2014-07-18, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Brukar ja men ofta nog inte. Är man här ett tag så samlas varningarna snabbt på hög, särskilt om man har en sådan debattstil som använder lite underfundig humor. Det verkar vara upp till en moderators dagshumör huruvida den ser en kommentar som "tramsig" eller inte.

De är helt och hållet subjektiva bedömningar där dessvärre vissa moderatorer inte klarar av trycket utan måste använda off topic knappen för att de både är irriterade och gör det lätt för sig själva genom att använda spola ner i toaletten-knappen.
2014-07-18, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Nej Flashback har spårat ur i tex ab&k. Om en utländsk idiot begått ett grovt brott och blivit utvisad i 5 år och jag tycker att det borde vara på livstid så passar det inte invandrar kramar mods. Inlägget borttaget med ryggdunk av kollega i samma forumsdel givetvis. Bra jobbat av er invandrarvänliga mods. Tänker inte nämna vilken tråd pga 00.6 Men att inlägg som missgynnar massinvandringen blir raderade på löpande band är ingen nyhet. Flashback är det nya familjeliv. Regel 1.03 bevisar detta

Vad exakt skrev du? Vad det någon form av övertramp?

Visst är det så. Flashback går mer och mer mot en nivå av familjeliv där bara kramar och leenden tillåts.
2014-07-18, 23:27
Medlem
Jag håller med, man kan skriva typ 19 ontopic meningar och 1 off opic mening och meddelandet blir raderat och varnat för tramps och off topic.
Sen tror jag även att moderatorer raderar person X inlägg oftare än person Y, där person X är en person som moderatorn ogillar på något sätt.
2014-07-18, 23:28
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag håller med, man kan skriva typ 19 ontopic meningar och 1 off opic mening och meddelandet blir raderat och varnat för tramps och off topic.
Sen tror jag även att moderatorer raderar person X inlägg oftare än person Y, där person X är en person som moderatorn ogillar på något sätt.

Så är det inte.
2014-07-18, 23:31
Medlem
Ett Hunds avatar
(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

/Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto