2014-08-01, 15:10
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akasa
Jo och Caprio jublar såklart för att själv göra sig populär då han vet att han får extra cred om man "hatar" bieber... så Caprio är egentligen losern
Ja för en av dagens största skådisar känner sig nog manad att skratta lite för att få cred. Skämtar du med oss? Men det kanske är att leo är avis på justin för hans flickidol status. För en sådan har ju inte Leo heller haft sen justin gick i blöjor
Citera
2014-08-01, 15:49
Medlem
Shadowcrafts avatar
Verkilgen ingen verkar gilla Justin! haha! (förutom pissluder)
Citera
2014-08-01, 16:37
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akasa
Jo och Caprio jublar såklart för att själv göra sig populär då han vet att han får extra cred om man "hatar" bieber... så Caprio är egentligen losern

Göra sig populär? Leo är väl den i särklass tyngsta kändisen i det sällskapet. Ett kändisskap som bygger på en lång karriär som skådis med en rad gedigna filmer i bagaget. Hade Justin någon förståelse för sammanhang så hade han kysst Leo's fötter, men han är för dum för att fatta det!
Citera
2014-08-01, 18:20
Bannlyst
Biebers agerande tyder väl snarare på att Bloom har varit på honom förut, kanske dags att släppa tjejen?

-

Tar inte någons parti, även om Bieber känns överdrivet skitnödig allt som oftast, ville bara inflika det.
Citera
2014-08-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det kanske bästa i hela historien är att Leo Dicaprio som satt vid samma bord som Bloom jublade när Bloom försökte nita Bieber.

Grymt pinsamt av två snart 40-åriga snubbar att bete sig så på lokal.

Bra fadersgestalt han är Bloom som försöker nita en snorunge på 20 bast.
Senast redigerad av flagella 2014-08-01 kl. 21:10.
Citera
2014-08-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Kom igen nu.. Vara mer källkritisk? Du menar alltså att de gamla familjefilmerna från när han var litet barn är på något sätt fake eller vad fan menar du? Väldigt otydligt måste jag erkänna. Jag om någon är väl källkritisk som ser igenom den bild som media matar folket med och som de vänligt sväljer utan att reflektera själva. Sedan att du är så pass naiv att du verkar tro att jag på något sätt skyddar honom är ju bara patetiskt. Däremot är jag emot idioti.

Med tanke på din reaktion så tror nog du har en liten crush i han

Den där dokumentären var nog precis avsedd till att just tittaren ska komma fram till att han är
igentligen en oskyldig liten pojke som blivit exploaterad av skivbolaget. Det får hans fans bara att
bli mer kära i han
Givetvis har hans skivbolag
inget emot det, deras rykte är redan körd i botten. Viktigast att är ju biebers image är intakt så han
kan fortsätta se sådär småolycklig på alla posters som småtjejerna köper.

Ang han musikaliska förmåga som barn så visst, han hade säkert en viss begåvning, men jag betvivlar starkt att han var i närheten av storheter som ex en ung Michael Jackson.
Citera
2014-08-12, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Jag tycker inte att jag överdriver ett dugg. På den där dokumentären om hans liv ser man klipp på honom som liten unge där han uppvisar enorm talang i både dans, sång och musikalitet i överlag. Redan som liten spelade han fyra olika instrument. Det tillsammans med att sjunga så pass bra i så ung ålder är inget som är direkt vanligt. Hans röst är givetvis inte utomjordiskt bra på något sätt, men att han besitter enorm talang råder det ingen tvivel om. Tror du mig inte så kolla in lite klipp på honom som liten om du ej gjort det. Däremot är musiken han medverkar i (för det är inte mer än så) är totalt värdelös, men skulle vi leva i en annan värld där girighet och enkelhet inte var det styrande och han hade bra människor omkring sig som vägledde honom på rätt sätt men samtidigt lät han finna sin egna musikaliska väg hade musiken utvecklats explosionsartat och vi hade sett en helt annan artist. En väldigt väldigt stor artist. Killen är förstörd. Hans kall i livet och glädjen med musik är sedan länge borta, och kvar finns bara det vi ser idag. Inget annat än beklagligt.

Sedan att så pass många, både små fjortisar till vuxna människor, påstår sig hata honom är väldigt efterblivet.
Riktiga artister kan vägleda sig själva, eftersom de är så pass självsäkra att de inte behöver göra sig till som Justin Bieber alltid försöker göra.
Jag är själv erfaren musiker, och jag kunde också både spela fyra instrument och sjunga i tidig ålder, förmodligen ännu tidigare och bättre än Bieber (jag började lära mig lira gitarr i 6-årsåldern och var hyfsad basist två år senare, och numera tycker till och med väldigt professionella musiker att jag är "enormt skicklig") och jag anser att lille Justin helt enkelt inte har rätt personlighet för att vara kändis.
En riktig musiker sysslar med musik för skojs skull, och är inte ens ute efter någon dramatisk "uppmärksamhet" - man lirar för att man tycker att det är kul, helt enkelt, och sen om man nu råkar bli känd så tackar man och tar emot.
Alla stora artister har haft den inställningen, du kommer aldrig någonsin att hitta en djupt respekterad artist eller grupp som har börjat lira "för att bli kända och få uppmärksamhet".
Justin Bieber verkar fruktansvärt desperat efter att hitta på en massa idiotiska saker för att folk ska märka honom, och börjar tjafsa som en jävla småunge så fort han inte får som han vill.

Jag tycker att du ska ta en titt på artister som The Beatles, The Rolling Stones, Metallica, Abba och Björn Skifs.
Om du studerar dessa artister och hur de har kommunicerat med publiken genom åren så märker du snabbt att de alltid har haft en oerhört avslappnad och respektabel attityd - de har varit kompisar med publiken och betett sig som vanliga människor, och aldrig någonsin visat tecken på att se ned på sina fans.
Senast redigerad av Mikael861 2014-08-12 kl. 03:26.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in