2014-06-13, 12:27
Medlem
Detta är tråden som behandlar din första betraktelse av en naken tjej eller kvinna, berätta om:
Vem det var du såg?
Hur reagerade personerna i fråga, dvs du och hon?
När skedde detta?
Var skeddet detta?
Hur gammal var du och hon?

Ha i åtanke att:
Utgå från det skede då du första gången såg tjejen/kvinnan, samtidigt som du var sexuellt intresserad, eller iaf nyfiken. Inte dagisåldern då du följde med din mor in på damernas, och såg någon kärring med hängpattar. Låt oss säga från 9 års åldern och framåt, eller den åldern då du såg det som intressant helt enkelt.
Citera
2014-06-13, 14:35
Medlem
Jag var väl mellan 12-14 och såg en av min mors kompis döttrar precis när hon klivit ur duschen, eftersom hon inte låste till badrummet. Hon är ett år yngre än mig. Reaktionen blev väl mest att vi båda blev generade. Har aldrig direkt tyckt att hon är skitsnygg så det var inte något speciellt för mig.
Citera
2014-06-13, 17:55
Medlem
Luftgevars avatar
Var väl runt 9-10 år och vi hade haft gympa på skolan. Vi killar hade vårt omklädningsrum alldeles brevid tjejernas, som var en tradition att knacka på och därefter springa iväg haha. Iallafall, jag skulle knacka på men precis när jag var vid dörren så var en tjej klar och öppnade dörren, då bakom hennes rygg såg jag en tjej som precis klev ur duschen.

Minns att jag var ytterst småchockad, vet inte varför
Citera
2014-06-14, 18:12
Medlem
Var 13 år och gick ( av misstag ) till en nudiststrand i spanien.
Citera
2014-08-29, 15:54
Medlem
När jag gick på lågstadiet så gick jag för förbi tjejernas omklädningsrum precis när nån av dem öppnar dörren. Såg en av klassens tjejer helt naken, det är konstigt, men det minnet har etsat sig fast sen dess. Minns att våra blickar möttes, haha. Minns dock att killar och tjejer använde samma omklädningsrum och dusch första året på skolan, minns att man kollade lite men det var ju verkligen inget sexuellt över det. Blev spännande först när man bytte om i olika rum.

Annars när man hade börjat bry sig lite mer var det på mellanstadiet, 6:an tror jag, när estetiska gymnasiet var och spelade nån pjäs för oss. Minns inte riktigt varför men vi fick iallafall gå genom omklädningsrummet de lånade för att ta oss till gympahallen där pjäsen skulle vara. Man såg även in i duschen där några av dem var från föreställningen innan, var mycket hopp och akrobatik och sånt så antar att de ville duscha emellan föreställningarna.
Man blev ju helt knäpp då man var sjukt oerfaren, plus att det blev overload för att det var så många. Minns också att jag såg en mina storasysters kompis röv. :P

Jag tror inte de brydde sig lite, men att den del skylde sig lite för sakens skull med handdukar och så. De tänkte väl mest på oss som småpojkar, vilket vi iofs var.
Citera
2015-06-22, 14:33
Medlem
moohs avatar
Gammal tråd, men kul topic...

I princip kan man väl säga att jag redan sedan 5-års åldern var intresserad av att "titta på nakna tanter" - utan att egentligen själv förstå varför.

Jag var väl 12-13 år och hade precis börjat bli intresserad av att titta på tjejer "på det sättet", men hade inte riktigt kommit till insikten att tjejerna i min egen klass hade börjat utvecklas.

Jag bodde granne med en klasskamrat; en smal, söt tjej, men det var inte förrän min pappa en mörk vinterkväll nämnde att "Lotta borde dra ner persiennerna när hon byter kläder" som jag slogs av tanken att det fanns saker att se utan att behöva kolla i en p-blaska.

Jag "lånade" kikaren vi hade i källaren och varje kväll och morgon bevakade jag hennes fönster från mitt rum, och jag blev förtjust över upptäckten att denna lilla, söta, smala, blonda tjej hade utvecklat stora, fasta, toppiga bröst, en platt mage, smal midja, vackra höfter och en härlig fitta.

Vem behövde porrtidningar (detta var ju långt före internet och CD/DVD:er etc)? Mellan, säg 13, och 15 så hade jag en privat show utan att Lotta visste något. För det mesta såg jag henne bara byta kläder, klä på sig, klä av sig. Oftast såg jag bara brösten men ibland också rumpan och fittan. Vid enstaka tillfällen såg jag henne dessutom onanera och leka med sig själv.

När hon väl blivit typ 16 insåg hon väl själv att om det var mörk utomhus och hon hade nån lampa på i sitt rum, så såg hon inget ut, men alla utanför såg allt i hennes rum och hon började dra ner persiennen.
Senast redigerad av mooh 2015-06-22 kl. 14:37.
Citera
2015-06-26, 00:03
Medlem
Dille24s avatar
En av klassens snyggaste tjejer kom in och duschade med oss i nian. Stod kvar och kämpade mot erektion.

Blev sjukt besviken, av fitta såg man inget pga. allt hår och brösten var mycket mindre än jag förväntat mig.

Lite samma reaktion nästan varje gång jag fått se någon naken utanför sexuella situationer... är jag porrskadad?
Citera
2015-06-26, 15:55
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
En av klassens snyggaste tjejer kom in och duschade med oss i nian. Stod kvar och kämpade mot erektion.

Blev sjukt besviken, av fitta såg man inget pga. allt hår och brösten var mycket mindre än jag förväntat mig.

Lite samma reaktion nästan varje gång jag fått se någon naken utanför sexuella situationer... är jag porrskadad?

Du kämpade mot erektionen fast du blev sjukt besviken?
Citera
2015-06-26, 17:51
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Du kämpade mot erektionen fast du blev sjukt besviken?

Hmm. Egentligen var det inte så svårt. Minns bara att jag tänkte att det hade varit sjukt pinsamt att så stånd..
Citera
2025-04-25, 13:49
Medlem
Jag var 13 år och besökte Skara sommarland. När jag åkte en karusell så satt det en tjej som var ungefär lika gammal mitt emot mig. Hon hade en klänning på sig och inga trosor så jag såg hennes underliv. Hon hade lite hår men inte så mycket och jag blev lite förvånad och skamsen när jag insåg vad som hade inträffat.
Citera
2025-04-25, 14:07
Medlem
Herkulesbigs avatar
Jag var ca 12 år, vet det var precis innan högstadiet. Jag var hos en jämnårig kompis på besök. Satt checkade någon serietidning i hans rum.

Hans syster hade rummet mitt emot, hon kom ut från duschen med endast handduk runt om sig. Av någon orsak stannade hon framför polarens rum, lät handduken glida ner, jag kunde ej låta bli titta på hennes bröst! Hon var 15 år.

Jag tittade ner i tidningen igen när hon tittade på mig och hon grinade. Jag kände mig varm om kinderna! Hon försvann in i sitt rum! Jag vet ej om jag hade stånd, det kommer jag ej ihåg. Strax efteråt kom min polare in, vågade ej säga vad som hade hänt!

Men jag hade våta drömmar om henne efteråt! Jag vågade aldrig titta i hennes ögon när jag träffade henne igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in