Citat:
Ursprungligen postat av
hatarsverige
Katastrofalt säger du, ser du inte att det är många som applåderar honom i kommentarsfältet? Ja allt från vänsteraktivisterna till Moderaterna och KD är antifascister. Jag är revolutionär socialist visserligen men alliansen är mina vänner eftersom alla där är för en human flykting och invandringspolitik.
Ja katastrofalt så tillvida att Houman har cirka 6,5 k visningar och Arg Blatte har 137 k.
Och om du känner att det spelar någon roll kan du ju alltid jämföra antalet likes och dislikes.
Detta alltså TROTS att det ha bankats på stora mobiliseringstrumman. Menar du att den
fascistiska rörelsen i Sverige kan mobilisera 137 k?
Men visst. Det är säkert en hel del som inte förstår Arg Blattes språkbruk... Som vänder sig
mot förekomsten av vissa ord... Som inte förstår budskapet och retoriken. Det handlar mer
om att man väljer att blunda för vissa fakta. Att man låter "antirasism" gå före verklighet.
Men sitt du och fappa till broder Houman. Han talar bara för dom redan kränkta. Gråtarna.