Hej allihopa!
Jag har råkat ut för ett dilemma med min sambo nyligen!
Jag är en kille på 37 år som varit ihop med en tjej på 33 år i snart 3 år!
Vi jobbar båda två på samma logistikföretag, jag som chaufför och hon som terminalare, alltiallo osv!
Då hon jobbar rätt nära vår filialchef så har dom umgåtts rätt mycket på jobbet, stått och rökt mycket ihop och luftat privata problem för varann!
Han är 43 år och har sambo men bor på en annan ort!
Det enda man hört vid middagsbordet har varit hans namn att han gjort si eller så på sistone, när han började som chef tyckte alla även min sambo att han var en skitstövel men ju mer dom jobbade ihop destomer ändrade hon uppfattning om honom och nu tycker hon han är skitbra!
För ungefär en månad sedan började han skicka meddelanden till henne på messenger om olika saker...jag har inte brytt mej om detta då det mest varit jobbsnack enligt henne!
Men i fredags så lånade jag hennes telefon för att dela internetet till datorn medans hon satt i soffan och kollade på tv och då tänkte jag att jag skulle kolla vad dom pratade om!
Hon skulle på grillfest på lördagen med några arbetskollegor och då skulle även han vara med!
Hon har raderat tidigare meddelanden från honom men startat en konversation samma dag med honom!
Fick en chock när jag läste senaste konversationen hon hade startat samma dag som lät så här:
Sambo: "Hej, saknade dig lite igår på jobbet, skulle va kul om vi kunde träffas en stund på stan idag"
Chef: "Tyvärr jag är ju på studentfest idag, men jag vill ju hellre va med dej"
Sambo: "Men vi träffas ju imorrn istället"
Chef: " Ja, det ska bli kul"
Sambo: "Och du vet vad som gäller...inget tafsande

"
Chef: "Oj..sätter fröken upp regler..det är inte säkert jag kan följa

"
Sambo: " Vi ses imorrn...puss och kram"
Chef: "Puss och kram på dej med

"
När jag läste detta knöt det sig helt i magen och jag gick in till henne och sa att jag visste om deras relation!
Hon nekade till att dom hade något ihop utan att dom bara skickat meddelanden till varann...sen kröp det fram att dom åkt iväg bägge två efter jobbet på måndagen samma vecka och ätit glass och pratat om sina privata problem som dom hade med sina sambos!
Detta hände när jag jobbade kväll!
När dom skiljdes åt gav hon han en kram och han hade tagit henne på röven (tafsandet)! Enligt henne hade hon stoppat hans hand när den rörde hennes röv så att han inte hann klämma!
Han ska tydligen separera från sin sambo och hade sagt att han ville träffa min sambo igen...han hade känslor för henne sa han!
Och hon hade svarat ja i bara farten sa hon till mej!
Till mej sa hon att detta bara var en lek från hennes sida och att hon inte hade några som helst känslor för honom, hon hade heller aldrig tänkt knulla med honom sa hon!
Hon ville bara se hur långt denna förbjudna flört kunde gå!
När jag fick reda på detta såg jag bara rött och sa att jag ville flytta...då bröt hon ihop fullständigt och började gråta hejdlöst och sa att hon skämdes nåt fruktansvärt och att hon älskade mej!
Hon var beredd att göra precis vad jag ville...föda mej ett till ( trots att hon inte vill ha mer ungar) och till och med sluta röka....vad som helst bara jag stannar!
Vet inte vad jag ska tro...hon har flörtat med denna jävla gris som missbrukat sin ställning som chef bakom min rygg!
Hon har smugit med sin telefon och raderat sms för att inte jag skulle upptäcka nåt!
Vi har det bra annars med mycket pussar och kramar dagligen samt så knullar vi ofta...så vi har inget dött förhållande!
Enligt henne så gillade hon uppmärksamheten och erkände att hon har ett problem med att hela tiden bli bekräftad!
Nu har dom varken pussats eller knullat enligt henne, men vem vet vad som hade hänt om inte jag snokat reda på detta??
Enligt henne skulle hon säga till honom att hon inte ville träffa honom utanför arbetet när dom var på sin lilla glassdejt men istället sa hon ja till att träffas en gång till???
Hon har lätt för att ryckas med och vågar inte säga ifrån säger hon!
Enligt henne var detta bara en lek från hennes sida men grisen hade börjat få känslor för henne!
Tycker ni detta är otrohet? Inget har ju hänt förutom en massa "jag saknar dej" "vill bara vara med dej" sms som hon inte menade nåt med sa hon!
Nu smörar hon som fan för mej och är helt jävla förstörd när jag säger att jag inte vet om jag vill stanna kvar!
Om hon nu älskar mej så mycket som hon säger mellan sina krokodiltårar samt att hon vill leva med mej resten av livet...varför i helvete gör man på detta viset för då???
Sökte lite spänning sa horan...enligt henne har jag inte gjort nåt fel alls utan det bara blev så...och jag skulle inte få veta nåt!
Vad tycker ni...är detta otrohet eller bara en dum grej man ska glömma?
Nån med erfarenhet av liknande scenario och hur gick det sen?
Var hon trogen eller föll hon tillbaks i samma mönster??
Just nu känns allt bara skit då vi alltid haft det bra och hon har sagt att hon älskar mej av hela sitt hjärta!
Grisen ifråga ska börja på en ny tjänst i augusti på en annan filial i samma stad from aug...så d svinet slipper man se iaf!
Snälla hjälp...blir jag bara sviken igen om jag ger henne en andra chans...hon lovade dyrt och heligt att det aldrig ska upprepas!