2014-05-22, 08:12
Medlem
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Med tanke på alla inlägg hittills i tråden så verkar Irene M fullkomligt frisk och har dessutom civilkurage i motsats till tangentbordskrigarna på Flashback,

Så bara för att hennes tilltag renderar några tiotal inlägg här, så blir den grovt kriminelle knarkmissbrukaren helt frisk?

Hade du inte lite otur nu då du försökte tänka.
Citera
2014-05-22, 08:20
Medlem
Ratis avatar
Hon har blivit riktigt känd nu. Snart följer väl sommarpratare i P1, Skavlan, Nyhetsmorgon ja kanske till och med julvärd.
Citera
2014-05-22, 08:47
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Hon har blivit riktigt känd nu. Snart följer väl sommarpratare i P1, Skavlan, Nyhetsmorgon ja kanske till och med julvärd.

Haha, julvärd var kul

Kärringen kan förefalla helt ofarlig med sina harmlösa tårtor och vattenkastning. Inget kan vara felaktigare. Hennes galenskap kommer eskalera. Det skulle inte förvåna om hon så småningom utför riktiga, dödande sprängattentat. I synnerhet som det daltas med galningen på typiskt svenskt tönt-manér.
Citera
2014-05-22, 08:56
Medlem
Separatistens avatar
Dagens politikerskydd = noll värde.

Lite som att be om en skyddsväst och få ett bombbälte istället.
Citera
2014-05-22, 08:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1989-04-20
Ja, inte första gången va?

När någon lyfts fram som en hjälte för att den tappar humöret och gör irrationella saker, vad förväntar man sig ska ske framöver? Jag skulle gissa på att den irrationella fortsätter tappa humöret och göra irrationella saker! Pöbeln rent generellt är ju att jämställa med barn, och alla vet ju vad som sker när man uppmuntrar barn när de gör någonting fånigt. Kanske ska man börja uppfostra folk framöver?

Ni vet, fördöma dem när de beter sig illa?
Helt rätt. Det är grundläggande psykologi. Om en människa gör något som får positiva konsekvenser, fortsätter hon. Om inte, slutar hon.
Det är egentligen skrämmande hur primitiv människan egentligen är....

Men jag tror inte hon kommer ta till våld. Det hade hon gjort om hon genuint tyckt att sverigedemokrater var monster!
Senast redigerad av goderian2 2014-05-22 kl. 09:01.
Citera
2014-05-22, 09:22
Medlem
duqus avatar
Det är för många tillfälligheter nu:
Foujan Rouzbeh, ökänd "kuppmakare" (senast soppkök stockholm), "råkar" vara på plats när "tårttanten" slår till, och det är Ludvig Drevfjäll som skriver igen, inget annat media hängde på.

Det pekar allt mer på att Irené hyr ut sina "tjänster", hon har varit prostituerad förut men nu är hon så gammal och ful, så hon har inget "kundunderlag" kvar, alltså har hon gått över till politisk uthyrningstjänst som "aktivist" istället. Vi kan kallt räkna med flera "tårtshower" under valåret.
Citera
2014-05-22, 09:22
Medlem
Drozds avatar
Psykfallet Irene inbillar sig säkert i drogtöcknet att hon är någon slags folkhjälte. Tragisk människa.
Citera
2014-05-22, 09:37
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Helt otroligt vad det ska daltas med den här pundarkärringen. Vem kom på den briljanta idén att bjuda in henne till en politisk debatt?
Citera
2014-05-22, 09:46
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

Hahaha, det hade minsann blivit en minnesvärd jul kan jag tänka mig.

Kan inte heller förstå hur man kan låta denna sönderpundade kommunist sätta sin fot i diverse politiska tillställningar. Jag tror de flesta vet med säkerhet att något kommer att ske då, och nästa gång kanske det inte är tårta eller vatten. Skrämmande vilken bristande säkerhet vi har.
Senast redigerad av Observerad 2014-05-22 kl. 09:48.
Citera
2014-05-22, 10:17
Medlem
napsterspys avatar
Någon som ser likeheterna när Willys ägare hällde vatten över zigenare?
Citera
2014-05-22, 10:47
Medlem
Muwltipliers avatar
Kunde ha varit frätande syra.
Citera
2014-05-22, 11:35
Medlem
Storalfs avatar
Hon är ju helt galen uppenbarligen. Än så länge är det harmlösa saker, men med tanke på hennes brottsregister, hennes glödande hat mot sd och hennes allmänna psykiska tillstånd kan det nog sluta var som helst.
Nu är psykvården i Sverige ett skämt och det springer runt en väldans massa knäppgökar men i ett sunt samhälle hade hon nog tvångsvårdats.
Angående sommarpratare ser jag det inte som fullständigt otänkbart. Om en person som Annika Östberg får breda ut sig ser jag ingen anledning till att Irene inte skulle kunna göra detsamma. "Hon har ett spännande förflutet" skulle det heta.
Senast redigerad av Storalf 2014-05-22 kl. 11:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in