Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-12-03, 13:15
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potledom
"Han var jättefull, men både jag och XX stod där och sa: Välj en av oss. Men det kunde han inte. Vi kom inte fram till något"

Förlåt men JA verkar ha levt loppan med att ha två tjejer samtidigt. Hur kan man inte välja vem man gillar?

Ja, varför lämnade inte JN JH när han ville och det innan husköpet?
Man kanske inte har något val när JH är inblandad.
Han ex-exet Tim hade man velat få info av. Han var ju ihop med JH i 4 år om jag inte missminner mig och borde ha erfarenhet av hennes personlighet.
Citera
2014-12-03, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Ja, varför lämnade inte JN JH när han ville och det innan husköpet?
Man kanske inte har något val när JH är inblandad.
Han ex-exet Tim hade man velat få info av. Han var ju ihop med JH i 4 år om jag inte missminner mig och borde ha erfarenhet av hennes personlighet.

Betydligt mer sannolikt att utsago och uppfattningen om JA som person (från även hans närmare vänner) stämmer i så fall. Vilken lyder att han kort och gott var ett svin när det kom till kvinnor och väldigt långt ifrån något pojkvänsmaterial. Är fantastiskt att alla skall envisa sig med att hänga upp sig på JH by default, trots att det finns ett antal vittnesmål i utsago som styrker det faktum att JA hade lekt med LL sedan dom gick gymnasiet och förutom JH även detta året varit otrogen mot henne med ett flertal partners när han var i Thailand tidigare på året.
Citera
2014-12-03, 13:26
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Betydligt mer sannolikt att utsago och uppfattningen om JA som person (från även hans närmare vänner) stämmer i så fall. Vilken lyder att han kort och gott var ett svin när det kom till kvinnor och väldigt långt ifrån något pojkvänsmaterial. Är fantastiskt att alla skall envisa sig med att hänga upp sig på JH by default, trots att det finns ett antal vittnesmål i utsago som styrker det faktum att JA hade lekt med LL sedan dom gick gymnasiet och förutom JH även detta året varit otrogen mot henne med ett flertal partners när han var i Thailand tidigare på året.

Glöm ej heller bort att JH roade sig med andra i sänghalmen under tiden.
Citera
2014-12-03, 13:29
Medlem
vet jag såg foto på henne där dom visade såret på magen, men nu hittar jag de inte, någon som vet vart de kan finnas
Citera
2014-12-03, 13:33
Medlem
Citat:
Glöm ej heller bort att JH roade sig med andra i sänghalmen under tiden.

JH och JA hade ett uppbrott under den tiden hon var med K, det enda som inträffar under perioden där dom träffas är när hon var i Tyskland vilket styrks även från hennes vänner att det bara handlade om en flört. (dvs inga sexuellla handlingar var involverad)

Utöver det så nämns det att hon och JN delat några stunder under våren, exakt när dessa tillfällen varit dock finns det ingen uppgift om någonstans. Det kan alltså lika gärna hänt under det uppbrott JA och JH hade ifrån varandra från DEC fram till runt APR (ett uppbrott som JH f.ö var den som tog initiativ till)
Citera
2014-12-03, 13:38
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
JH och JA hade ett uppbrott under den tiden hon var med K, det enda som inträffar under perioden där dom träffas är när hon var i Tyskland vilket styrks även från hennes vänner att det bara handlade om en flört. (dvs inga sexuellla handlingar var involverad)

Utöver det så nämns det att hon och JN delat några stunder under våren, exakt när dessa tillfällen varit dock finns det ingen uppgift om någonstans. Det kan alltså lika gärna hänt under det uppbrott JA och JH hade ifrån varandra från DEC fram till runt APR (ett uppbrott som JH f.ö var den som tog initiativ till)

Och där faller påståendet att hon bara tänkte på JA.
Citera
2014-12-03, 13:43
Medlem
Citat:
Och där faller påståendet att hon bara tänkte på JA.

Eeeh? Har nog aldrig någonsin handlat om JA som person, utan snarare något som han kom att symbolisera för henne allt eftersom hennes sinnestillstånd har försämrats under den tid som utspelat sig. Både LL och JH verkar ha sett JA som någon slags slutgiltig lösning till något ''bättre'' därav att man hela tiden återvänt när han lockat, och att han egentligen aldrig fått stå till svars för handlande utan istället har det blivit LL och JH som spelat ut mot varandra.

Var JA som sökte upp JH i april igen också.
Citera
2014-12-03, 13:45
Medlem
På SVT rapporteringen skrev dom "SR har ljudupptagning från rättegången och sänder delar av den. Vi kommer också att få tillgång till den i efterhand"

Någon som har en länk till denna sändning? Hittar inget
Citera
2014-12-03, 13:49
Medlem
Plastk0tt3s avatar
Vet inte om någon redan har länkat denna, men expressen har lagt upp en censurerad bild på jonna från rättegången:

http://y.cdn-expressen.se/images/a3/e4/a3e49046d273454cb5d3000fac6c2914/16x6/540.jpg
Citera
2014-12-03, 13:51
Medlem
upphovsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busteqsun
vet jag såg foto på henne där dom visade såret på magen, men nu hittar jag de inte, någon som vet vart de kan finnas

Förundersökningsprotokoll__23-18
Från sid. 417 är bilderna på henne
Citera
2014-12-03, 14:04
Medlem
Delphiniums avatar
Jag vill gärna läsa FUP men undrar bara om det är några bilder på likdelar etc, vill inte se sådant av misstag. Vet någon?
Citera
2014-12-03, 14:06
Medlem
upphovsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delphinium
Jag vill gärna läsa FUP men undrar bara om det är några bilder på likdelar etc, vill inte se sådant av misstag. Vet någon?

Nej, där är inga otäcka bilder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in