Om du inte känner något behov av att veta så ska du inte fråga heller. Jag fattar inte varför folk är så jävla besatta av att få tag på min address? För ni fattar väl att ifall mitt namn/stad kommer fram, så är adressen nästa steget? Ni tycker att det är en "kul grej" men för mig är det skillnaden mellan en vardag av trakasserier eller inte.
(FB) "En arg blatte" Vem är han?
I den där tråden har jag redan bett er lägga ner namnsökandet, då det hade kunnat göra livet väldigt jobbigt för mig. Så som det är nu så känner ingen till vad jag heter eller vart jag bor, om de gör det så är de smarta nog att inte lägga upp det online då de inte vill se mig bli misshandlad, få mina rutor krossade, eller bli utsatt för mordbrand. Jag är inte en rik människa, och jag har inte råd att bli utsatt för bostadsvandalisering. Jag vill fortsätta vara anonym för att kunna fortsätta göra videos utan att behöva tänka på eventuella konsekvenser.
Jag är en medlem här och jag vill inte att min identitet ska läcka ut. Man röjer inte andra Flashbackare. Jag ser att det t.o.m. står i reglerna så varenda gång någon av er frågar om min identitet så håller ni på att bryta mot dessa och flörtar med en avstängning.