2012-02-07, 15:57
Medlem
Svårt att säga vilken som är hans bästa låt men dessa 3 är ju riktigt bra:

If I Had

Superman

Rock Bottom
Citera
2012-02-07, 16:04
Medlem
I stort sett allting på The Slim Shady LP och The Marshall Mather LP, som någon nämnde tidigare så är det mesta han släppt efter det skit.
Citera
2012-02-07, 16:05
Medlem
Dyrkat geniet sedan jag hörde honom för första gången..och alla som kan någonting om honom eller påstår sig älska hans musik vet att det är de tre första albumen som är the real shit. Infinite, Slim Shady LP, och Marshall Mathers LP, får lov att ta med Eminem show också förresten, men efter det går det utför.

Kan verkligen inte säga vilken låt som är bäst, då det finns för många och har svårt att sätta någon över den andra. Lyssna utan problem igenom hela Slim Shady LP och älskar varenda låt på den plattan.
Men som sagt kan inte säga någon speciell egentligen..

Faktiskt ganska tragiskt när man ser folk som sätter låtar från Recovery som sina favoritlåtar, free opinions i all ära, men isåfall har man inte lyssnat tillräckligt mycket eller länge för den delen! Så ett råd till er som tycker så, börja lyssna..NU..

Om jag ändå ska säga nån låt så får det bli..nej fan det går inte..ge mig de tre (4) första plattorna så blir jag nöjd.

OT: RIP Proof, hade killen levt idag hade Eminem fortfarande varit lika grym som på den tiden, no doubt!
Citera
2012-02-07, 16:20
Medlem
Han har gjort väldigt mycket bra. Men jag säger nog stan för tillfälle.
Citera
2012-02-08, 22:40
Bannlyst
Stan är helt klart den bästa i min åsikt, en av dom bästa låt texterna som skrivits.
Citera
2012-03-02, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knallbom
Jag tycker många han har gjort e bra men "The way I am" är bra , Just lose it, Sing for the moment, Patiently Waiting med 50 cent och Purple Hills med D12

Även om dom är schyssta är Lose Yourself (Soundtrack till 8 miles) är den bästa enligt mig
Citera
2012-03-22, 01:34
Medlem
Eminem har massor med bra låtar. Svårt att välja en , men mina favoriter är

Til I Collapse
Who Knew
The Way I Am
Stan
Lose Yourself
Say What You Say
No Love
25 to life
When Im Gone
Old Time's Sake
Rock Bottom
My Dad's Gone Crazy
Kim
Sing for the Moment
Seduction

Men om jag får välja en utav dessa så skulle jag säga att Stan är hans mästerverk.
Jag tycker Eminem är som bäst när han får ut hans vrede i musiken som han han gör i tex
Til I Collapse , No Love , 25 to life och The Way I Am bland annat.
Citera
2012-04-03, 23:25
Medlem
I mitt tycke är ALLA låtar på The Marshall Mathers LP och Eminem Show dom bästa han gjort.
Recovery är ok men inte alls som dom första skivorna han gav ut.

Favoriter är nog ändå:
White America
Sing For The Moment
Business

Tre sjuka låtar som aldrig kommer dö.
Senast redigerad av Rytve 2012-04-03 kl. 23:28.
Citera
2012-04-04, 00:23
Medlem
Bazinga90s avatar
Att bestämma sig för en låt av Eminem är omöjligt, här är några av mina favoriter.

Stan - En bra text kombinerad med en refräng som fastnar.

Beautiful - En oerhört underskattad låt av Eminem med en text som verkligen tilltalat mig vid tillfällen när jag känt mig lite nere. Kan inte sätta fingret på vad det är som jag gillar med den låten, men jag tycker att den är fantastisk.

When I'm gone - Som alltid så är texten klockren när det gäller Eminem, det är en riktigt bra låt.

The Way I Am - En av de första låtarna jag hörde med honom, vill minnas att jag var fullständigt blown away när jag hörde den!

Not afriad - En mer radiovänlig låt som jag fastnat för.

Det där är bara några exempel, listan skulle kunna bli hur lång som helst!
Citera
2012-04-09, 12:55
Medlem
IhazbankZs avatar
Loose yourself

Like toy soldiers

When I'm gone
Citera
2012-04-09, 13:15
Medlem
Den bästa låten måste vara, Biterphobia

Sedan de två topp albumen skulle jag säga är - Infinite och Relapse.
Citera
2012-04-09, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funkalistic
Den bästa låten måste vara, Biterphobia

Sedan de två topp albumen skulle jag säga är - Infinite och Relapse.

Ursäkta men fan va keff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in