2009-01-17, 16:37
Medlem
Tror det är så enkelt att den cola man dricker mest tycker man är godast.

Tex om jag dricker mycket pepsi, sen får för mig att dricka en coke helt plötsligt så tycker jag inte den smakar som den ska.

Men har jag coke period och dricker pepsi så blir likadant.

Samma sak med Coop-cola osv.
Citera
2009-01-17, 17:16
Medlem
R.Rs avatar
Coca-cola, är väl för att man är mest van vid den, känns på något sätt som den mest neutrala colan. Vill jag ha andra smaker dricker jag gärna pepsi, jolt, 21, dr pepper. I den mån 21 och dr pepper räknas som cola.
Citera
2009-01-17, 17:22
Medlem
Det vita pulvret är den godaste colan
Citera
2009-01-21, 20:52
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Coca-Cola på liten 25cl glasflaska som stått i kylen hela dagen. Förmodligen mycket dyrare än att köpa burkar men så gott.

Vanilla Coke som de körde för några år sean gav mig kräkkänslor.
Citera
2009-01-22, 00:31
Medlem
Coca-Cola, orginalet.

Men kunde inte bry mig mindre heller.
Citera
2009-01-22, 00:42
Medlem
Coca-Cola i burk orginalet förstås.
Citera
2009-01-23, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjatroll
Att folk tycker Coca Cola är godast beror till stor del på varumärket.

Kört 3 blindtester och Coca-Cola har alltid vunnit. Det är en produkt som faktiskt förtjänar sitt namn. Folk dricker den för att den faktiskt är god.

Och dyr behöver den ju inte alltid vara, förut fick man ju ofta 2 liters för 10 kr+pant. Nu finns väl i och för sig inte 2 liters längre...
Har en sodastreamer hemma och gör egen cola!
Inte ens i närheten av lika gott men slappt, dricker mest bubbelvatten.

EDIT:
Räknas Dr. Pepper verkligen som cola?
Citera
2009-01-23, 15:55
Medlem
Coca-Cola är överlägset! Men gillar all cola. Sedan är det egentligen sjukt hur det kan variera i smak tex om man dricker i burk eller glasflaska eller plastflaska. Tycker även det varierar i smak när det gäller volymen.

Men det är väl mycket psykiskt eller nått
Citera
2009-01-24, 11:20
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Morsning

Vilken cola är egentligen godast? Jag har smakat massor av olika, men eftersom jag inte är så kräsen så kan jag (nästan) dricka vilken som helst.

Vad coca tycker ni är godast?

Skulle vilja uppmärksamma Vanillia Coke, vilket är den godaste läsken i världshistorien enligt mig!! Synd att den e så svår å få tag på :-(
Citera
2009-01-24, 13:43
Medlem
buntishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Skulle vilja uppmärksamma Vanillia Coke, vilket är den godaste läsken i världshistorien enligt mig!! Synd att den e så svår å få tag på :-(

Fan va trevligt det var när den fanns, dom köpte in den till skolan, vara tydligen bara jag och min polare som gilla den, så dom sluta köpa in den, så vi fick be dom beställa ett flak åt oss.. :P

Fan bland det godaste i läskväg någonsin. Dr.pepper och Trocadero ligger väl på samma läsk standard som vanilla coke.

Ontopic, helt klart är det Coca cola, pepsi smakar skit fan, likaså alla andra budget color där ute.
Citera
2009-02-23, 10:41
Medlem
Carleoneyähs avatar
Cuba cola är den godaste colan/läsken överhuvudtaget som finns.
Citera
2009-02-23, 10:45
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carleoneyäh
Cuba cola är den godaste colan/läsken överhuvudtaget som finns.

Köpte en 33 cl glasflaska med Cuba Cola i helgen . Det väckte gamla minnen till liv. Sen så var faktiskt Cuba Cola den allra första colan i Sverige..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in