2017-12-29, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jag tittar på hans konton och vad han säger till Infowars. Så det kan vem som helst göra och se att han förvrider och hatar på samma gång vilket inte är en särskilt lyckad kombination.
Ett troll ska behandlas som ett troll ingenting annat. Jag har säkerligen mer än så som att han retweetrar Pamela Geller en ökänd lögnhals. Som skrev att barnprogrammen i Sverige hyllar IS. Och visar en 15 år gammal film från svt då inte ens IS fanns. Så sånt där går inte hem.

Verkligen övertygande. Han retweetar alltsa nagon som sagt nagot dumt? Herregud. Hans videos fanns med i ett manifest? Far jag upprepa mig? Herregud. Det kan inte vara lätt att lyckas bli godkänd av dig.

Du gör ju dig själv till definitionen av ett 'troll' (riktigt snyggt epitet by the way, kul med hög niva pa samtalet etc.) när du slänger ur dig meningar som omöjligt stödjer bilden du försöker mala upp av personen.
Citera
2017-12-29, 01:58
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Okej men vad är det som han har ljugit om? Att någon Pamela Geller ljuger betyder ju inte att han gör det. Se så, visa på några av hans lögner nu.

Det är batikhäxor, Trump och Sverige och våldtäkter och mord. Han har inte en siffra rätt utan hatar precis som resten trollen. Infowars intervju där han går hårt om våldtäkten på Gotland, som aldrig handlade om våldtäkt och han har då aldrig yttrat sig senare. Hans videos vittnar om en ensam blek, sjuklig fittlös stackare som borde ta sitt pick och pack och dra dit han kallar sitt hemland. För Sverige är så jävla uselt enligt bot trollet. Kvinnohatare och rasist samt lögnare. Så min åsikt är klar och jag ser dom här tweetsen titt som tätt från den här klicken. Dom borde skämmas egentligen eftersom dom inte är tillräckligt smarta att kritisera seriöst.
Citera
2017-12-29, 02:15
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Okej men vad exakt är det som han har ljugit om? Jag kollar bara hans egna klipp då jag inte är så intresserad av att se honom intervjuad.

Och jag vet inte, vad hände sen?

Citat:
Det är batikhäxor, Trump och Sverige och våldtäkter och mord. Han har inte en siffra rätt utan hatar precis som resten trollen. Infowars intervju där han går hårt om våldtäkten på Gotland, som aldrig handlade om våldtäkt och han har då aldrig yttrat sig senare. Hans videos vittnar om en ensam blek, sjuklig fittlös stackare som borde ta sitt pick och pack och dra dit han kallar sitt hemland. För Sverige är så jävla uselt enligt bot trollet. Kvinnohatare och rasist samt lögnare. Så min åsikt är klar och jag ser dom här tweetsen titt som tätt från den här klicken. Dom borde skämmas egentligen eftersom dom inte är tillräckligt smarta att kritisera seriöst.

Så du hade inte ett enda exempel.......?
Citera
2017-12-29, 02:17
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Du skriver på ett mycket märkligt sätt. Kan det vara något som är lite avslöjande?

OnT: Jag gissar EABT:s dialekt är något åt Värnamohållet, lägg till lite bosnisk brytning så är man nära.
Citera
2017-12-29, 02:27
Medlem
ElvisFans avatar
Fan bryr sig... en blatte som begriper att invandringen kostar honom och etniska svenskar. Har vi sagt sedan FB såg dagens ljus.
Citera
2017-12-29, 02:45
Medlem
King-kuntaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Fan bryr sig... en blatte som begriper att invandringen kostar honom och etniska svenskar. Har vi sagt sedan FB såg dagens ljus.
En blatte som går på försörjningsstöd som kritisera andra invandrare som går på bidrag. Har jag missat något eller varför hyllas han?
Citera
2017-12-29, 02:51
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
En blatte som går på försörjningsstöd som kritisera andra invandrare som går på bidrag. Har jag missat något eller varför hyllas han?

Han kritiserar inte andra invandrare, han kritiserar den idiotiska invandringspolitiken som stjälper betydligt fler än den hjälper och som är katastrofal för Sverige.
Citera
2017-12-29, 02:54
Medlem
Men gubbar (skallerkärringar)

EABT betyder mycket för några få, skall han behöva gå
under jord för det?
Vems tå trampade han på?

Han förenar snarare människor,än än att skapa motsättningar.
Han ger sin bild av sammhället.
Vissa håller med vissa inte.
Skall vi låta några få, få kölhala honom för det?

Han talar dessutom i form utav invandrare (vilket inte är en homogen grupp)
"mångfald"

Jag kan tänka mig ett par rasister har tänkt till och ändrat uppfattning.
Att alla "blattar" inte går runt och muckar gräl på stan,
utan kan vara rätt vettiga, OM man lyssnar PÅ DEM.

Han är som en gycklare/standup comedian
och med lite punk har han skaffat sin publik.
Med en kamera och sina åsikter.

Vad skulle det fylla för funktion (förutom att stilla vår egen nyfikenhet)
Att namnge honom här,när han uttryckligen har bett om att få vara icke namngiven.
Han visar sitt ansikte, han säger inget brottsligt.

Han kommenterar saker ur pressen,han hackar sig inte in i folks privata sfär.

Utan allt finns där ute ute redan.
Han sätter bara ett ansikte på mångas tankar.

Men en sak har han, vi vet inte hans namn.

Det är tydligen viktigare än det han säger...

