2005-09-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Går det inte att lätt ordna en dylik funktion, själv tycker jag att det är "jobbigt" att radera 25 och 25. Går det inte att ordna en "radera alla- knapp"???
Jag trodde att det gick. Vad händer om man kryssar i den där översta siffran där det står "meddelanden 247 (eller annan siffra)"? Alltså över dem med siffrorna för respektive dag. Det var om man krysade i den jag trodde att alla rutor skulle kryssas i automatiskt ?

Jag vågar inte prova eftersom jag har råkat radera PM med viktiga uppgifter i tillräckligt många gånger som det är.
Citera
2005-09-05, 21:33
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Jag trodde att det gick. Vad händer om man kryssar i den där översta siffran där det står "meddelanden 247 (eller annan siffra)"? Alltså över dem med siffrorna för respektive dag. Det var om man krysade i den jag trodde att alla rutor skulle kryssas i automatiskt ?

Jag vågar inte prova eftersom jag har råkat radera PM med viktiga uppgifter i tillräckligt många gånger som det är.
Nope, bara de 25 som finns på den sidan berörs då.
Citera
2005-09-06, 10:00
Medlem
TuXIs avatar
Ser ut att finnas en "Empty Folder" i vBulletin 3.5

Så, det är bara att vänta tills 3.5 släpps som stable, så kanske det kan bli en uppdatering av forumet, och då även med den "Knappen" som resnar hela din inbox.
Citera
2005-09-09, 20:09
Medlem
CharlieRs avatar
Jo. Det vore ju bra.

En fråga bara: pm som man missat för att lådan är full, kommer de någonsin fram?
Citera
2005-09-09, 20:10
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jo. Det vore ju bra.

En fråga bara: pm som man missat för att lådan är full, kommer de någonsin fram?

Nej, det skickas tillbaka till den som skrev, med meddelandet:

"Ditt meddelande gick inte fram, eftersomk personens pm-box är full".
Citera
2005-09-09, 20:40
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phreakdenta
Dagens I-landsproblem. Tio raderingar och hela din tillgänliga kapacitet är tömd, hur jobbigt kan det vara egentligen? Det svåra är väl att välja ut de som ska raderas, skilja agnarna från vetet så att säga.

Av vilken anledning vill man spara pm? Har man läst och svarat finns det väl inte så mycket mer att göra med dom.
Citera
2005-09-09, 20:42
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Av vilken anledning vill man spara pm? Har man läst och svarat finns det väl inte så mycket mer att göra med dom.
Som mod är det bra..jag har haft det som verktyg många gånger när någon ljuger om pm;konverastion, påstår att de rp;at eller att jag inte varat på pm.
Citera
2005-09-09, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phreakdenta
Nope, bara de 25 som finns på den sidan berörs då.
Jag förstår! Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Nej, det skickas tillbaka till den som skrev, med meddelandet:

"Ditt meddelande gick inte fram, eftersomk personens pm-box är full".
Däremot får mottagaren av PM:et ett mail med texten "xxx har försökt sända dig ett PM, men misslyckats eftersom din box är full" (eller liknande? Jag kommer inte riktigt ihåg) så då är det bara att rensa och be vederbörande att skicka igen. Detta gäller nog bara om man även i vanliga fall använder funktionen att få mail vid PM.
Citera
2005-09-09, 21:04
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Jag förstår! Tack!
Däremot får mottagaren av PM:et ett mail med texten "xxx har försökt sända dig ett PM, men misslyckats eftersom din box är full" (eller liknande? Jag kommer inte riktigt ihåg) så då är det bara att rensa och be vederbörande att skicka igen. Detta gäller nog bara om man även i vanliga fall använder funktionen att få mail vid PM.

Såhär ser mailet ut.

Citat:
Hejsan impieteer,

NN har precis försökt att skicka ett privat meddelande till dig. Men ditt utrymme för meddelanden på Flashback Forum är fullt. För att kunna ta emot fler privata meddelanden måste du radera några meddelanden. Var vänlig och gå tll den här sidan för att göra det:
http://forum.flashback.info/scandinavia/private.php

Tack,
Flashback Forum
Citera
2005-10-04, 21:03
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Går det inte att lätt ordna en dylik funktion, själv tycker jag att det är "jobbigt" att radera 25 och 25. Går det inte att ordna en "radera alla- knapp"???
Nu du, Alladin - funktionen finns i den nya versionen av vBulletin! Håll ögonen öppna efter en länk märkt Empty Folder. Dessvärre hann du blir bannad innan funktionen tillkom, men du finns väl därute ändå kan jag tänka mig...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in