2014-12-13, 19:33
  #5197
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kula
Fyfan säger jag bara, klart man tar 1 poäng borta mot SAIK alla dar i veckan så bra som ni är men kändes som vi hade 2 poäng klara efter 5 straffar.
Kul som Djurgårdare att eran trepoängs-streak började efter mötet med DIF och slutade efter detsamma
Kul match!

Ok, att sitta på Hovet och tvingas se Skellefteå AIK få stryk av ett mycket sämre DIF tog lite småont. I kväll var ni inte helt borta, men rättvisa skipades.

God Jul!
Citera
2014-12-13, 19:39
  #5198
Medlem
von_Ss avatar
Vet inte om jag bara älskar hans inställning, men gjorde inte Frögren en jävligt bra match idag?
Citera
2014-12-13, 19:42
  #5199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Vet att ni inte är ett sunkgäng den här säsongen men samtidigt tycker jag att ni överpresterat såhär långt. Brynäs har underpresterat rejält.

Har du sett många matcher med Örebro när man inte mött Brynäs?

Vet inte om du menar att ni underpresterat sett till det spelmässiga eller resultatmässiga. Personligen känner jag snarare att ni hittills tagit oförtjänt mycket poäng på hemmais samtidigt som ert bortaspel sugit hårt. Så jag vettefan om jag håller med dig. Tycker heller inte Brynäs har truppen för att ligga så jättemycket högre upp i tabellen, även om det ser ljusare ut med nyförvärven ni fått in.
Citera
2014-12-13, 20:30
  #5200
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Vet inte om jag bara älskar hans inställning, men gjorde inte Frögren en jävligt bra match idag?
Frögren har spelat upp sig nu efter en horribel tid. Har varit bra sen Växjö matchen och får dom minuter han klarar av, Äpplet har ju innan envisats med att ge honom alldeles för mycket istid.
Citera
2014-12-13, 21:13
  #5201
Medlem
Fy fan för att hålla på Luleå idag.

Men jag vill se Luleå-HV i slutspelet.
Citera
2014-12-13, 21:15
  #5202
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Frögren har spelat upp sig nu efter en horribel tid. Har varit bra sen Växjö matchen och får dom minuter han klarar av, Äpplet har ju innan envisats med att ge honom alldeles för mycket istid.

Frögren har aldrig varit så bra som när han spelade ihop med nr 3 Nisse Burström i Skellefteå AIK förra guldsäsongen.
Citera
2014-12-13, 21:17
  #5203
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Frögren har aldrig varit så bra som när han spelade ihop med nr 3 Nisse Burström i Skellefteå AIK förra guldsäsongen.
Jaha, jag trodde alla tyckte han var dålig i Skellefteå?
Citera
2014-12-13, 21:19
  #5204
Medlem
Giggsys avatar
http://mobil.corren.se/sport/lhc/backman-pa-vag-tillbaka-till-lhc-7596410.aspx

Hoppas.
Citera
2014-12-13, 21:24
  #5205
Medlem
DyingAtheists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Jaha, jag trodde alla tyckte han var dålig i Skellefteå?

Det var nog snarare en hyllning till Nisse än till Frögren.
Citera
2014-12-13, 21:26
  #5206
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyingAtheist
Det var nog snarare en hyllning till Nisse än till Frögren.
Jaja. Frögren har väl faktiskt varit en bra en gång i tiden.
Citera
2014-12-13, 21:28
  #5207
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Jaha, jag trodde alla tyckte han var dålig i Skellefteå?

Nej, nej inte dålig. Lite långsam, men han gjorde mål i offensiv zon. Han ingick i ett team som vann SM överlägset. Frögren var mycket uppskattad i Skellefteå.
Citera
2014-12-13, 21:30
  #5208
Medlem
.-.-.s avatar
Sylvegård ska väl ha 3-4 matchers avstängning att vänta nu då? Att puckla på nån på detta sätt brukar rendera i hårda straff.
Karalahti borde komma något lindrigare undan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in