2014-06-15, 13:17
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gin-X
Är du?
Nope. Jag älskar konflikter.

Träffar dagligen på manliga män som står på sig och inte köper allt rak av. Bara för att en del fjollor väsnas på flashb så innebär det inte att dessa utgör hela Sveriges befolkning.
Senast redigerad av Brutalochsnellhaha 2014-06-15 kl. 13:22.
Citera
2014-06-15, 13:47
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Hmm – vad är en riktig man? Jag tror att det för mig handlar om instinkt, jag känner rent instinktivt när jag träffar på en riktig hane.

Jag tycker att det attraktivt när en man är passionerad o omtänksam o jag tycker att en riktig man ska gilla att äta kött. Han ska ha hyfs o vanligt folkvett ex skaka hand. En riktig man är familjens överhuvud, han ger raka svar o krånglar inte in sig i en massa lama ursäkter o förklaringar till sin omgivning, han har integritet, tar ansvar o är överlag positiv. En riktig man ska va någorlunda disciplinerad så till vida att han har kontroll över sina begär, handlingar o känslor. En riktig man ska va lite grinig o osa av testosteron – då är jag helt såld.
Citera
2014-06-16, 11:14
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 05.30
Det lät bra till det sista. Man kan vara hur fjollig som helst..

Nej det är aldrig manligt att vara fjolligt. Vissa standards måste man ändå ha.
Citera
2014-06-20, 01:07
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Hmm – vad är en riktig man? Jag tror att det för mig handlar om instinkt, jag känner rent instinktivt när jag träffar på en riktig hane.

Jag tycker att det attraktivt när en man är passionerad o omtänksam o jag tycker att en riktig man ska gilla att äta kött. Han ska ha hyfs o vanligt folkvett ex skaka hand. En riktig man är familjens överhuvud, han ger raka svar o krånglar inte in sig i en massa lama ursäkter o förklaringar till sin omgivning, han har integritet, tar ansvar o är överlag positiv. En riktig man ska va någorlunda disciplinerad så till vida att han har kontroll över sina begär, handlingar o känslor. En riktig man ska va lite grinig o osa av testosteron – då är jag helt såld.
Hur utskiljer du grinigheten från din grinighet av östrogen?, är du expert på vilka beteenden som är en konsekvens utav ens verkande könshormon?, hur gör tjejen i övrigt när hon utsöndrar östrogen?...som vi manliga fähundar förväntas reagera på, för mig finns det bara att få lukta på en tampong med mensblod..jag kan inte tänka mig något otydligare.
Citera
2014-06-24, 17:23
Medlem
Admiral Krags avatar
bump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in