2005-09-05, 18:30
insomnias avatar
Jag har installerat spelet och börjat lira lite smått igen. Hade gärna velat se en Flashback-turnering ( BW helst )...
Citera
2005-09-05, 18:50
Medlem
FarbrorFuls avatar
SÅklart Det Blir Turnering! Vi SÄtter Upp Ett Datum Och Tid O MÖts I Fb Chatten!
Citera
2005-09-05, 18:56
Bannlyst
Det var längesen man körde det spelet nu...men det är helt klart ett av de bästa genom tiderna. Någon som kommer ihåg "TurbOGurkaN", "firestorm"????
Det senaste var brollans, men jag körde en del på det med. Jag är lätt med på en turnering, jag är inte GoSu, men kan hunters och LT rätt bra. Har ni provat LT for 6??

Edit: kör bara original
Citera
2005-09-05, 20:03
Medlem
Laments avatar
En mysig 1v1-turnering på Lost temple där vi kör double eliminition (du måste alltså förlora två matcher för att åka ut) och finalen i bäst av tre skulle ju vara skoj! Måste dock installera först.

Jag tycker att vi spelar Brood War, de som inte har det kan bara ladda ner någon ISO och installera (krävs ju ingen ytterligare cd-key).

http://thepiratebay.org/details.php?id=3373317 Där är en torrent med både Sc och Bw.
Citera
2005-09-05, 20:20
Medlem
Chokes avatar
Broodwar är nog det bästa spelet genom tiderna. Många många spel har släppts sen StarCraft kom ut, men inget är fortfarande i närheten.

Insomnia: BGH-spelare är aldrig skillade. End of story.

Tillägg: Får väl rabbla lite nick jag spelat med under åren: -=ChOkE=-, [TNT]ChOkE, Shaotung~RaY, ChOkE[344], 747 + ett antal smurfkonton.
Citera
2005-09-05, 20:55
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choke
Broodwar är nog det bästa spelet genom tiderna. Många många spel har släppts sen StarCraft kom ut, men inget är fortfarande i närheten.

Insomnia: BGH-spelare är aldrig skillade. End of story.

Tillägg: Får väl rabbla lite nick jag spelat med under åren: -=ChOkE=-, [TNT]ChOkE, Shaotung~RaY, ChOkE[344], 747 + ett antal smurfkonton.

Du kan möta mig och se för dig själv.
Citera
2005-09-05, 20:57
Bannlyst
Blir det tunering är -uriel- utan tvekan med. Ska instalera det på en gång och träna en massa så jag kan bjuda på lite motstånd i allafall.
Citera
2005-09-05, 21:19
Medlem
FarbrorFuls avatar
såklart vi lirar bw! det e så mkt mera balanserat... o roligt! ja.. eller så lottar vi lag o lirar 2v2
Citera
2005-09-06, 13:17
Medlem
Äh..original e mkt roligare
Citera
2005-09-06, 15:31
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbo
Äh..original e mkt roligare

Vad är det som är roligare med original?

Ni klarar helt enkelt inte av de nyare enheterna. Amatörer.

Nej, jag vägrar iaf spela vanliga StarCraft, känns för halvt.

Men en turnering i Brood War är jag helt klart med på. Tränade lite 1on1 igår.
Citera
2005-09-06, 15:47
Medlem
De "nya" enheterna är ju bara för fega Jag tycker det blir roligare spel i original. När bw släpptes såg jag ingen anledning att införskaffa bw då originalet smekte kamelpung.
Citera
2005-09-06, 15:47
Medlem
Ipren klart man kommer ihåg
Samt Firestorm, ringer också nån klocka.

Jag hette som sagt ['Happiness'] och heter det än ibland när jag går ut.
Det är iofs inte så ofta.
Jag har även haft en klan nick rVp)faShioN eller nått liknande

Någon som känner igen Happiness?

Jag lirade bara sc ej bw, synd man förlorade ju en del vänner som gick över till bw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in