Citat:
Ursprungligen postat av
Displaced
Vet att ni inte är ett sunkgäng den här säsongen men samtidigt tycker jag att ni överpresterat såhär långt. Brynäs har underpresterat rejält.
Har du sett många matcher med Örebro när man inte mött Brynäs?
Vet inte om du menar att ni underpresterat sett till det spelmässiga eller resultatmässiga. Personligen känner jag snarare att ni hittills tagit oförtjänt mycket poäng på hemmais samtidigt som ert bortaspel sugit hårt. Så jag vettefan om jag håller med dig. Tycker heller inte Brynäs har truppen för att ligga så jättemycket högre upp i tabellen, även om det ser ljusare ut med nyförvärven ni fått in.