2014-06-09, 13:51
  #253
Bannlyst
Dags för oss som tillhör de goda krafterna, alltså AFA, RF eller de rödgröna eller alliansen att säga nej till såna här människor.

Edit: såg nu att folk som tillhör oss goda redan har reagerat i hans kommentarsfält. Såpass mycket att alla potentiella SD-röstare skrämdes bort från hans kommentarsfält. Nu är det som sagt bara folk som tillhör de 7 antifascistiska partierna plus vänsteraktivsterna som kommenterar, skönt. Alerta Alerta Antifascista!
Citera
2014-06-09, 14:03
  #254
Medlem
Såhär låter det hos AFA nu: https://www.youtube.com/watch?v=aNJSALehmxc
ALERTA ALERTA ANTIFAASHHHHIZTA
Citera
2014-06-09, 14:04
  #255
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatarsverige
Dags för oss som tillhör de goda krafterna, alltså AFA, RF eller de rödgröna eller alliansen att säga nej till såna här människor.

Edit: såg nu att folk som tillhör oss goda redan har reagerat i hans kommentarsfält. Såpass mycket att alla potentiella SD-röstare skrämdes bort från hans kommentarsfält. Nu är det som sagt bara folk som tillhör de 7 antifascistiska partierna plus vänsteraktivsterna som kommenterar, skönt. Alerta Alerta Antifascista!

Om Houman är vad de "goda" krafterna har att uppbringa så är det närmast katastrofalt.
Jag förstår att dom du nämner tycker att hans rant är top notch.

Det är ju inget annat än den gamla vanliga vänster/kommunistsymboliken.

För övrigt ser det ut som att du inte räknar in "vänsteraktivisterna" till att vara antifascistiska.
Kan det vara dagens freudian slip?
Citera
2014-06-09, 14:09
  #256
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Om Houman är vad de "goda" krafterna har att uppbringa så är det närmast katastrofalt.
Jag förstår att dom du nämner tycker att hans rant är top notch.

Det är ju inget annat än den gamla vanliga vänster/kommunistsymboliken.

För övrigt ser det ut som att du inte räknar in "vänsteraktivisterna" till att vara antifascistiska.
Kan det vara dagens freudian slip?

Katastrofalt säger du, ser du inte att det är många som applåderar honom i kommentarsfältet? Ja allt från vänsteraktivisterna till Moderaterna och KD är antifascister. Jag är revolutionär socialist visserligen men alliansen är mina vänner eftersom alla där är för en human flykting och invandringspolitik.
__________________
Senast redigerad av hatarsverige 2014-06-09 kl. 14:13.
Citera
2014-06-09, 14:11
  #257
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ADfullHD
Såhär låter det hos AFA nu: https://www.youtube.com/watch?v=aNJSALehmxc
ALERTA ALERTA ANTIFAASHHHHIZTA

Även hos Feministiskt initiativ som är accepterade av alla i samhället, förutom de främlingsfientliga.
Citera
2014-06-09, 14:24
  #258
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatarsverige
Katastrofalt säger du, ser du inte att det är många som applåderar honom i kommentarsfältet? Ja allt från vänsteraktivisterna till Moderaterna och KD är antifascister. Jag är revolutionär socialist visserligen men alliansen är mina vänner eftersom alla där är för en human flykting och invandringspolitik.

Ja katastrofalt så tillvida att Houman har cirka 6,5 k visningar och Arg Blatte har 137 k.
Och om du känner att det spelar någon roll kan du ju alltid jämföra antalet likes och dislikes.

Detta alltså TROTS att det ha bankats på stora mobiliseringstrumman. Menar du att den
fascistiska rörelsen i Sverige kan mobilisera 137 k?

Men visst. Det är säkert en hel del som inte förstår Arg Blattes språkbruk... Som vänder sig
mot förekomsten av vissa ord... Som inte förstår budskapet och retoriken. Det handlar mer
om att man väljer att blunda för vissa fakta. Att man låter "antirasism" gå före verklighet.

Men sitt du och fappa till broder Houman. Han talar bara för dom redan kränkta. Gråtarna.
Citera
2014-06-09, 14:34
  #259
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Ja katastrofalt så tillvida att Houman har cirka 6,5 k visningar och Arg Blatte har 137 k.
Och om du känner att det spelar någon roll kan du ju alltid jämföra antalet likes och dislikes.

