Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-19, 15:23
  #49
Medlem
Gresks avatar
Någon som har några nya kontakter?
2015-03-19, 20:54
  #50
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gresk
Någon som har några nya kontakter?
http://celiine999.tumblr.com/
2015-03-20, 22:35
  #51
Medlem
Zimows avatar
Riktigt fin, några flera?
2015-03-20, 23:42
  #52
Medlem
Vilken gudgiven talang
2015-03-30, 23:11
  #53
Medlem
Här kommer några som jag lyckats samla på mig, alla skickar olika mycket naket så en del skickar varje dag och andra nån gång i veckan.. Och om någon redan är nämnd i tråden så ber jag om ursäkt.

anllela_sagra
ashleyvegas702
avaallansnaps
bexrobertson
bongbeauties
californyagurl
cassiecurses
charmaine-dllr
cherrydofficial
demirosemawby
dimeoftheday
emma_milana
fanofglamour2
fogxtra
fukyoujenny
ganjagirls
iteaserz
jstamate
jenselter
joycorrigan
kimmyross
klair23
lindseypelas
littledd33
cca_karly
miichz
miss-piglet
sophdefoex
iris-gcia
tmcgeexx
valeriaorsini1
xxnadinexxc
2015-03-31, 22:38
  #54
Medlem
Gresks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p4tr1c
Här kommer några som jag lyckats samla på mig, alla skickar olika mycket naket så en del skickar varje dag och andra nån gång i veckan.. Och om någon redan är nämnd i tråden så ber jag om ursäkt.

anllela_sagra
ashleyvegas702
avaallansnaps
bexrobertson
bongbeauties
californyagurl
cassiecurses
charmaine-dllr
cherrydofficial
demirosemawby
dimeoftheday
emma_milana
fanofglamour2
fogxtra
fukyoujenny
ganjagirls
iteaserz
jstamate
jenselter
joycorrigan
kimmyross
klair23
lindseypelas
littledd33
cca_karly
miichz
miss-piglet
sophdefoex
iris-gcia
tmcgeexx
valeriaorsini1
xxnadinexxc

Riktigt bra bidrag till tråden! Dessa tackar vi för!
2015-04-01, 11:43
  #55
Medlem
L-illuminatos avatar
Är inte den här tråden ganska överflödig vid det här laget

finns ju massa "porr snap konton" nu som egentligen bara lägger upp bilder på andra snaptjejer, amatörbilder, stillbilder från porrfilmer osv & reklam....¨

Det man egentligen vill ha är tjejer "riktiga snapchat tjejer" med riktiga konton som delar bilder på sig själv. Annars faller hela charmen iaf för mig. Att ha en 400SEkunders feed med massa random bilder på rumpor och bröst ger ju inget?

Eller?

Hur resonerar ni?
2015-04-01, 20:54
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Är inte den här tråden ganska överflödig vid det här laget

finns ju massa "porr snap konton" nu som egentligen bara lägger upp bilder på andra snaptjejer, amatörbilder, stillbilder från porrfilmer osv & reklam....¨

Det man egentligen vill ha är tjejer "riktiga snapchat tjejer" med riktiga konton som delar bilder på sig själv. Annars faller hela charmen iaf för mig. Att ha en 400SEkunders feed med massa random bilder på rumpor och bröst ger ju inget?

Eller?

Hur resonerar ni?

Vem av dem jag har lagt upp är en sådan? Är 2-3 namn där som låter tjejer göra "takeover" men är fortfarande "riktiga" tjejer.. Förstår med det du menar har kommit över sådana konton också men tar bort dem lika fort.
2015-04-01, 21:00
  #57
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Är inte den här tråden ganska överflödig vid det här laget

finns ju massa "porr snap konton" nu som egentligen bara lägger upp bilder på andra snaptjejer, amatörbilder, stillbilder från porrfilmer osv & reklam....¨

Det man egentligen vill ha är tjejer "riktiga snapchat tjejer" med riktiga konton som delar bilder på sig själv. Annars faller hela charmen iaf för mig. Att ha en 400SEkunders feed med massa random bilder på rumpor och bröst ger ju inget?

Eller?

Hur resonerar ni?
men de e ju också tråkigt. det man vill ha är tjejer som addar tillbaka o man kan skicka till varandra
2015-04-01, 23:16
  #58
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p4tr1c
Vem av dem jag har lagt upp är en sådan? Är 2-3 namn där som låter tjejer göra "takeover" men är fortfarande "riktiga" tjejer.. Förstår med det du menar har kommit över sådana konton också men tar bort dem lika fort.

Okej är det äkta tjejkonton så addar jag lätt!
2015-04-02, 03:28
  #59
Medlem
Gresks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Okej är det äkta tjejkonton så addar jag lätt!

Det är äkta tjejkonton, vet dock inte hur många av dom som faktiskt skickar "privata" bilder.
2015-04-10, 08:35
  #60
Medlem
Charlie-Whites avatar
Precis skaffat snap... Fattar inte har lagt till ett stort antal namn som givits i denna tråd. Men kan inte se en enda bild på nån? Hur gå till väga? Måste jag vänta på att någon av dessa töser "skickar" en bild till mig? Ni snackar om stories men där kommer det inte upp nåt. Inga haters nu tack Förlåt för äventuella stavfel sitter på mobilen.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback