2003-06-19, 22:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Klart att man skulle.
He he Gargamel......Nu har vi snart averkat sidan 1.
Citera
2003-06-20, 14:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Finns mer bilder på denna länk.
http://www.privatexxx.org/pages/mainindex.html
Gå till sidan 450.
Citera
2003-06-20, 14:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Du Zigg.
Så pass Emma-diggare är jag.Det där är INTE Emma.
Bara så du har det klart för dig.
Emma skall bara bedömas efter vad hon själv har gjort.
Ok. :evil: :evil:
Citera
2003-06-20, 16:34
äldre konto (old)
Ej medlem
undrar

hur skönt det é borra henne
http://www.bimbolinks.com/php/fileupload/submpics/3905_3.jpg

eko eko eko
Citera
2003-06-21, 01:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag skulle inte vilja låta Emma lägga vårtvarmt omslag på mitt långben om hon så var den sista fittan i världen. Uschaligen, hon personifierar verkligen det egensinniga, lynniga våpet. :evil:

// Roger P.

Så rätt, så rätt. Ho ho, den kossan må inte få det lätt framledes...fast mången är ju idioterna som vandrat tellus yta.
Citera
2003-06-21, 10:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEUCE
Citat:
Jag skulle inte vilja låta Emma lägga vårtvarmt omslag på mitt långben om hon så var den sista fittan i världen. Uschaligen, hon personifierar verkligen det egensinniga, lynniga våpet. :evil:

// Roger P.

Så rätt, så rätt. Ho ho, den kossan må inte få det lätt framledes...fast mången är ju idioterna som vandrat tellus yta.

Hörde att hon befinner sej i Luleå och att hon inte alls har några problem att få sej ordentligt.....
Förövrigt ska man nog inte åka dit å parta.....tänk om man skulle träffa på både Emma och BB-Linda
Citera
2003-06-21, 14:40
Bannlyst
PADs skrev:
Citat:
Hörde att hon befinner sej i Luleå och att hon inte alls har några problem att få sej ordentligt.....

Jo, men så är hon en utav Sveriges värsta skökor också. Stackars hennes farsa... Tänk vilket helvete han måste ha på jobbet, alla hans jobbarpolare vet om att hans dotter har lika många fulla killar på sig som en madrass på Maria Pol.

Usch, jag kan inte nog uttrycka min avsky för Emma. Hon är en av Sveriges för tillfället vidrigaste kvinnor.

// Roger P.
Citera
2003-06-21, 22:23
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
PADs skrev:
Citat:

Jo, men så är hon en utav Sveriges värsta skökor också. Stackars hennes farsa... Tänk vilket helvete han måste ha på jobbet, alla hans jobbarpolare vet om att hans dotter har lika många fulla killar på sig som en madrass på Maria Pol.

Usch, jag kan inte nog uttrycka min avsky för Emma. Hon är en av Sveriges för tillfället vidrigaste kvinnor.

// Roger P.

BB-Emma-Maria's riktiga alt plastpappa jobbar visst på SSAB med cirkus tusen andra gubbar, hur tror du han kände sej när han med tungt huvud vandrade genom den kilometerlånga fabriken dagarna efter att EM ljudligt stönade av fransmannens fittuppkörda finger.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in