2016-10-04, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Stan slår det mesta. Smart att välja en låt där versen är mycket bättre än refrängen.
Handlar inte låten om en som begår självmord för att han inte får svar från Eminem? Var det verkligen så?

Min topp 5 bästa.
1. Marshall Mathers
2. Stan
3. Mockingbird
4. Kim
5. Cleanin' Out My Closet
Citera
2016-10-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Handlar inte låten om en som begår självmord för att han inte får svar från Eminem? Var det verkligen så?

Min topp 5 bästa.
1. Marshall Mathers
2. Stan
3. Mockingbird
4. Kim

Jo, och originalet med Dido är OK men EMINEM visar att han nog är ett geni med
sin version. Versen är som sagt var mycket bättre än refrängen men det hörs
bara hos Dido.
Citera
2016-10-04, 15:14
Medlem
Florencedemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna

Min topp 5 bästa.
1. Marshall Mathers
2. Stan
3. Mockingbird
4. Kim

Jo alltså låten handlar om ett fan som går över gränsen, tar det personligt att Eminem inte har tid för att svara på allt fanmail, låten var riktad mot de fans som typ såg honom som en "Gud".
Citera
2016-10-06, 21:33
Medlem
T.H.F.C.s avatar
The Real Slim Shady
Citera
2016-10-06, 22:37
Medlem
Florencedemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
The Real Slim Shady
Du måste skämta?
Citera
2016-10-06, 22:49
Medlem
PsychoChillers avatar
Någon från hans tre första album (räknar inte Infinite) och det är inte Stan, den är inte tillräckligt aggressiv och av Eminems lite lugnare låtar är ändå Say Goodbye Hollywood överlägsen Stan. Jag säger nog Remember Me? där han gästas av RBX och Sticky Fingaz (som knäcker som satan!).
Citera
2016-10-06, 22:53
Medlem
Florencedemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Någon från hans tre första album (räknar inte Infinite) och det är inte Stan, den är inte tillräckligt aggressiv och av Eminems lite lugnare låtar är ändå Say Goodbye Hollywood överlägsen Stan. Jag säger nog Remember Me? där han gästas av RBX och Sticky Fingaz (som knäcker som satan!).
Never Enough och Business slår ändå allt.. Vad är det med er boyz?
Citera
2016-10-06, 23:00
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florencedemon
Never Enough och Business slår ändå allt.. Vad är det med er boyz?

Du väljer alltså en låt från ett pissalbum med gästspel av en skitdålig rappare? Grattis.
Citera
2016-10-06, 23:05
Medlem
Florencedemons avatar
Citat:
Du väljer alltså en låt från ett pissalbum med gästspel av en skitdålig rappare? Grattis.
Det är ju Eminem som "gör" låten, oavsett vem fan som gästar. Kombon är ju på gränsen till upphetsande :P
Citera
2016-10-06, 23:15
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Det är ju Eminem som "gör" låten, oavsett vem fan som gästar. Kombon är ju på gränsen till upphetsande :P

Eminem låter lika uttråkad som 50 Cent och refränghoran Nate Dogg gör också han en svag insats. Och var är beatet? Jag vill höra hiphop, inte disco. Never Enough är inte bra.
Citera
2016-10-06, 23:16
Medlem
Florencedemons avatar
Citat:
Eminem låter lika uttråkad som 50 Cent och refränghoran Nate Dogg gör också han en svag insats. Och var är beatet? Jag vill höra hiphop, inte disco. Never Enough är inte bra.
Eminem låter väl alltid "uttråkad" eller lite nonchalant? Men vad tkr du om business då?
Citera
2016-10-06, 23:21
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Eminem låter väl alltid "uttråkad" eller lite nonchalant? Men vad tkr du om business då?

Den är bra. Eminem är härligt kaxig och jag tycker det lyser igenom en skaparglädje i dom bästa rimmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in