (75%) , Hannover (57%) = 426/8 = 53,25
Det blev upperkatt som tog segern, men snyggt av hash att vara med helt framme i både stryk- och Europatråden.
Grattis, upperkatt
Deltagarnas resultat/
8 rätt/upperkatt, hash
7 rätt/ AndraSortering, beatbeat
6 rätt/ ChristineNoonan, riflxx, femuz
5 rätt/ FetRigg, ZeunertsAle, bagarn29,
4 rätt/ suffer, RedSavina
Tack till alla som deltog.
Till mod:
Vad sägs om vi gör som med stryktråden och låter denna tråd få en chans på fyra veckor innan man eventuellt slänger den. Stryktråden behövde fyra veckor på sig innan den riktigt kom igång, samma tidsram kan vi väl få här?
Vinnarlistan/
2014-08-20/ AndraSortering(8 rätt) (för få deltagare till att ingå i tävlingen)
2014-08-24/ upperkatt(8 rätt)
2014-08-26/ AndraSortering (9 rätt)
2014-08-31/ hash(7 rätt)
2014-09-02/ RedSavina(9 rätt)
2014-09-07/ RedSavina(8 rätt)
2014-09-09/ RedSavina(7 rätt)
2014-09-14/ upperkatt(8 rätt)
Listor strax!
Senast redigerad av AndraSortering 2014-09-14 kl. 23:38.
Anledning: fetade Hannover i hash's resultatrad
*vid flera deltagare med tvåsiffrigt i en omgång, är vinnaren från omgången fetmarkerad
Pengalistan/
Svårt att vinna pengar när man bara får tippa en rad, men möjligheten finns ju…. Har än så länge bara hänt en gång, men jag hoppas att det blir fler. Tänk om man fick in 13 rätt på en enkelrad?
this could be you
Vinnare/
Vi har avvecklat åtta omgångar, och kör varje gång det finns en europakupong att spela på, så det kan rätt snabbt bli till en del. Så långt har följande vunnit....
3 ggr/RedSavina 2 ggr/AndraSortering (AndraSortering fick dock inga poäng för sin första seger, då antalet av deltagare var under fem), upperkatt 1 gång/hash
Minst rätt streckade tecken i omgången/
Djurgården-Åtvidaberg 70-19-11, Röksopp
POÄNGLISTAN/
Poäng tilldelas enligt följande:
3 p för en vunnen omgång
2 poäng för en omgång där man hade oturen att förlora via regel 2 eller 3
1 p för varje omgång man har tvåsiffrigt antal rätt
1 p för det lägst streckade tecken (som blev rätt) i en omgång.