2015-02-17, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Vilken match sänds på 6an?
TV6 sänder Schalke vs. Real Madrid imorgon
Citera
2015-02-17, 11:55
Medlem
Citat:
Vilken match sänds på 6an?
Real - schalke imorgon
Citera
2015-02-17, 12:15
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
PSG måste nog hålla nollan och vinna med 2 eller fler mål för att kunna ta sig vidare. Viktigt att man håller nollan, nästan hellre att man tar 0-0 än 2-1 för PSGs del. Otroligt viktigt att hålla Chelsea från att skaffa sig bortamål.

2-1 är alltid bättre än 0-0. Det finns inget bortaresultat som ger avancemang vid 0-0 hemma som inte också ger avancemang vid 2-1. Möjligt dock att du tänker att 0-0 hemma ger ett försiktigare Chelsea i returen och att det är till fördel.
Citera
2015-02-17, 12:18
Medlem
Ska bli intressant ikväll med Psg-Chelsea. Chelsea är fruktansvärt starka i år så tror Psg måste vinna och få med sig ett riktigt bra resultat ikväll för att ha en chans.
Citera
2015-02-17, 12:19
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
TV6 sänder Schalke vs. Real Madrid imorgon

Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Real - schalke imorgon

Fan, hade ju hoppats på PSG-Chelsea
Citera
2015-02-17, 12:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Fan, hade ju hoppats på PSG-Chelsea

Ja samma här. Sexan brukar ju faktiskt tidigare sända på tisdagarna. Speciellt PSG matcherna. Men de brukar göra så här att flytta speciellt Zlatan matcherna till Viasat när det kommer till slutspelet. Förmodligen för att det brukar vara en hel del som köper viaplay.se just för att se dessa matcher när det blir mer intressant än gruppspel.
Citera
2015-02-17, 13:30
Medlem
Så om man vill se psg ikv så är det bara Viaplay som gäller?
Citera
2015-02-17, 14:05
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Jag tror city kommer göra som senast mot bayern med barca... Heja aguero

Hurdå? Att bli totalt utspelade trots att man hade en man mer? Och hamna i underläge trots en man mer och leda med 1-0 när utvisningen kom? Endast Bayerns egna övermod som orsakade förlusten.

Tycker City har ett väldigt obalanserat lag och Barcelona har världens form. 3-1 till Barcelona.
Citera
2015-02-17, 14:15
Medlem
Toasterrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondakoffe43
Så om man vill se psg ikv så är det bara Viaplay som gäller?

Valfri "laglig" stream finns ju annars alltid att tillgå... Synd dock att wiziwig.tv är stängd. Någon kanske kan kasta upp en länk till någon engelsk acestream när det närmar sig?
Citera
2015-02-17, 21:27
Medlem
Någon mer som har katastrofkvalite på Viaplay just nu?
Citera
2015-02-17, 22:45
Medlem
thatis7tisshows avatar
Bra resultat men om jag ska vara ärlig (brukar inte säga såhär..) så var insatsen idag faktiskt ganska pinsam. Att vi spelade exakt likadant förra säsongen förstår jag med tanke på vad som fattades. Idag ska Chelsea inte behöva spela ultradefensivt mot ett hyfsat PSG.

Courtois höll definitivt kvar Chelsea i Champions League. Tänk om Terry aldrig hade räddat Lavezziz (?) boll efter Zlatans solonummer.

1-1 är som sagt inte dåligt, men spelet lämnar (iallfall hos mig) en ganska bitter eftersmak.
Citera
2015-02-17, 23:18
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Bra resultat men om jag ska vara ärlig (brukar inte säga såhär..) så var insatsen idag faktiskt ganska pinsam. Att vi spelade exakt likadant förra säsongen förstår jag med tanke på vad som fattades. Idag ska Chelsea inte behöva spela ultradefensivt mot ett hyfsat PSG.

Courtois höll definitivt kvar Chelsea i Champions League. Tänk om Terry aldrig hade räddat Lavezziz (?) boll efter Zlatans solonummer.

1-1 är som sagt inte dåligt, men spelet lämnar (iallfall hos mig) en ganska bitter eftersmak.
I fjol lät det att Mou inte byggt färdigt laget och behövde spela defensivt, i år är laget bättre som du nämner och ska inte behöva spela så här defensivt, ett tag föll de väldigt långt ner med laget och PSG hade press, såg inte första halvleken men chanserna talar ju för att PSG skulle ha vunnit matchen om marginalerna varit på deras sida, Lavezzi, Cavani och Zlatans nick är ju alla väldigt bra chanser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in