2014-08-29, 14:44
Medlem
Minimois avatar
Mannen var tidigare dömd för våldsbrott så det fungerar inte att låtsas att droger tog över honom i något som skulle vara en olycklig engångshändelse. Han hade ett eget ansvar. Våldet eskalerar. Nästa gång kan det skörda liv. Nästa kvinna som inleder ett förhållande med mannen - tänker någon på henne?
Citera
2014-08-29, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Mannen var tidigare dömd för våldsbrott så det fungerar inte att låtsas att droger tog över honom i något som skulle vara en olycklig engångshändelse. Han hade ett eget ansvar. Våldet eskalerar. Nästa gång kan det skörda liv. Nästa kvinna som inleder ett förhållande med mannen - tänker någon på henne?

Du verkar inte ha känt personen alls.

Personen har tidigare varit dömd för våldsbrott, svar ja. Dock är inte dessa relaterade till "vanliga personer" precis utan likasinnade.

I nyktert tillstånd är han en väldigt bra snubbe, även med lite alkohol i sig. Narkotikan, som han nu använt i några år har pajat hans liv, det är fakta.
Citera
2014-08-29, 21:51
Medlem
Sju år ... det var inte så illa, ganska bra faktiskt... hmm...

Nu när jag tänker efter... jag har en granne som jag ogillar en smula...
Senast redigerad av Klimax00 2014-08-29 kl. 21:53.
Citera
2014-08-29, 22:01
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Du verkar inte ha känt personen alls.

Personen har tidigare varit dömd för våldsbrott, svar ja. Dock är inte dessa relaterade till "vanliga personer" precis utan likasinnade.

I nyktert tillstånd är han en väldigt bra snubbe, även med lite alkohol i sig. Narkotikan, som han nu använt i några år har pajat hans liv, det är fakta.

Nej, jag känner ingen inblandad. Jag har läst förundersökningen och domen. Hans senaste offer förefaller inte ha varit "likasinnad" (missbrukare). För de som har bra bilder av GM är det svårare att vara objektiv och förstå att han framstår som en obehaglig person som hotar och närapå mördar.
Citera
2021-10-15, 13:44
Medlem
S. H är skriven på Härlanda församlingshem, nån som vet vad han håller hus igentligen? Han är misstänkt för nya brott.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in