2015-08-22, 20:28
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Varför i hela helvetet då? De tär ju seriöst något konstigt mentalt med er människor. Det är inget fel individuellt på NiP's spelare. Deras spelstil och strats dock är allt annat än bra. Det verkar ganska uppenbart dock att detta är mentalt, likt TSM tidigare.

Att sitta och hoppas på andra människors misslyckande är ju för fan ett pinsamt beteende. Skärpning!
Precis, inget fel individuellt. Det är laget det är fel på. Deras tid är över. Dags för ändringar.
Citera
Medlem
Citat:
... Förväntade mig klart med av NiP på inferno. Aja vi har la Fnatic kvar att heja på. Känns dock som de kommer få det väldigt lätt framöver, om inte TSM verkligen visar vart skåpet skall stå. Tror inte för fem öre att NV's spelstil kommer funka mot Fnatic.

LG kommer sätta Fnatic på plats. Fallen kommer gå full VAC.

Kom ihåg vart du läste det först.
Citera
Medlem
Vem0ths avatar
Fan gjorde f0rest på B i pistol? Det är GTR och friberg som ska hålla B.
Citera
2015-08-22, 20:29
Medlem
Flammbars avatar
Nip spelade ok på train men fattar inte hur dom tänker på inferno. Varför på pistolrunda som ct pusha som 2 på banne? Ok om dom är stack 3-4 på b men varför pushar dom ut bil/säckar?

Måste vara en av de sämsta taktiska spel på länge
Citera
2015-08-22, 20:30
Bannlyst
Ah Vitrus tog hem detta.
Citera
2015-08-22, 20:31
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Varför i hela helvetet då? De tär ju seriöst något konstigt mentalt med er människor. Det är inget fel individuellt på NiP's spelare. Deras spelstil och strats dock är allt annat än bra. Det verkar ganska uppenbart dock att detta är mentalt, likt TSM tidigare.

Att sitta och hoppas på andra människors misslyckande är ju för fan ett pinsamt beteende. Skärpning!

Jag får väl tycka vad jag vill? Jag sitter inte och hoppas på att NiP ska misslyckas. Jag gillar NiP. Men inte DETTA NiP. Det är pinsamt att se. Jag är inget fan-boy till något lag. Man jag älskar bra CS. Bra CS höll NiP på med för ett år sedan. Därav hoppas jag det händer förändringar.

Du kan inte jämföra NiP mot TSM/Dignitas. Alla NiPs spelare är rutinerade och varit med länge. TSM/Dignitas hade problem för de inte hade rutinen alls på LAN. Nu har de tagit tills sig allt, och se, Top2 i världen just nu.

Jag tippar på att Dennis kontaktas efter det här. Frågan är om han vill lämna sitt fina kontrakt hos Kinguin för NiP.
Citera
2015-08-22, 20:31
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
LG kommer sätta Fnatic på plats. Fallen kommer gå full VAC.

Kom ihåg vart du läste det först.
Lyckades gå in på csgolounge finally så hoppas inte det. 95$ på fnatic

Teamplay slår aim
Citera
2015-08-22, 20:32
Medlem
Vem0ths avatar
Förlorat alla mina bet skins idag. Har bara 3.9 kvar på fnatic. Tror jag är ett otursfenomen.
Citera
2015-08-22, 20:32
Medlem
hockexxs avatar
Går inte att vara annat än besviken här. Förväntade mig minst 3 maps och klart tightare matcher. Vilket otroligt trasigt lag vi fick se på inferno

Kudos till VP dock. Väldigt, väldigt oväntat. De har inte slagit NiP på LAN sedan ESEA lan 2014 som IBP vann.
Citera
2015-08-22, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Jag får väl tycka vad jag vill? Jag sitter inte och hoppas på att NiP ska misslyckas. Jag gillar NiP. Men inte DETTA NiP. Det är pinsamt att se. Jag är inget fan-boy till något lag. Man jag älskar bra CS. Bra CS höll NiP på med för ett år sedan. Därav hoppas jag det händer förändringar.

Du kan inte jämföra NiP mot TSM/Dignitas. Alla NiPs spelare är rutinerade och varit med länge. TSM/Dignitas hade problem för de inte hade rutinen alls på LAN. Nu har de tagit tills sig allt, och se, Top2 i världen just nu.

Jag tippar på att Dennis kontaktas efter det här. Frågan är om han vill lämna sitt fina kontrakt hos Kinguin för NiP.

Instämmer 100%.
Citera
Medlem
Saandros avatar
Citat:

Dessutom förlorar NiP mot VP. Det sämsta motståndet från top seeden. Men TaZ är magisk.
Citera
Bannlyst
Citat:

Tror inte det, NiP verkar helt inavlade. Dennis fick ju chansen i SK under 1.6 men blev inte långvarig, där både GT och f0rest spelade. Men vem vet, förändring behövs. En svensktalande awp:are.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in