2014-07-02, 14:50
Medlem
Salorms avatar
Nu har jag inte sett det långa klippet utan bara småklippen så jag tycker ändå hon arbetar hårt för att få rätt i sin sak.
Sen att hon med stor säkerhet lider av någon form av bokstavskombination måhända, men hon slåss mot en djävulskt stor drake i Hyresgästföreningen. Hoppas det kommer mera, är ju mina barndomstrakter dom tjaffsar om.

Försökte kolla vart hon jobbade och har jobbat men hittar inget. Tyckte jag såg hennes namn i något register hos Förvaltaren och har hon jobbat där så har hon nog anledning att ogilla HGF då de borde vara konkurrenter.
Senast redigerad av Salorm 2014-07-02 kl. 14:57.
Citera
2014-07-02, 15:08
Medlem
Diamondgrits avatar
Kärringen kan ju inte svara på frågor. Hon ställer enkla frågor om ja eller nej och kärringen sitter och svamlar om annat. Klart tjejen blir arg.

Hyresgästföreningen är en maffia. Kärringen är troligen kompis med den Anita hon är så förbannad över.
Citera
2014-07-02, 15:11
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Kärringen kan ju inte svara på frågor. Hon ställer enkla frågor om ja eller nej och kärringen sitter och svamlar om annat. Klart tjejen blir arg.

Hyresgästföreningen är en maffia. Kärringen är troligen kompis med den Anita hon är så förbannad över.

Klart att Barbro från HGF inte kan svara på frågor när hon blir avbruten så fort hon ska svara. Har du sett klippet eller?

Det handlar i det här fallet inte om maffia utan om hur hgf handskas med en total psykopat och rättshaverist.
Citera
2014-07-02, 15:16
Medlem
Mvks avatar
fyfan sicken vidrig stockholmska hon pratar.

Är det nån som kan komma med lite bakgrundsinfo eller ska vi bara sitta och skratta åt roliga klipp?

Facebook:
https://www.facebook.com/jenny.dekeiser
Citera
2014-07-02, 15:25
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Klart att Barbro från HGF inte kan svara på frågor när hon blir avbruten så fort hon ska svara. Har du sett klippet eller?

Det handlar i det här fallet inte om maffia utan om hur hgf handskas med en total psykopat och rättshaverist.
Jag har sett hela klippet, hon ställer klockrena frågor som kan besvaras med ja eller nej och då blir kärringens svar att "nemmen vi har ju beslutat i styrelsen..." och blir avbruten just på grund av att en ja-eller-nej-fråga besvarades med något annat än ja eller nej.
Detta fortsätter hon med, till synes bara för att göra tjejen förbannad. Om man lyssnar på vad som verkligen sägs märker man väldigt tydligt att Hyresgästföreningen har varit precis lika korrupt som vanligt.
Citera
2014-07-02, 15:39
Medlem
swentons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Jag har sett hela klippet, hon ställer klockrena frågor som kan besvaras med ja eller nej och då blir kärringens svar att "nemmen vi har ju beslutat i styrelsen..." och blir avbruten just på grund av att en ja-eller-nej-fråga besvarades med något annat än ja eller nej.
Detta fortsätter hon med, till synes bara för att göra tjejen förbannad. Om man lyssnar på vad som verkligen sägs märker man väldigt tydligt att Hyresgästföreningen har varit precis lika korrupt som vanligt.

Som du själv säger måste man ju lyssna... Vilket tjejen inte gör ett dugg.. Hon förtjänar inte ens att få nått svar.
Citera
2014-07-02, 15:41
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenton
Som du själv säger måste man ju lyssna... Vilket tjejen inte gör ett dugg.. Hon förtjänar inte ens att få nått svar.
Fast hon lyssnar ju, ibland, tillräckligt mycket för att höra första ordet. Och eftersom hon ställer ja-eller-nej-frågor skulle ju det räcka, om kärringen vore intresserad av att svara. Men det är hon inte.
Citera
2014-07-02, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune

Rättshaverister har oftast rätt i sak.
Citera
2014-07-02, 15:45
Medlem
swentons avatar
Jag tycker inte att det är en bra anledning. Hon frågar frågor som "VAD för underlag har ni?" ska man bara säga ja då?

Min personliga åsikt av Jenny efter att ha sett klippet är att hon är Otrevlig, inte ett dugg tillmötesgående, inser inte att hon själv är en del av problemet och att hon hellre svartmålar HGF och människor istället för att lösa problemet.
Citera
2014-07-02, 15:46
Medlem
Tror knappast det är en "djupt störd person" detta handlar om, snarare en person som blivit illa behandlad av dom korrupta gråsossar som finns på hgf, detta i kombination med mycket fritid har fått det att spinnas vidare.
Ganska snygg denna J-nny dessutom.
Citera
2014-07-02, 15:47
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penka
Rättshaverister har oftast rätt i sak.

Rättshaverister har ofta någon psykisk störning som exempelvis Aspbergers.

Tror inte vederbörande har rätt alls och är en mästarinna på att skapa konflikter med allt och alla. Bara för att man gapar och skriker betyder det inte att man har rätt.
Citera
2014-07-02, 15:49
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RRynk
Tror knappast det är en "djupt störd person" detta handlar om, snarare en person som blivit illa behandlad av dom korrupta gråsossar som finns på hgf, detta i kombination med mycket fritid har fått det att spinnas vidare.
Ganska snygg denna J-nny dessutom.

Hon finns med på lexbase, vilket betyder att hon varit kriminell. Hon beter sig klart stört i videon och framstår inte alls som trovärdig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in