VISA PATTARNA!
Senast redigerad av greenhat 2017-12-29 kl. 03:00.
Citera
2017-12-29, 03:08
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Så du hade inte ett enda exempel.......?

Jo då om man är läskunnig och mottaglig för verkligheten. Vilket du inte verkar vara.
Han ljuger även i sin videos såg jag nu då jag tittade lite mer noga på just dom trollvideos han lagt upp.
Ger mig fan på att det är ett bot troll.

1. Idioten har ju inte begripit att han befinner sig i ett land där man inte kan slå kvinnor eller vara macho utan feminism vet han inte hur det ens stavas.
Citat:
The Feminist Government That Hates Women

2.Hahahahhahaha... Nix, han ljuger.
Citat:
Sweden Responds To Trump: With Lying Journalist

3.Jepp och Nigel fick inga röster sist undrar varför. Hans retorik går inte riktigt hem inte heller argblattes.
Citat:
Is Nigel Farage lying about Sweden?

4. Bwahahhahah nä, bara en Bildt och en annan lögnhals som avslöjades hos Fox news så han ljuger även på den.
Citat:
No, Fox News and Trump aren't lying about Sweden | Angry Foreigner

5. Intervjun hos Infowars slår alla rekord om gruppvåldtäkten på Gotland. Och intervjuaren slickar sig om munnen och vill så gärna ha Sverige som slagträ när det gäller invandringspolitik. Dåren alltså argblatte är Infowars puppet och bara gungar med i den groteska lögnen.
Senast redigerad av Moosky 2017-12-29 kl. 03:17.
Citera
2017-12-29, 03:10
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Du skriver på ett mycket märkligt sätt. Kan det vara något som är lite avslöjande?

OnT: Jag gissar EABT:s dialekt är något åt Värnamohållet, lägg till lite bosnisk brytning så är man nära.

Du har rätt avslöjandet är att han hyllar sitt hemland vilket inte är Sverige, så vad gör han här?

Under tiden så retweetrar han Ingrid C som skriver att en kvinna våldtogs till döds i Sverige. Jag har letat men icke funnit detta för det finns inget. Samma med bilderna där några mörka män bränner svenska flaggan där dom skriver se hur det är i Sverige. Saken är den att det var i Bangladesh dom brände flaggan och inte i Sverige. Så ser det ut då man driver falska påstående.

Citat:
Okej men vad exakt är det som han har ljugit om? Jag kollar bara hans egna klipp då jag inte är så intresserad av att se honom intervjuad.

Och jag vet inte, vad hände sen?

Du vill inte kolla på det jag hänvisar till vilket blir väldigt konstigt kan jag tycka.
Så vill du inte se med egna ögon intervjun så tycker jag inte att dina frågor är värda några svar.
Senast redigerad av Moosky 2017-12-29 kl. 03:19.
Citera
2017-12-29, 03:52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Du vill inte kolla på det jag hänvisar till vilket blir väldigt konstigt kan jag tycka.
Så vill du inte se med egna ögon intervjun så tycker jag inte att dina frågor är värda några svar.
Nej, varför ska jag behöva göra det? Det är du som kommer med ett påstående och god debattsed bjuder att det är du som kommer med bevisen. Jag ska inte behöva bevisa att du har rätt eller fel, det är ditt jobb. Se så, du har sett intervjun så du bör ju veta ungefär vilka tider som han ljuger, det är bara att klippa in länkar till lögnerna här. Jag menar, du vet ju till och med vad det är han ljuger om, det gör inte jag så hur ska jag kunna värdera informationen? Jag vet liksom i stort sett inget om Gotlands-fallet.

Kan det förresten vara så att han baserade sina svar i den intervjun på dom fakta han hade då och att vi nu har andra fakta framför oss? Att han helt enkelt inte medvetet ljög utan helt enkelt inte visste bättre? Det händer liksom bättre människor än honom.

Och om det är det enda du har att komma med efter hans år på nätet, då har du inte mycket att komma med.

Se så, spring iväg och hämta länkarna nu. Fram tills dess så anser jag att du bara svamlar. Fast god debattsed är kanske inget du sysslar med?
Citera
2017-12-29, 03:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jo då om man är läskunnig och mottaglig för verkligheten. Vilket du inte verkar vara.
Han ljuger även i sin videos såg jag nu då jag tittade lite mer noga på just dom trollvideos han lagt upp.
Ger mig fan på att det är ett bot troll.

1. Idioten har ju inte begripit att han befinner sig i ett land där man inte kan slå kvinnor eller vara macho utan feminism vet han inte hur det ens stavas.

2.Hahahahhahaha... Nix, han ljuger.

3.Jepp och Nigel fick inga röster sist undrar varför. Hans retorik går inte riktigt hem inte heller argblattes.

4. Bwahahhahah nä, bara en Bildt och en annan lögnhals som avslöjades hos Fox news så han ljuger även på den.

5. Intervjun hos Infowars slår alla rekord om gruppvåldtäkten på Gotland. Och intervjuaren slickar sig om munnen och vill så gärna ha Sverige som slagträ när det gäller invandringspolitik. Dåren alltså argblatte är Infowars puppet och bara gungar med i den groteska lögnen.

Ah, det här missade jag. Jag får ta och kolla in dom klippen igen. Men återigen, bortsett från det som jag är insatt så har jag ingen aning om han ljuger eller inte. Men eftersom du vet sanningen så kan ju du återigen länka till relevanta tider i dom här klippen. Det vore även fint om du kom med lite mer konkreta saker att komma med än "Hahahahhahaha... Nix, han ljuger."

Dessutom så hatar den här feministiska regeringen kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in