Detta alltså TROTS att det ha bankats på stora mobiliseringstrumman. Menar du att den
fascistiska rörelsen i Sverige kan mobilisera 137 k?

Men visst. Det är säkert en hel del som inte förstår Arg Blattes språkbruk... Som vänder sig
mot förekomsten av vissa ord... Som inte förstår budskapet och retoriken. Det handlar mer
om att man väljer att blunda för vissa fakta. Att man låter "antirasism" gå före verklighet.

Men sitt du och fappa till broder Houman. Han talar bara för dom redan kränkta. Gråtarna.

Houman talar för majoriteten av befolkningen eftersom de flesta sympatiserar med partier som för en politik som går i linje med Houmans budskap. Det kan du inte förneka. Så länge man röstar på de 7 antifascistiska partierna, så stödjer man Houman. Alltså har Houman per definition fler fans, bara att många av de som röstar på de 7 antifascistiska partierna är lite för slöa för att ge sig ut på internet.
Citera
2014-06-09, 14:36
  #260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatarsverige
Katastrofalt säger du, ser du inte att det är många som applåderar honom i kommentarsfältet? Ja allt från vänsteraktivisterna till Moderaterna och KD är antifascister. Jag är revolutionär socialist visserligen men alliansen är mina vänner eftersom alla där är för en human flykting och invandringspolitik.


"human flykting och invandringspolitik"

Enligt vem? Dig? För Sverige? För flyktingarna som INTE får komma hit pga att det kryllar av kriminella invandrare utan flyktingskäl?
Citera
2014-06-09, 14:36
  #261
Bannlyst
Alltfrån "kränkta betongblattar" till kaffe latte-drickande innerstadsbor, alla står enade mot fascismen i ett land där det just nu bara finns en enda fråga på agendan, det är att hålla främlingsfientliga krafter borta. Allt det andra är oviktigt just nu och det tycker nog de flesta, varesig man röstar på Reinfeldt eller Schyman.
Citera
2014-06-09, 14:39
  #262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatarsverige
Alltfrån "kränkta betongblattar" till kaffe latte-drickande innerstadsbor, alla står enade mot fascismen i ett land där det just nu bara finns en enda fråga på agendan, det är att hålla främlingsfientliga krafter borta. Allt det andra är oviktigt just nu och det tycker nog de flesta, varesig man röstar på Reinfeldt eller Schyman.

Du borde nog läsa på hur en äkta faschistisk stat ser ut.
Att ha en begränsad invandring är INTE att ha faschistiskt styre
Citera
2014-06-09, 14:41
  #263
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC
"human flykting och invandringspolitik"

Enligt vem? Dig? För Sverige? För flyktingarna som INTE får komma hit pga att det kryllar av kriminella invandrare utan flyktingskäl?

Enligt vem? Fråga Alliansen + Miljöpartiet:

Citat:
Regeringspartierna och Miljöpartiet har kommit överens om hur svensk migrationspolitik ska se ut. Överenskommelsen garanterar att Sverige fortsätter vara ett land där människor kan söka skydd och skapa sig en ljusare framtid. Det är humanitet och öppenhet som ska prägla Sverige– inte främlingsfientlighet och rädsla.

http://www.folkpartiet.se/politiker/ledamoter-av-riksdagen/hans-backman/artiklar/blockoverskridande-overenskommelse-garanterar-en-human-flyktingpolitik/
Citera
2014-06-09, 14:44
  #264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatarsverige
Enligt vem? Fråga Alliansen + Miljöpartiet:



http://www.folkpartiet.se/politiker/ledamoter-av-riksdagen/hans-backman/artiklar/blockoverskridande-overenskommelse-garanterar-en-human-flyktingpolitik/


Men det finns fler länder än Sverige som kan hjälpa till. Sverige tar in VÄLDIGT mycket mer "flyktingar" än andra länder. Så vi för redan en human politik.
Enligt dig måste ju Kina och Japan va de mest rasistiska länderna i världen då dom knappt ens har en flyktingpolitik alls.
Eller du,,,,dom kanske inte behöver någon? För det fungerar som det ska där? Har den tanken slagit dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in