Så jävla USELT på infan. Hur fan kan man bara få 5 rundor som ct? Rez o GT missade fan allt på bananen. Och ekonomin blev helt mongo i början, sen losar dem första rundan med full utrustning. Fan vad lack jag blir. Många situationer då flera av ninjorna blev plockade av endast en spelare. Zzzzzzz
Edit: ang. ekonomin, pistolerna i cs:go är ju så sjukt starka jämfört med 1.6 där en vunnen pistolrunda i princip alltid innebar 3-0. Jag fattar att många väljer att köpa starka pistoler vid förlust av pistolrunda. Men det innebär väl i princip alltid att man inte har råd rifle på runda 3? IAF som ct? Frågan är då vad som är klokast att göra.
Senast redigerad av Hingst1 2018-03-24 kl. 23:11.
Lika mycket som det handlar om att vårda egen ekonomi, så handlar det även att sabba motståndarnas ekonomi. Därför ser man ofta en del halvköp hos lagen.
Om ct endast överlever med en vid vunnen runda, så är det motiverat att köpa allt man kan hos t eftersom ct kommer dragandes med ump o grejer.
Faze - VP .. första mappen till VP.
Ser ut som faze kommer torska även denna turneringen.
Och i så fall måste de ta sig en funderare.
Fast åandra sidan så är de kanske inte bättre? CS är mer än bara råaim.
VP leder med en karta. 2.10 i odds på att vinna. Givet för min del.
Citat från forumet hltv. "Faze spelar för att inte förlora"
Det är väl så nära sanningen man kan komma.
Bra odds för nip i astralis matcherna, som jag anser vara lättare för nip än fnatic.
Sedan är dennis och mirage en bra combo, kan bli svettigt även för gröta i mitt fnatic.
Jag blir fan grek. NiP tar så jävla märkliga beslut som ct, aggrar sjukt konstigt. Så klart vinner dem de 2 första övertidsrundorna som ct, men 3e o sista när danskjävlarna kör pistoler o smg lyckas dem inte ta. Gahhh
Nip fortsätter där xist slutade. Tröttsamma en och en peaks där man enbart litar till firepower.
Därav det tvångsmässiga sparandet till awp till draken.
Men det finns ljuspunkter. De är inte bedrövliga och behöver lite flax. Med det så kommer vinsterna.
Men vet ifan nu på map två..