2015-03-11, 23:15
Medlem
thatis7tisshows avatar
Grattis PSG - välförtjänt. Hoppas nu att Zlatans röda dras tillbaka, för nog var det fel. Behöver inte ens kommentera domarinsatsen, och ändå var det till Chelseas fördel...

Yep, pinsamt var det!
Citera
2015-03-11, 23:18
Medlem
P.Gs avatar
Lika oförskämt starka som Chelsea var under hösten, lika trötta är de nu. Dåligt med rotation för att säkra ligatiteln, eller?
Citera
2015-03-11, 23:20
Medlem
jaochss avatar
Grattis till PSG, de var bättre, det var välförtjänt. Domaren skickar väl även sig själv ur turneringen tack och lov.

För övrigt var det otroligt många pinsamma kommentarer i matchtråden som hade roligt åt att Chelsea fick ett domslut med sig (wow). Nästan lika pinsamt som de som verkligen tror på någon kampanj.
Senast redigerad av jaochs 2015-03-11 kl. 23:27.
Citera
2015-03-11, 23:27
Medlem
Pickmylussys avatar
Förväntar mig ett officiellt statement från UEFA att Kuijpers(?) inte dömer mer i någon av deras jävla turneringar.

PSG, vilken laginsats. Kommer sova så sött inatt, så jävla välförtjänt, viker sig inte och kämpar på.

Att Silva fick avgöra med den nicken efter sitt snedtramp vid straffen. Detta är fotboll! Bortsett domaren. Älskar såna här slut!

och fyfan Luizs nick. GÅshud så jävla snyggt!
Citera
2015-03-11, 23:33
Medlem
Inzaits avatar
Hur villiga tror ni UEFA är att dra tillbaka kortet på Zlatan? Är det för övrigt möjligt? Jag vet att folk får sina röda kort tillbakadragna varje vecka i England, men i CL?
Citera
2015-03-11, 23:35
Medlem
MangoChutneys avatar
Ikväll sover man gott, vilken makalös kämpainsats av PSG och så välförtjänt de fixar detta avancemang. Lika välförtjänt som denna triumf var för PSG, lika glädjande var det att se Chelsea och Mourinho misslyckas med att besegra PSG trots de spela med 10 min i 90 min.

Med denna insats på näthinnan ser helt plötsligt PL mer öppen ut än för en vecka sedan, CFC försvarsspel såg mer än lovligt skakigt ut och formen ser ut att vara i klart dalande...
Citera
2015-03-11, 23:37
Medlem
LeonVances avatar
Var PSG bättre än Chelsea? Båda matcherna slutade ju oavgjort,...
Citera
2015-03-11, 23:37
Medlem
asslikethats avatar
Wenström snackar om 2-3 matcher för Zlatan.
Citera
2015-03-11, 23:38
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Han vet inte vad han pratar om. Hogst 1. Kanske 0 om de kan overklaga.
Citera
2015-03-11, 23:39
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat

Om det blir mer än en match för det där så är det världens största skämt och hela UEFA kan gåå och gömma sig.
Citera
2015-03-11, 23:40
Medlem
thatis7tisshows avatar
Tror inte att det röda dras tillbaka. För det är ju ändå en bedömningsfråga huruvida det är rött eller ej. Hade dock velat se det dras tillbaka, för Z skull.
Citera
2015-03-11, 23:40
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Han vet inte vad han pratar om. Hogst 1. Kanske 0 om de kan overklaga.

Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Om det blir mer än en match för det där så är det världens största skämt och hela UEFA kan gåå och gömma sig.

Var väl Wenström som drog upp att dom kommer ha hans gamla röda kort i turneringen i åtanke. Det tror jag verkligen inte. Max 1 match kan jag köpa skandal annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in