2026-06-28, 01:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Skriver hon för dem fortfarande?

Visst, det kan nog bli en krönika som tangerar något med Iran, men absolut inte ur vinkeln att landet skulle vara någon slags jävla bastion för HBTQI-rättigheter. Inte ens på den skitblaskan skulle de släppa igenom det. Däremot blir det säkerligen något tugg om hur "vanliga" muslimer utsätts i samband med att Irans regim kritiseras och bla bla bla.

Något måste hon ju ha att göra när Ibn Rushd fick kasta in handduken. Så jävla poppis var den organisationen att INGEN kunde tänka sig att pynta ur egen ficka för att den skulle överleva.

Ja, jag vet inte. Jag antar att jag som homosexuell vill att andra homosexuella ska rasa mot henne nu! Vart är Jonas Gardells reaktion? Johan Hiltons på GP? Kommer någon "rasa" eller kommer detta bara vara ännu en grej där man ser över vissa personer?

AAaaAAHAAHAaaaaHAAHAAah.
Citera
2026-06-28, 01:56
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ja, jag vet inte. Jag antar att jag som homosexuell vill att andra homosexuella ska rasa mot henne nu! Vart är Jonas Gardells reaktion? Johan Hiltons på GP? Kommer någon "rasa" eller kommer detta bara vara ännu en grej där man ser över vissa personer?

AAaaAAHAAHAaaaaHAAHAAah.

Du vet svaret på den frågan.

Muslimer står över bögar i offerhierarkin. Det lär man sig första dagen på Södertörn.
Citera
2026-06-28, 02:05
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Du vet svaret på den frågan.

Muslimer står över bögar i offerhierarkin. Det lär man sig första dagen på Södertörn.

Giltig ignorans mot icke-giltig sådan.

Ja, jag vet, men det är ändå en fråga jag knuffar fram.
Citera
2026-06-28, 16:08
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
BO hyllar inte oväntat Iran för landets "könsbekräftande vård".

https://x.com/bilaaan1/status/2070857081750479088

Stämmer det verkligen att hon skrev så?

Jag hänger aldrig på X och är dålig på hur det funkar. Tänker ju själv att det är fake eller liknande...då det är så korkat att de knappast kan va sant?

Om det stämmer att hon skrev så...så borde hon ju verkligen få stå till svars för vad hon menar.
Citera
2026-06-28, 19:22
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Stämmer det verkligen att hon skrev så?

Jag hänger aldrig på X och är dålig på hur det funkar. Tänker ju själv att det är fake eller liknande...då det är så korkat att de knappast kan va sant?

Om det stämmer att hon skrev så...så borde hon ju verkligen få stå till svars för vad hon menar.
Läs tweeten, men hela hennes argumentation var ett stort mindfuck. Såg nu att tweeten fått en sk "gruppanmärkning".
Citera
2026-06-29, 02:30
Medlem
Pungsvings avatar
It takes one to see one.
Citera
2026-06-29, 12:42
Medlem
Glödskals avatar
Ny debattartikel (nåja, 27:e juni men hittar ingen om det i den här tråden)

Citat:
DEBATT: SD:s slöjförbud är något annat än islamofobi

https://www.expressen.se/debatt/debatt-sds-slojforbud-ar-nagot-annat-an-islamofobi/

Citat:
Jag var nio år gammal när 11 september-attacken ägde rum. Jag minns den tisdagen. Jag hade precis kommit hem från modersmålsundervisningen och klev rakt in i köket där mamma hade tv:n på. Tornet rasade i realtid. Jag minns ingenting annat än hur min mamma kollade på mig och sa: ”Från och med nu lever vi i ett nytt samhälle.”

Mmm... säkert att mamman sa så.

https://x.com/GodoCekaMene/status/1001372263122337792/photo/1

Debattartikelns sågas av Faw Azzat:

Citat:
Hon lutar sig mot ordet ”islamofobi” för att förvandla varje kritiker till en patient och varje invändning till en diagnos. Men kritik av en ideologi är ingen fobi. Det är en demokratisk självklarhet att försvara våra västerländska värderingar mot symboler som står i direkt konflikt med dessa.

https://x.com/FawAzzat/status/2071309856070386098
Citera
2026-06-29, 17:25
Medlem
Bonniers slår nya rekord. Expressen går full retard.

Bilan Osman får hallucinera fritt. Expo är politrucker. En film om arabvåldet är värre än arabvåldet i sig och Elon Musk är jättedum. - 250 000 våldtagna kristna barn i UK av muslimer är "nothing to se here" En hackande LP skiva.

Varför ger regeringen denna ointegrerbara klan en miljon om dagen I bidrag? Varför köper regeringen annonser och prenumerationer av dem av folkets pengar för hundrastals miljoner per år?

Snart blir väl fröken Osman DNs nästa chefredaktör.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2026-06-29 kl. 17:27.
Citera
2026-06-30, 11:54
Medlem
Bilan har hyllat Iran för att de har statligt betald könskorrigering. Sanningen är att bögar får välja mellan att få kuken avskuren eller avrättas.

Bonnier och Expo älskar Bilan. De betalar henne. Att ljuga och spela offer är en plikt inom Islam. Jihad.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2026-06-30 kl. 12:12.
Citera
2026-06-30, 12:18
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Bonnier och Expo älskar Bilan. De betalar henne.
Nix. Expo har hon inte kvar - och hon har bränt sig rejält där genom att röja källor - och Expressen är inget hon kan räkna med. Hon skrev ett enstaka debattinlägg, det ger ingen försörjning.

Troligen är hon på obestånd.
Citera
2026-06-30, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Nix. Expo har hon inte kvar - och hon har bränt sig rejält där genom att röja källor - och Expressen är inget hon kan räkna med. Hon skrev ett enstaka debattinlägg, det ger ingen försörjning.

Troligen är hon på obestånd.

Varken Bonniers personal, Expo och SVT/SRs avlönade personal lyckades ens med gemensamma krafter och tankeförmåga genomskåda Osman. Tvärtom. Hon inkvoterades som varande muslimsk negerkvinna i slöja omgiven av onda svenska män - Hennes enda CV merit. 100-tals 08-journalister missade målet och trampade i sitt eget PK-skit.
Citera
2026-06-30, 18:44
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Varken Bonniers personal, Expo och SVT/SRs avlönade personal lyckades ens med gemensamma krafter och tankeförmåga genomskåda Osman. Tvärtom. Hon inkvoterades som varande muslimsk negerkvinna i slöja omgiven av onda svenska män - Hennes enda CV merit. 100-tals 08-journalister missade målet och trampade i sitt eget PK-skit.
Nej, det var de ju noga med att undvika. Men nu är hon nedpetad, icke desto mindre, och får nöja sig med spridda pluttegage från gärdsgårdsorganet Syre.

Hon är en absurditet, en somaliska som super och idkar otukt, hej vilt blandar kommunism, liberalism och islamism. Det går inte ihop för fem öre, förvirringen måste vara mycket stor i henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in