2005-08-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrilL
mockingbird
den är rätt bra
Citera
2005-08-24, 00:13
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Life Goes On, Brenda's Got A Baby, I Ain't Mad At Cha är ett fåtal av låtarna då jag inte har så många 2Pac-låtar i datorn nu.

The Good die young, Dear mama, Mama's just a little girl, Who do you believe in, Never call u bitch again etc etc. Saken är den att denkan bara avslöjar sig själv som en som lyssnar för mycket på radio och dömer artister efter de låtar som hörts på NRJ.
Citera
2005-08-24, 07:00
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
The Good die young, Dear mama, Mama's just a little girl, Who do you believe in, Never call u bitch again etc etc. Saken är den att denkan bara avslöjar sig själv som en som lyssnar för mycket på radio och dömer artister efter de låtar som hörts på NRJ.

Tackar Rubbe!
Citera
2005-08-24, 09:14
Medlem
Citat:

Har inte lyssnat på radio på ca. 10 år men tack ändå.
Blev du arg när jag påpekade att 2pac var en liten fjortisrappare? Stackare...
Citera
2005-08-24, 11:36
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denkan
Har inte lyssnat på radio på ca. 10 år men tack ändå.
Blev du arg när jag påpekade att 2pac var en liten fjortisrappare? Stackare...

Nej jag lyssnar själv inte på honom så mycket längre. Men du verkar ha noll koll när du kallar honom, Biggie och Wu Tang för bling bling. Lyssna på Biggies första platta, Ready to die, och säg mig sen igen att han är bling, bling. Har du inte hört den plattan så kanske du borde erkänna att det är som jag sa, du dömer dessa rappare efter vad du hört av dem på radio/MTV.
Citera
2005-08-24, 16:50
Medlem
kyusss avatar
Fasen va ni bråkar om meningslösa ting
Citera
2005-08-24, 16:54
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Fasen va ni bråkar om meningslösa ting

Vad är meningsfullt då?
Citera
2005-08-24, 16:57
Medlem
Citat:
Nej jag lyssnar själv inte på honom så mycket längre. Men du verkar ha noll koll när du kallar honom, Biggie och Wu Tang för bling bling. Lyssna på Biggies första platta, Ready to die, och säg mig sen igen att han är bling, bling. Har du inte hört den plattan så kanske du borde erkänna att det är som jag sa, du dömer dessa rappare efter vad du hört av dem på radio/MTV.

Jag dömmer dessa rappare efter ryktet dom har fått och vilka låtar jag har hört. Då de flesta låtar handlar om meningslösa ting.
Citera
2005-08-24, 16:58
insomnias avatar
Citat:
Jag dömmer dessa rappare efter ryktet dom har fått och vilka låtar jag har hört. Då de flesta låtar handlar om meningslösa ting.

Men då har du uppenbarligen inte lyssnat på dessa artister och skall därför inte uttala dig om ngt du inte fattar ett skvatt om.
Citera
2005-08-24, 18:13
Medlem
kyusss avatar
Citat:

Jag tror det handlar om att de låtar som får kommersiell framgång är de som handlar om relativt meningslösa ting
Citera
2005-08-24, 23:26
Medlem
plask_boys avatar
Personligen gillar jag Sing for the moment, Stan, Guilty consience(säkert felstavat).
Hans tidiga låtar imponerar mig mest faktiskt, är inte så fäst vid det nyare han skrivit.

Off Topic:

Citat:
Ursprungligen postat av Pacino
Ok där har du problemet, du antar direkt att jag tycker hiphop är skit, 90% av musiken jag lyssnar på är hiphop och jag är rätt så insatt men det spelar ingen som helst roll här.

1. Superman är Eminems bästa låt.
2. Eminem är grovt överskattad.
3. Dina åsikter suger kuk.
4. Jag har misstanker om att du suger kuk.

Helt ärligt nu: Hur orkar du hålla på såhär. Du försöker liksom förnedra folk på ett forum på internet. Antar att du ska försöka "trycka ner" mej efter detta, men det struntar jag faktiskt i för du är för patetisk.
Citera
2005-08-24, 23:35
Medlem
Heinzes avatar
Mockingbird är helt underbar!

Jag brukar alltid ha musik i ena örat när jag jobbar, en kvinna kom fram och undrade vad jag lyssnade på. Eminem sa jag varpå man fick ett långt utlägg om att alla rappare bara vill skjuta snutar osv. Log lite, tryckte fram mockingbird och gav henne båda lurarna. Satte mig o jobbade och såg hur hennes ögon började bli lite vattniga...

Jag fick bränna en skiva med lugna eminem låtar till henne efter det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in