2014-05-08, 08:19
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Bra kämpat av kamraterna i Hägersten som såg till att nyfascisterna inte fick någon plattform att sprida sin propaganda på.
Citera
2014-05-08, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Bra kämpat av kamraterna i Hägersten som såg till att nyfascisterna inte fick någon plattform att sprida sin propaganda på.

Borde inte du has vett att hålla käft idag. Dagen efter det på bästa sändningstid visats hur dina kamrater misshandlar sparkar oskyldiga arbetare blodiga? Nä, just det, vi talar om vett.
Citera
2014-05-08, 08:51
Medlem
Lt.Takeyamas avatar
Citat:

Så det är du och dina "kamrater" som med hot och våld ska bestämma vilka som får yttra sig i en demokrati?

Och du kallar SD för fascister.
Citera
2014-05-08, 09:03
Medlem
Citat:

Du vet att vi skriver 2014 och att SD är ett riksdagsparti? Eller är det någon komplicerad dubbelironi som jag är för trött att förstå? Menar du kanske att folk i Hägersten är lite efter och inte kan söka information själva?
Citera
2014-05-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artavazd
Du vet att vi skriver 2014 och att SD är ett riksdagsparti? Eller är det någon komplicerad dubbelironi som jag är för trött att förstå? Menar du kanske att folk i Hägersten är lite efter och inte kan söka information själva?

På tal om att söka information själv...
Ja, SD är ett riksdagsparti (med näppe) men för det har detta parti inte några högre rättigheter än andra partier. Sedan ska du nog inte kaxa om att söka information när du tydligen inte vet om att SD vill skrota hela den svenska demokratin.
Citera
2014-05-08, 14:53
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platonius
Ja, SD är ett riksdagsparti (med näppe) men för det har detta parti inte några högre rättigheter än andra partier. Sedan ska du nog inte kaxa om att söka information när du tydligen inte vet om att SD vill skrota hela den svenska demokratin.

Men är det ett pris värt att betala att inget annat parti får tala med väljarna?

Vänsterns hot gjorde ju att inget parti förutom Vänsterpartiet som redan hade varit där fick möta väljarna.
Citera
2014-05-08, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Men är det ett pris värt att betala att inget annat parti får tala med väljarna?

Vänsterns hot gjorde ju att inget parti förutom Vänsterpartiet som redan hade varit där fick möta väljarna.

Har jag överhuvudtaget värderat något du tog upp i din post? Nej, precis. Jag sa att SD inte har några särrättigheter för att de är ett riksdagsparti. Alla partier oavsett riksdagsplats har samma rättigheter, som för alla andra föreningar. Dock vill ju inte SD att alla föreningar ska ha samma rättigheter...
Citera
2014-05-08, 17:07
Medlem
Lt.Takeyamas avatar
Citat:
Har jag överhuvudtaget värderat något du tog upp i din post? Nej, precis. Jag sa att SD inte har några särrättigheter för att de är ett riksdagsparti. Alla partier oavsett riksdagsplats har samma rättigheter, som för alla andra föreningar. Dock vill ju inte SD att alla föreningar ska ha samma rättigheter...

Fy satan vilket dåligt litet troll du är.

Ingen påstår att SD har särskilda rättigheter, problemet här är ju att de inte tillerkänns de rättigheter som alla har i en demokrati - att få göra sina åsikter hörda och debattera med andra.

Att de vill "skrota hela den svenska demokratin" är givetvis bara trams.
Citera
2014-05-08, 17:59
Medlem
nins avatar
Citat:
Sedan ska du nog inte kaxa om att söka information när du tydligen inte vet om att SD vill skrota hela den svenska demokratin.
Källa på det så jag inte skall se dig som ett troll.
Citera
2014-05-08, 19:13
Medlem
watson6669s avatar
Citat:

Nu är det mer frågan om att SD ska ha samma rättigheter som andra partier.
Att en kommunist som du inte gillar demokrati vet vi ju.
Citera
2014-05-09, 00:30
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Okej, vi tar det här igen, samhällsvetenskap A-Ö.

Som det framgår i min text så har inte ordet "kriminell" någon betydelse för citatet. Ett ord måste alltid definieras av någon och i det här fallet rådande majoritet och dess myndigheter. Därav förkortade jag citatet (jag strök inte ordet, utan jag förkortade citatet, lär er citationsregler!)

Nu ska vi inte flytta fokus, sanningen är ju att det är en stor skandal för demokratin det som just nu sker. Andra partier känner självklart till detta, men de vågar inte yttra sig för att då får man en brandbomb genom fönstret till dotterns rum. Vänsterhatet förstör det här landet.
Citera
2014-05-09, 06:45
Medlem
Lordshins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P04
Ingen kan tro att du skulle ha rätt i din argumentation, så fortsätt du att sprida din skit i trådar överallt.

Du kan aldrig jämställa kriminella nätverk och organiserad brottslighet med föreningar, förbund eller organisationer.

Din efterblivenhet och envishet tyder på att du själv tillhör någon form av kriminellt nätverk. Du är inte skyddsvärd kompis, sorry.. Du får väl rycka upp dig i stövelskaften och gå med i KRIS istället.
Han är kanske rädd att smr, rf och afa ska klassas som kriminella organisationer och att han kommer få skaka galler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in