Citat:
Ursprungligen postat av
qhz.
Jag är mer förvånad över att folk överhuvudtaget verkar läsa solocalcio?!?!
Största jävla klipp-och-klistra-sidan som går att finna på internet. Dom går in på football-italia.net eller någon annan engelskspråkig sida som rör calcio. Sedan kortar dom ner deras artiklar till typ tre meningar och toppar gärna det med "Exklusivt:", "EXTRA!:" eller "SoloCalcio avslöjar:". Gärna också fem timmar efter att alla andra medier redan publicerat det.
Jag tyckte det var ett bra sätt att få det sammanfattat på svenska, men visst har du rätt i allt du säger.
Citat:
Lika deras jävla Solocalcio-Tv eller vad det är (har aldrig riktigt förstått) som handlar om att man ska sitta och titta på typ två-tre snubbar som snackar om den Serie A-match dom ser. Alltså man ser inte matchen själv utan sitter och tittar på dom när dom ser på matchen. Jag fattar ingenting.
Det missade jag lyckligtvis, fan vad korkat.
Citat:
Allt detta sker hemma hos någon arab i Stockholmsförorterna med alldeles för mycket fritid.
Det är väl problemets kärna. "Jalla, jävla EZDE asså, ska inte va med dem."
Man ser även på deras facebook-sida; massvis med mellanösternmänniskor, som gissningsvis alla eller deras föräldrar flytt från diktatur, hejar på åsiktsdiktaturen.
Korkade kretiner.