2014-07-10, 20:37
Medlem
GrumpyOldMans avatar
Ingen ordinerar medicin på detta forum, den diskussionen tar du med din läkare. Vill du inte prata detaljer om dina sjukdomsupplevelser är det helt OK. Så vi avslutar diskussionen här och nu. Mod kan stänga ner detta vid tillfälle.
Citera
2014-07-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrumpyOldMan
Ingen ordinerar medicin på detta forum, den diskussionen tar du med din läkare. Vill du inte prata detaljer om dina sjukdomsupplevelser är det helt OK. Så vi avslutar diskussionen här och nu. Mod kan stänga ner detta vid tillfälle.

Vem tror du att du är? Tror du på allvar att det är du som bestämmer om en tråd ska stängas. Ni är inte dom enda på forumet. Förhoppningsvis finns det andra som vill hjälpa till utan att gotta sig i andras sjukdomar.
Citera
2014-07-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa1357
Vem tror du att du är? Tror du på allvar att det är du som bestämmer om en tråd ska stängas. Ni är inte dom enda på forumet. Förhoppningsvis finns det andra som vill hjälpa till utan att gotta sig i andras sjukdomar.

Här tror jag du ska vara oerhört tacksam, du har fått några av de absolut bästa svaren Flashback levererat på de senaste tio åren.
Citera
2014-07-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Här tror jag du ska vara oerhört tacksam, du har fått några av de absolut bästa svaren Flashback levererat på de senaste tio åren.

Driver du med mig? vad var det som var så sensationellt? en vettig människa hade bemött en annans människa med ödmjukhet när denne inte vill dela med sig av sin sjukdom för hela sverige.
Citera
2014-07-10, 21:44
Medlem
Lisa, har sett många av dina trådar på slutet. Håller du på att varva upp? Jag vet att du inte kanske ser det som det, men om du har en kontaktperson är det dags att ringa och prata.
Citera
2014-07-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thensome
Lisa, har sett många av dina trådar på slutet. Håller du på att varva upp? Jag vet att du inte kanske ser det som det, men om du har en kontaktperson är det dags att ringa och prata.

Vad snackar du om? Idiot! Om du ska tjafsa så pm:a. vi håller oss till topic i tråden
Citera
2014-07-10, 22:31
Medlem
TS, inte för att vara sån men tycker du är riktigt otacksam för de svaren du har fått.

Man frågar och hoppas på att få bra svar, men om du inte öppnar upp dig och svarar på motfrågorna de ställer så kommer dom aldrig kunna hjälpa dig. Många här inom denna kategorin är utbildade läkare och vi skall vara glada och väldigt tacksam för att dom hjälper oss om vi behöver hjälp.

Om du ändå inte tror på vad de säger så är mitt tips att gå till en doktor och fråga själv för du får ju ändå inte ut något av detta mer än att vara respektlös mot personer som ändå försöker hjälpa dig.
Citera
2014-07-10, 23:39
Medlem
Kom igen, ser ni inte att Lisa är.....vriden i bollen en aning. Och då bör man tänka på att jag är psykpatient, jag känner många, talar med dessa utan att drabbas av de skygglappar som alla sätter upp mot en överhet. Vänder på en femöring och frågar idiotiska frågor som inte går att besvara.
Men troligen inget troll, utan bara en knepig typ. Man kan ju fatta varför man blir behandlad som man blir av psyk. (även om jag inte klagar idag, jag fattar att de kör en extrem utilitarism.)
Citera
2014-07-10, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.W.
Jag är utbildad läkare. Men på Flashback skriver jag som privatperson.

Citat:
Ursprungligen postat av GrumpyOldMan
Mer eller mindre kraftfullt verkande. Och därmed ökar risken för allvarliga biverkningar.
(Och för att bespara dig frågan - jag är anestesisjuksköterska med flera års erfarenhet inom medicinsk intensivvård, och har därmed behandlat ett stort antal psykiskt instabila personer, både som psykoser och som akuta förgiftningsfall). Även jag skriver här som privatperson.
Ofan, jag trodde ni fick betalt av sjukvården för att sitta här
Citera
2014-07-10, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa1357
Du är ju inte kapabel att fatta, folk gör sitt bästa på sin fritid här för att svara på dina frågor och de får en fejspalm. Du är asocial och troligen korkad. Inte i en tråd, allt du skriver.
Men du klarar ju att sitta här och skriva med smärta som är 10/10. Och det handlar inte om politik, åsikter, pengar, kultur risk/chans som det brukar.
Citera
2014-07-11, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rexona4Men
TS, inte för att vara sån men tycker du är riktigt otacksam för de svaren du har fått.

Man frågar och hoppas på att få bra svar, men om du inte öppnar upp dig och svarar på motfrågorna de ställer så kommer dom aldrig kunna hjälpa dig. Många här inom denna kategorin är utbildade läkare och vi skall vara glada och väldigt tacksam för att dom hjälper oss om vi behöver hjälp.

Om du ändå inte tror på vad de säger så är mitt tips att gå till en doktor och fråga själv för du får ju ändå inte ut något av detta mer än att vara respektlös mot personer som ändå försöker hjälpa dig.

Är jag respektlös för att jag inte vill blotta mitt privatliv på sveriges största forum? Så bara för att någon frågar vad jag har för sjukdom så måste jag berätta det?
Citera
2014-07-11, 20:30
Medlem
Om du nu fått så många svar som inte passar in i din mall, ja då tycker jag du borde fundera över din fråga. Du måste inte berätta ett pillevitt, men då kan du heller inte förvänta dig svar på din fråga. Du har fått enastående kvalificerade svar på hur du ska handlägga din fråga och var du kan vända dig. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in