Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-23, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevow
Antagligen är det han som har bankat i väggen av panik antar jag. Usch. Tragisk händelse.

Det kanske inte var väggar det bankades i, utan spring i lägenheten samt trapphus, bankande på grannlägenheters dörrar för att få hjälp. Vittnen har en förmåga att efterhandskontruera skeenden beroende på vad som skett.
Citera
2014-06-23, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sperrman
Vill bara papeka att detta galler forstas inte Flashback.

Det är ju självklart medias fel att folk på flashback hänger ut folk endast löst baserat på ett år och kvarter!
Citera
2014-06-23, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Jag trodde han var oskyldig? Lite "niggerjävel" får han allt tåla. Han tillhör ändå en ras som är känd för att vara mer våldsbenägna än andra. Jag kan ge dig fakta om negrer i USA via PM om du vill?

De enda som ska ha skit för detta är polisen. Det är bättre att dom är helt tysta tills dom faktiskt vet vad det handlar om.

Extremt märkliga fall denna vecka. Först styckmordet som man bara får ont i huvudet av att läsa och nu detta.

Hur tycker du att polisen skulle ha hanterat detta fall?

Vi har ju en viss öppenhet i Sverige men du tycker alltså att myndigheter inte ska vara så öppna. Vad har polisen sagt i detta fall som du tycker var för mycket sagt?
Citera
2014-06-23, 15:57
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetnamn17
Jag läste ett inlägg här om att Am*nda ska ha haft ett medfött hål i magsäcken, och dött av det hjärtstillestånd som kom utav det medfödda felet.
Stort alkoholintag, kanske hembränt, redbull & vodka, kan inte det ha orsakat inre blödningar från magsäcken? Blödningar som kom ut genom ändtarmen och/eller munnen?

"Hål i magsäcken" - hål i ventrikeln - kan vara hål mellan höger och vänster ventrikel i hjärtat, alltså mellan kamrarna. Det kan i vissa fall göra att man dör tvärt.

(Förvirringen är inte helt ovanlig. För många år sedan skrev t ex Expressens dåvarande "medicinske expert" en förklarande fotnot till "ventrikelflimmer" - ryckningar i magsäcken)
Citera
2014-06-23, 15:58
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Han är fortfarande dömd för brott och kriminell.
Citera
2014-06-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Om det nu skulle finnas en icke brottslig dödsorsak så tror jag mer på någon form av överdos isf. Det har hänt förr att om man är ovan med droger så kan det gå riktigt illa första gången.

Men överdos är väl varken "naturlig död" eller "sjukdom" så jag förstår inte vart du får detta ifrån. Jag tror mer på att hon hade något fel inne i kroppen. Det är ju mycket tragiskt det som har hänt men skulle det här stämma så känns det ju bättre. Hoppas alla som skrivit massa skit här kan ta sin rätt att tiga en stund.
Citera
2014-06-23, 16:00
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nie
Hur tycker du att polisen skulle ha hanterat detta fall?

Polisen sa väl redan dag 1 att negern var misstänkt på sannolika skäl?

Varför säga så för när dom uppenbarligen inte ens undersökt kroppen ordentligt?
Citera
2014-06-23, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevow
Antagligen är det han som har bankat i väggen av panik antar jag. Usch. Tragisk händelse.
Eller så kanske det var något helt annat... Tror att det är vanlig att grannar får för sig att de hört både det ena och det andra om de hört att ett brått har begåtts.
Citera
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Inte kul att hängas ut som tänkbar mördare på Flashback
Det är en ganska stor skillnad på att pekas ut som en tänkbar mördare och att pekas ut som mördare. Att flera - gång på gång - skriver att E inte är mördaren gör ju inte saken bättre då hans namn avskrivits sen typ 500 kommentarer bakåt.

E har fått lära sig en viktig sak i livet - var försiktig med vad du säger om andra - och det är utmärkt eftersom han ska bli läkare. Lite gott kom från det onda.
Citera
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:

Anhållen på sannolika skäl blir man bara av att befinna sig på platsen med blod på händerna.
Citera
2014-06-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Han är fortfarande dömd för brott och kriminell.

Det är han. Och många "negrer" och "vakter" går ju inte så bra ihop vad det nu beror på.

Det är intressant att det nu är polisen och media som har hängt ut den här personen.

Menar man då att media ska blurra bilder mer alltså?
Citera
2014-06-23, 16:03
Medlem
Citat:

Så du anser att poliser ska få anhålla folk och ingen ska få veta om det. Det ska få ske i hemlighet alltså.

Tycker du att det skulle ha varit hemligt om han häktats också och att domstolsförhandlingar skulle ha skett i hemlighet? Men sen skulle man få veta det, om någon blev dömd eller hur tänker du att det ska ha gått till i detta fall för att du tycker att det ska ha fungerat bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in