2014-05-28, 12:06
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Hej,

Jag fick ett PM från en moderator som har raderat ett inlägg jag skrivit som nämner en person på Facebook vid namn.

Citat:
Ursprungligen postat av (en flashback moderator)
Ämne: (ämnesrubrik) (raderat)
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender
(Namn Efternamn) som postat i tråden är det samma snubbe som (Namn Efternamn2)?
[url]https://en länk

Regel: 1.06 - Användarnas anonymitet

Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.

Inget Flashback-konto nämns i inlägget eller det citerade inlägget. Det gäller endast ett inlägg på Facebook. Ordet "Tråden" som används i texten syftar på den Facebook-skärmdump som citeras.

Gäller flashback regel 1.06 nu också för konton på Facebook?

Ser fram emot ett förtydligande.
2014-05-28, 12:12
Moderator
^Eazs avatar
Har du PM:at moderatorn?

Det kan vara ett missförstånd, problemet nu är att man inte ser vad du länkar till.

Men är det: 'Är Person 1 på Facebook samma som postat i X tråd på Facebook?' - så borde det vara ok.
Är det däremot: 'Är det Person 1 på Facebook som postat i Y tråd på Flashback?' - så är detta inte ok.

Men, med det sagt: (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
2014-05-28, 12:35
Medlem
najass avatar
(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

När du följt stegen kan du PM:a mig eller annan moderator i detta delforum så öppnas den igen

Låst

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in