2014-05-23, 20:38
Medlem
Dessutom kommer expressen och TV3 efter dig om du säger minsta fel i en av deras av etablissemangets godkända "polls". Länkar är spårbara (sas retroaktivt).....

Anonymiteten hamnar på ett otroligt sluttande plan om man säger så.
Citera
2014-05-24, 02:54
Medlem
brattalattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
En länk till en rolig grej kan passa i Länktips eller Humor men länkar till enkäter hör inte hemma någonstans här.

Givetvis undrar vi vars det står i reglerna? Känns ibland som ni moderatorer hittar på regler. Vilket jag bedömer som rätt troligt.
Citera
2014-05-24, 07:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brattalatta
Givetvis undrar vi vars det står i reglerna? Känns ibland som ni moderatorer hittar på regler. Vilket jag bedömer som rätt troligt.
Det står i förtydligandet till 1.01 och har dessutom redan postats i tråden sex inlägg över ditt.
Citera
2014-05-24, 12:21
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brattalatta

Beakta ordet "vi" du har i din fråga.

Om du själv inte lider av "mutipel personlighets klyvning" så kan du ju knappast sitta och ta för givet att andra missat det, i reglerna, bara för att du inte sett det.

Och som någon påpekat med så är det redan postat i tråden "var" det står i reglerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in