2014-09-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Röka är väl dock något som krävs därinne, både för att alla andra gör det och för att lugna nerverna. Kan tänka mig att Eric är väldigt fitness annars.

Det ger ju dock inget om du inte tar halsbloss men du kanske inte har rökt en cigg förr?
Citera
2014-09-08, 23:33
Medlem
Granit84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Det ger ju dock inget om du inte tar halsbloss men du kanske inte har rökt en cigg förr?

Haha
Citera
2014-09-08, 23:40
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femma
Stackars hon med långa håret som tydligen spoilade vinnaren på sin insta! (hörde det idag på PP3). Skönt att det inte står här så man fortfarande får lite spänning . Nån som vet om hon fick böter för sin spoil?

Enligt TV3 skulle det inte bli några konsekvenser övh vilket jag personligen tycker är jävligt dåligt eftersom ett kontrakt är ett kontrakt. Hon har ju avslöjat ALLT i en hel intervju. TV3 säger att "tack vare hennes avslöjande har det blivit ett större intresse för programmet", vilket är ett rätt konstigt uttalande i och med att många jag känner inte vill titta längre eftersom de redan vet allt som händer och när det händer - det säger ju sig självt, spänningen är ju liksom borta då. Det personerna bakom serien inte verkar förstå är ju att nu är det fritt fram för framtida deltagare att avslöja allt eftersom de har läst att Saga gjorde just det och fick inte ett skit för det. Sedan vet man ju dock inte om produktionen låtsas som att det inte rör dom i nacken utåt och att de tar hand om det internt utan att media får veta..
Citera
2014-09-08, 23:41
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:

Nej, jag tycker själva handlingen i sig också är lugnande. För en ovan rökare ger inte nikotinet en lugnande effekt då man som bekant inte är beroende av det. Men ibland kan det vara svårt att tänka längre än vad näsan sträcker sig, bäste spliffpatrull.
Citera
2014-09-08, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spLitpersonaLity
Enligt TV3 skulle det inte bli några konsekvenser övh vilket jag personligen tycker är jävligt dåligt eftersom ett kontrakt är ett kontrakt. Hon har ju avslöjat ALLT i en hel intervju. TV3 säger att "tack vare hennes avslöjande har det blivit ett större intresse för programmet", vilket är ett rätt konstigt uttalande i och med att många jag känner inte vill titta längre eftersom de redan vet allt som händer och när det händer - det säger ju sig självt, spänningen är ju liksom borta då. Det personerna bakom serien inte verkar förstå är ju att nu är det fritt fram för framtida deltagare att avslöja allt eftersom de har läst att Saga gjorde just det och fick inte ett skit för det. Sedan vet man ju dock inte om produktionen låtsas som att det inte rör dom i nacken utåt och att de tar hand om det internt utan att media får veta..

De kanske försöker få avslöjandet att framstå som ett pr-trick alternativt någonting tagit ur luften? Hade kanske blivit ännu mer upplivat om tv3 stämt Saga på pengar, då hade det spridits ytterligare.
Citera
2014-09-08, 23:42
Medlem
Citat:

Vad är mest pinsamt, att Eric tar munbloss eller att du sitter och inspekterar hur han röker för att se om han tar halsbloss eller inte?
Citera
2014-09-08, 23:45
Medlem
Granit84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Vad är mest pinsamt, att Eric tar munbloss eller att du sitter och inspekterar hur han röker för att se om han tar halsbloss eller inte?

Det var jag som nämnde de först, men ok hoppa på fel kille du :-)
Citera
2014-09-08, 23:51
Medlem
Hunden007s avatar
Saga måste gilla små kukar
Citera
2014-09-09, 00:06
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Saga måste gilla små kukar
Haha tänkte också på det när hon gillade asiater, vad är medelmåttet där egentligen? 9cm?
Citera
2014-09-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit84
Det var jag som nämnde de först, men ok hoppa på fel kille du :-)

Tolkade hans inlägg som att även han tycker att Eric tar munbloss och så spann han vidare på eran konversation. Men oroa dig inte jag tycker du är lika pinsam du också
Får lite flashback när jag var yngre och hade en "kompis" som alltid var lika fixerad vid vilka som tog munbloss när de rökte. Hon kunde till och med gå fram till folk och fråga "Varför tar du munbloss för?", skämdes ögonen ur mig. Det är dumt att röka, det blir inte dummare för att man tar munbloss. Vi var ju dock 14 när det hände så jag har väl lite mer överseende med att hon sa det.
Citera
2014-09-09, 00:11
Medlem
Måste bara säga att jag tycker att det är ganska nasty att den nya killen ligger första dagen han kommer in. Han sitter dessutom i intervjun och säger något i still med att han gör allt för att vinna bland annat att ligga, prostitute much??
Citera
2014-09-09, 00:28
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Haha tänkte också på det när hon gillade asiater, vad är medelmåttet där egentligen? 9cm?

haha aja men söt och random
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in