En vän träffade Wahhlbeck rätt ingående under en period när hon var tillsammans med hans polare. Skum och otrevlig var han tydligen, med i något sektliknande "gäng" som enbart käkar viss sorts föda för att uppnå "sinnesfrid". Låste in sig i lador och hade förlösande primalterapier och gruppsex.
Varje gång jag ser Peter Wahlbeck undrar jag..."Vad fan går han på"??? Han verkar ständigt påverkad. Han skryter dessutom om att hans pruttar är helt luktfria tack vare maten han äter....Vilken snubbe.
Jag var inte den enda som hoppade av i Åbo. Även Wahlbeck fick hoppa av. Men han gjorde det inte frivilligt. Jag har ruskigt svårt för folk som inte kan hantera sitt festande så det var rätt åt honom. Hoppas han frös lite. Det gjorde jag. Jag glömde nämligen min jacka i hytten på båten och det var is på perrongen i Åbo i går morse.
Det var rätt åt honom, som sagt. Hans kolleger måste se honom som en ständig pina. Folk med dåligt ölsinne har inget att göra berusade i offentliga miljöer. Smått mentalsjuk verkar han också vara.
Haha! Direkt när jag läste nyheten tänkte jag "det var säkert Wahlbeck" och så bekräftas det alltså här :P Rätt kusligt hur jag via någon slags fördomsinstinkt kunde lukta mig till att det var just han.
'När Peter Siepen lyckades ta tillbaka mikrofonen'
Jag har sett PS en gång, då gick han runt inne på coop forum och kramade ett sexpack. Verkligen kramade, i famnen. Nej han skulle handla som vanligt och det var en vanlig veckodag.
Ser att tipset till aftonbladet gav effekt.
Min kompanjon var nämligen på den kryssningen.
Så det han gjorde när han kom hem var att låna min dator och skicka ett tips till aftonbladet.
Funderade på att göra en tråd här men tyckte det verkade meningslöst innan det fanns någon artikel uppe.