Gammal tråd, men kul topic...
I princip kan man väl säga att jag redan sedan 5-års åldern var intresserad av att "titta på nakna tanter" - utan att egentligen själv förstå varför.
Jag var väl 12-13 år och hade precis börjat bli intresserad av att titta på tjejer "på det sättet", men hade inte riktigt kommit till insikten att tjejerna i min egen klass hade börjat utvecklas.
Jag bodde granne med en klasskamrat; en smal, söt tjej, men det var inte förrän min pappa en mörk vinterkväll nämnde att "Lotta borde dra ner persiennerna när hon byter kläder" som jag slogs av tanken att det fanns saker att se utan att behöva kolla i en p-blaska.
Jag "lånade" kikaren vi hade i källaren och varje kväll och morgon bevakade jag hennes fönster från mitt rum, och jag blev förtjust över upptäckten att denna lilla, söta, smala, blonda tjej hade utvecklat stora, fasta, toppiga bröst, en platt mage, smal midja, vackra höfter och en härlig fitta.
Vem behövde porrtidningar (detta var ju långt före internet och CD/DVD:er etc)? Mellan, säg 13, och 15 så hade jag en privat show utan att Lotta visste något. För det mesta såg jag henne bara byta kläder, klä på sig, klä av sig. Oftast såg jag bara brösten men ibland också rumpan och fittan. Vid enstaka tillfällen såg jag henne dessutom onanera och leka med sig själv.
När hon väl blivit typ 16 insåg hon väl själv att om det var mörk utomhus och hon hade nån lampa på i sitt rum, så såg hon inget ut, men alla utanför såg allt i hennes rum och hon började dra ner persiennen.