2016-07-07, 18:35
Medlem
Ska vi gissa på att de lyckas förlora mot pistolerna nu?

Edit: För enkelt att läsa NiP.
Citera
2016-07-07, 18:36
Medlem
Han.Jelins avatar
haha, en eco vinn förutom en savad m4.
Citera
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah

Är så jävla typiskt NiP...
Citera
Medlem
Smirmats avatar
Citat:

Givetvis gjorde dom det, fyfan vad dåligt.
Citera
Medlem
Neverwass avatar
Citat:

NiP och anti-ecos
Citera
2016-07-07, 18:38
Medlem
Vad finns det att säga. Spelar man CS så som NiP gör så ska man ju faktiskt inte ha legend-status.
Citera
2016-07-07, 18:53
Medlem
Tomat1tvas avatar
Uselt, tyvärr.

Bet på Mouz nu, GO NiKo!
Citera
2016-07-07, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverwas
NiP och anti-ecos

Har skrivit det tidigare med. Det där får dom fan fixa, de förlorade ev. Dreamhack Jönköping pga. att de förlorade mot ett par P250. De kommer tappa sin topp 5 placering nu. De är så ojämna, Fnatic kan man oftast lita på att de är hyfsat konsekventa. Skotten sitter inte heller. Om man kollar på Scream så ser man att han nöter HS only DM, skotten sitter perfekt och i ryggmärgen, han har självklart en medfödd förmåga också. Men garanterar att 4-5 HS-DM om dagen ger mer än 7 timmars praccande, spelet går trots allt mest ut på att döda folk, du kan ha vilka strats du vill men förlorar man riflespelare till pistoler för att de inte kan sätta skotten så... självklart är de bättre än jag någonsin kommer bli men det mesta är medfött som med mycket annat.

Om jag var Treath hade jag satt dom på en diet bestående av HS-DM/DM/DM med pistol på vanlig DM istället för att nöta praccs, båda behövs så klart och självklart kör de säkert en del DM, men fokus bör ligga på att träna aim, särskilt pistol, mycket hänger på pistolerna. Mina vänner har inte en chans mot mig efter mycket HS/DM trots att de spelar mer då de inte jobbar, två av dom var bättre än mig innan. Resultat är garanterat om tid läggs. Även att vara i form i övrigt, att träna och äta rätt ger en vassare hjärna, nog för att Friberg tar sig en banan då och men behövs nog mer än så. Hoppas det inte låter som jag hånar någon, älskar verkligen spelarna och vill att det ska gå väl för dom, men vill aldrig se Get_Right skita i att kolla lådan vid B-main på Cache igen då kan lika gärna byta nick till Got_Rekt.

Markeleoff sammanfattar deras match rätt bra: "Knew exactly how NiP play" Man kan inte komma med gammal skåpmat till en major :/ Men Treath är ingen idiot, de hade säkert en del nytt som de tänkte dra fram efter gruppspelet, men ändå. När de såg gruppen tog de nog för givet att gå vidare, trist att så inte blev fallet.
Senast redigerad av ausradieren 2016-07-07 kl. 20:26.
Citera
2016-07-07, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ausradieren
Har skrivit det tidigare med. Det där får dom fan fixa, de förlorade ev. Dreamhack Jönköping pga. att de förlorade mot ett par P250. De kommer tappa sin topp 5 placering nu. De är så ojämna, Fnatic kan man oftast lita på att de är hyfsat konsekventa. Skotten sitter inte heller. Om man kollar på Scream så ser man att han nöter HS only DM, skotten sitter perfekt och i ryggmärgen, han har självklart en medfödd förmåga också. Men garanterar att 4-5 HS-DM om dagen ger mer än 7 timmars praccande, spelet går trots allt mest ut på att döda folk, du kan ha vilka strats du vill men förlorar man riflespelare till pistoler för att de inte kan sätta skotten så... självklart är de bättre än jag någonsin kommer bli men det mesta är medfött som med mycket annat.

Om jag var Treath hade jag satt dom på en diet bestående av HS-DM/DM/DM med pistol på vanlig DM istället för att nöta praccs, båda behövs så klart och självklart kör de säkert en del DM, men fokus bör ligga på att träna aim, särskilt pistol, mycket hänger på pistolerna. Mina vänner har inte en chans mot mig efter mycket HS/DM trots att de spelar mer då de inte jobbar, två av dom var bättre än mig innan. Resultat är garanterat om tid läggs. Även att vara i form i övrigt, att träna och äta rätt ger en vassare hjärna, nog för att Friberg tar sig en banan då och men behövs nog mer än så. Hoppas det inte låter som jag hånar någon, älskar verkligen spelarna och vill att det ska gå väl för dom, men vill aldrig se Get_Right skita i att kolla lådan vid B-main på Cache igen då kan lika gärna byta nick till Got_Rekt.

Markeleoff sammanfattar deras match rätt bra: "Knew exactly how NiP play" Man kan inte komma med gammal skåpmat till en major :/ Men Treath är ingen idiot, de hade säkert en del nytt som de tänkte dra fram efter gruppspelet, men ändå. När de såg gruppen tog de nog för givet att gå vidare, trist att så inte blev fallet.

Det handlar inte om att de missar skotten, det handlar om att de spelar rundorna helt oförsiktigt. De tar alla fights nära när P250 är som allra effektivast. Det är liksom totalt ogenomtänkt. Kör långa fights istället för nära och dö.

När de kör mot pistoler så är det också onödigt oförsiktiga. Det pushar gärna en bombsite utan att kolla om det är en stack. Det finns så enkla metoder som gör att dem skulle vinna dessa, men det händer inte.
Citera
2016-07-07, 20:52
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverwas
Skulle säga att det är en kombination av att F3 spelar väldigt disciplinerat och bra och att NiP spelar slarvigt och allmänt dåligt. Framförallt känns det som att momentumet från Cache har hängt med in på Mirage för F3.

Tror ärligt att NiP helt enkelt inte spelar tillräckligt mycket. Spelarnas ojämna prestationer är något av en efterföljd av det. Kommunikationen såg även rätt halvdan ut (vad man kan tyda i deras samspel i alla fall).

Tråkigt, men inte helt oväntat då de dalat kraftigt på senare tid, igen.
Citera
2016-07-07, 21:10
Medlem
Han.Jelins avatar
Liquid ser starka ut med s1mple.

Det skulle vara roligt om de blir skit igen när han lämnar.
Citera
2016-07-07, 21:41
Medlem
Han.Jelins avatar
Bra start av Faze
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in