Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-22, 14:57
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Vad är grejen med BOs pappa? På adressen bodde hon med mamman. Det finns ingen man med det efternamnet i rätt ålder i Örebro (tror jag).

Behöver väl ej bo ihop med mamman? Skilda? Bor i Bosnien? Annan ort i Sverige?
Citera
2014-06-22, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoS88
Men ge dig för fan, Hennes lillasyster leter Lejla, Finns ingen icke muslim som skulle ta det namnet på balkan. Balkan tjejer är typiska partytjejer (De kanske inte ligger runt som vissa men festa det gör dem så ofta de kan) Oavsett religion där nere. Sen att vissa är mer religiösa är en annan femma. Du verkar ha någon våt dröm om att bosnier muslimer är värsta sharialag anhängare, men det är dem inte. Hur mycket du en försöker få det fram som....

Sant, de kan be och fasta under ramadan och fira typ bajram. Men mycket mer än så är det inte generellt. Tjejer i Bosnien går ut mycket, på klubbar, cafeer osv. De dricker inte på samma sätt som svenskar men de festar och klär upp sig rejält, gärna höga klackar och korta klänningar. Som sagt, man ser mer slöjor i Stockholm än i Sarajevo. På de flesta Bosnien som bor i Sverige som är under 35 märker man absolut ingen skillnad gentemot en svensk förutom på namn.
Citera
2014-06-22, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Behöver väl ej bo ihop med mamman? Skilda? Bor i Bosnien? Annan ort i Sverige?

Ja precis. Vilket av dom alternativen?
Var är han?
Citera
2014-06-22, 15:06
Medlem
Koskenkoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Vad är grejen med BOs pappa? På adressen bodde hon med mamman. Det finns ingen man med det efternamnet i rätt ålder i Örebro (tror jag).

På vilket sätt är detta öht relevant!? Skippa all OT diskussion om familjen.
Citera
2014-06-22, 15:07
Medlem
Jag läser Aftonbladet nu där någon ungdom berättar om en efterfest i BOs lägenhet med flera personer närvarande. Fanns det flera personer där eller inte. Vilka är de 5-8 personerna som polisen ska ha sett i närheten av brottsplatsen och vill komma i kontakt med.
Citera
2014-06-22, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag läser Aftonbladet nu där någon ungdom berättar om en efterfest i BOs lägenhet med flera personer närvarande. Fanns det flera personer där eller inte. Vilka är de 5-8 personerna som polisen ska ha sett i närheten av brottsplatsen och vill komma i kontakt med.

Den som vart kvar var den anhållne och om han är skyldig eller inte lär ju visa sig. Kanske han var chockad och betett sig underligt bara och kletat runt i något. Eller så var han ensam med henne och dödade henne. Det talas inte om våldtäkt här va? Det finns väl inget nämnt om något sexuellt våld?
Citera
2014-06-22, 16:03
Medlem
meiis avatar
Det måste väl finnas NÅGON som läser/följer den här tråden som vet, vet hur det ligger till med relationen med tjejen och killen, tjejer pratar ju med sina tjejkompisar! Vilka var med henne den här kvällen/natten! Någon måste väl ge sig till känna att den/de var med i lägenheten men gått innan det hände? Etc etc

Och killen! Vilka var med honom? På Mc Donalds? Han cyklar därifrån! Var han väldigt påverkad? Bara alkohol? Vad sa han, vart skulle han, vem var hon?
Senast redigerad av meii 2014-06-22 kl. 16:09.
Citera
2014-06-22, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Det måste väl finnas NÅGON som läser/följer den här tråden som vet, vet hur det ligger till med relationen med tjejen och killen, tjejer pratar ju med sina tjejkompisar! Vilka var med henne den här kvällen/natten! Någon måste väl ge sig till känna att den/de var med i lägenheten men gått innan det hände? Etc etc
Ja. Och man kan också tycka att de personer som polisen vill komma i kontakt med skulle självmant ha kontaktat polisen om de hade lämnat lägenhet precis innan polisen kom. Om de inte har någonting att dölja.
Citera
2014-06-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ja. Och man kan också tycka att de personer som polisen vill komma i kontakt med skulle självmant ha kontaktat polisen om de hade lämnat lägenhet precis innan polisen kom. Om de inte har någonting att dölja.

Vad jag har förstått så sa polisen att dessa inte är misstänka för något brott, att de bara var på platsen vid tidpunkten och därför ville de komma i kontakt med dem för att se om de hade något att tillföra. Men jag kan ha drömt :-)
Citera
2014-06-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oocean
Vad jag har förstått så sa polisen att dessa inte är misstänka för något brott, att de bara var på platsen vid tidpunkten och därför ville de komma i kontakt med dem för att se om de hade något att tillföra. Men jag kan ha drömt :-)
Precis! Polisbilen som kom till platsen såg dessa ungdomar på den gatan, det betyder inte att dom var i lägenheten eller har något med saken att göra!
Citera
2014-06-22, 16:35
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipinene
Precis! Polisbilen som kom till platsen såg dessa ungdomar på den gatan, det betyder inte att dom var i lägenheten eller har något med saken att göra!

Knepigt att de inte hör av sig,
då känns det ju uppenbarligen som de har något att dölja!

Det är lite märkligt att polisen går ut och säger att de har/hade en relation men ingen av hennes vänner verkar haft en aning?

Ni som sitter på info. Kom igen!!
Citera
2014-06-22, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Knepigt att de inte hör av sig,
då känns det ju uppenbarligen som de har något att dölja!

Det är lite märkligt att polisen går ut och säger att de har/hade en relation men ingen av hennes vänner verkar haft en aning?

Ni som sitter på info. Kom igen!!

Få se vem av den som först hör av sig till polisen med sin version då. För det tror jag kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in