Citat:
Ursprungligen postat av
MrsGossip
Verkar minst sagt rörigt allting och jag försöker förstå varför Hörby kommun plockar barnen när de är i Malmö fastän de är skrivna i Östersund!? Hur kom Östersund in i bilden och varför är barnen skrivna där?
Berättelsen har gott om hål i sig.
I nån video pratar hon om att hon behöver en rejäl fylla för att orka med allt. Hon kanske har alkoholproblem då? Det är ju utomordentligt korkat att säga så i en video där man kritiserar soc.för att omhänderta hennes barn!
Är så förbenat nyfiken på bakgrunden till allt detta nu.
Är du nyfiken på hennes ”tidigare” erfarenheter, med lite skarv på både det ena och det andra så ligger det ett långt inlägg på hennes Facebook där hon skrivit sin livshistoria. Hennes egocentriska beteende lyser igenom både här och där.
Gädda #827 ska hon tydligen ha varit med och fiskat upp också.
Personligen tycker jag att hon målar in sig i ett hörn. Inte för att hon ljuger men för att hon undanhåller så mycket information. Säger inte att myndigheter alltid gör rätt, men det saknas för mycket fakta för hennes påståenden i tid och otid.
Gällande Östersund; så vill jag minnas att hon en kort period flyttade dit. Men om hon bodde där mer än på pappret vet jag inte. Barnet blev väl då automatiskt också skrivet där och därför
tror jag att de kan vara inblandade.