2014-09-27, 19:33
Medlem
SoldatiStalingrads avatar
En längre intervju med han här;

http://www.rlm.nu/Program/rlm-intervjuar-en-arg-blatte-talar-fran-youtube/
Citera
2014-10-27, 11:28
Medlem
gralehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Han klagar på ghettokulturen men klär sig själv som en psytrancetomte

Psytrancetomte? Tror inte han är raveare utan mer åt metalhållet, han har inte direkt ravekläder på sig. Det är heller inget ghettoaktivt att vara raveare.

Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Sen att han ser ut som fan förbättrar det inte heller..
Va, han är fan skitsnygg.
Citera
2014-10-27, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av graleh
Psytrancetomte? Tror inte han är raveare utan mer åt metalhållet, han har inte direkt ravekläder på sig. Det är heller inget ghettoaktivt att vara raveare.

Va, han är fan skitsnygg.

Han ser ball ut. Men i medelsvenssons ögon ser han ut som en pundare menade jag.
Citera
2014-11-03, 13:27
Bannlyst
Återigen verkar hans sida vara borttagen på Facebook. Så jävla sjukt, han gör ingenting som bryter emot Facebooks regler vad jag vet.

Eftersom jag inte sparade sidan under favoriter som han sa så kommer jag inte in på den nu.
Senast redigerad av URBANARTS89 2014-11-03 kl. 13:31.
Citera
2014-11-19, 20:59
Medlem
Bittersteels avatar
Han finns fortfarande kvar på facebook.
Citera
2014-11-22, 19:26
Medlem
Katten30s avatar
Vi ser dagligen hur Sverige sjunker och varför, varför skall vi ta in denna oerhörda mängd invandrare, till vilken nytta? Kan ngn svara på det, varför? 75% får inga jobb! Vi har en egen arbetslöshet där ungdomar inte får några fasta jobb, ev timjobb OM dom ens får det. Inga bostäder, dom som finns måste du ha "politikerlön" för att lösa. Läkare fattas, sjukvårdspersonal fattas - varför - "för det skall sparas"... Tandläkare fattas, lärare fattas. VAD är det politikerna vill? Sverige kommer att falla ihop, ekonomiskt, kulturellt - till slut kommer det bli mkt allvarliga sammandrabbningar, incidenter, kanske ett inbördeskrig en dag. VAD är politikerna ute efter?
Politikerna säger att dom strävar efter ett mångkulturellt samhälle, integration i samhället men chansen till detta är minimal då vi redan gått förbi denna möjlighet sedan många, många år, det är för många människor som vi inte kan ge arbete, bostad, vård mm. Det är inte deras fel, det är politikernas fel. Politikerna - märk detta. Hur har dom, som redan är här - integrerats? Vad skall vi göra med våra pensionärer där vissa idag är utan bostad? Varför får vissa pensionärer gå till (ex) stadsmissionen för att äta ett mål mat och få värme? Det finns ingen "utopi" i hur det här kommer att sluta - vilket alltihop grundar sig i några få människor med makt - POLITIKERNAS - drivning av detta, vilket syfte - just är en utopi.
Citera
2014-11-25, 05:05
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Om du inte känner något behov av att veta så ska du inte fråga heller. Jag fattar inte varför folk är så jävla besatta av att få tag på min address? För ni fattar väl att ifall mitt namn/stad kommer fram, så är adressen nästa steget? Ni tycker att det är en "kul grej" men för mig är det skillnaden mellan en vardag av trakasserier eller inte.

(FB) "En arg blatte" Vem är han?

I den där tråden har jag redan bett er lägga ner namnsökandet, då det hade kunnat göra livet väldigt jobbigt för mig. Så som det är nu så känner ingen till vad jag heter eller vart jag bor, om de gör det så är de smarta nog att inte lägga upp det online då de inte vill se mig bli misshandlad, få mina rutor krossade, eller bli utsatt för mordbrand. Jag är inte en rik människa, och jag har inte råd att bli utsatt för bostadsvandalisering. Jag vill fortsätta vara anonym för att kunna fortsätta göra videos utan att behöva tänka på eventuella konsekvenser.

Jag är en medlem här och jag vill inte att min identitet ska läcka ut. Man röjer inte andra Flashbackare. Jag ser att det t.o.m. står i reglerna så varenda gång någon av er frågar om min identitet så håller ni på att bryta mot dessa och flörtar med en avstängning.
Senast redigerad av ArgBlattePostar 2014-11-25 kl. 05:14.
Citera
2014-11-25, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Om du inte känner något behov av att veta så ska du inte fråga heller. Jag fattar inte varför folk är så jävla besatta av att få tag på min address? För ni fattar väl att ifall mitt namn/stad kommer fram, så är adressen nästa steget? Ni tycker att det är en "kul grej" men för mig är det skillnaden mellan en vardag av trakasserier eller inte.

(FB) "En arg blatte" Vem är han?

I den där tråden har jag redan bett er lägga ner namnsökandet, då det hade kunnat göra livet väldigt jobbigt för mig. Så som det är nu så känner ingen till vad jag heter eller vart jag bor, om de gör det så är de smarta nog att inte lägga upp det online då de inte vill se mig bli misshandlad, få mina rutor krossade, eller bli utsatt för mordbrand. Jag är inte en rik människa, och jag har inte råd att bli utsatt för bostadsvandalisering. Jag vill fortsätta vara anonym för att kunna fortsätta göra videos utan att behöva tänka på eventuella konsekvenser.

Jag är en medlem här och jag vill inte att min identitet ska läcka ut. Man röjer inte andra Flashbackare. Jag ser att det t.o.m. står i reglerna så varenda gång någon av er frågar om min identitet så håller ni på att bryta mot dessa och flörtar med en avstängning.

Tycker du gör rätt som säger ifrån, folk är så jävla nyfikna idag!

fortsätta göra det du gör! /en glad halvblatte
Citera
2014-11-25, 18:19
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Det som gör mig arg är att det är så jävla onödigt. Det finns inget som helst praktiskt syfte med att veta någons namn/stad/adress ifall man inte tänker göra något jävligt mot dom.
Citera
2014-11-25, 19:41
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Det som gör mig arg är att det är så jävla onödigt. Det finns inget som helst praktiskt syfte med att veta någons namn/stad/adress ifall man inte tänker göra något jävligt mot dom.

Det är inte bara onödigt det är totalförbjudet enligt regel 1.06. Även om nu ArgBlattePostar inte är hemlig med sitt utseende så har han samma rätt till att vara anonym vad gäller identitet.

Den som postar inlägg som innehåller försök att röja identiteten kommer att pollas för 1.06 och riskerar varning, avstängning eller bannlysning.

/Mod
Citera
2014-11-25, 20:25
Medlem
tomperss avatar
Citat:

Sjukt att man ska behöva vara rädd för förföljelse för att säga det som du sagt. Du gör grymma vidoes. Jag fortsätter länka dem på sociala medier. Keep it up. Sverige behöver människor som säger ifrån.
Citera
2014-11-25, 22:36
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Tack för att du delar mina videos. Jag hade inte kunnat nå ut särskilt långt alls ifall det inte vore för att folk gör sånt. Det uppskattas väldigt mycket. Särskilt när någon har FI-anhängare som Facebook-vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in