2014-05-05, 18:41
Bannlyst
Vad är det som händer med landet egentligen, man kan undra om det finns en djupare agenda bakom idiotin.
Citera
2014-05-05, 19:05
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Signalen är tydlig: Sverige ska bli en samlingsplats för världens mest asociala och bakåtsträvande grupperingar - på skattebetalarnas bekostnad. Lösdriveri och förslumning belönas rikligt.
Citera
2014-05-05, 19:17
Medlem
Kosacks avatar
När jag läste detta i nät-G-P tidigare idag trodde jag att jag hade tagit fel i almanackan. Det måste vara 1 April!! Kan ju inte vara något annat än ett Aprilskämt! Men, nej, det var det inte. Man vet ta mig fan inte om man skall skratta eller gråta.
Kan inte säga hur glad jag är att jag inte längre bor i Gbg kommun och därmed slipper vara med och betala för eländet.
Och nu, de tror väl ändå inte att strömmen av tiggarzigenare till Göteborg kommer minska...

Men SD mfl nationellt sinnade partier tackar väl bara och tar emot, för detta gigantiska självmål!
Citera
2014-05-05, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kosack
När jag läste detta i nät-G-P tidigare idag trodde jag att jag hade tagit fel i almanackan. Det måste vara 1 April!! Kan ju inte vara något annat än ett Aprilskämt! Men, nej, det var det inte. Man vet ta mig fan inte om man skall skratta eller gråta.
Kan inte säga hur glad jag är att jag inte längre bor i Gbg kommun och därmed slipper vara med och betala för eländet.
Och nu, de tror väl ändå inte att strömmen av tiggarzigenare till Göteborg kommer minska...

Men SD mfl nationellt sinnade partier tackar väl bara och tar emot, för detta gigantiska självmål!

Tyvärr får vi alla vara med på notan iom Utjämningsbidragen kommuner emellan. Men detta är naturligtvis helt idiotiskt gjort. Världens sociala soptipp har vi blivit.
Citera
2014-05-05, 23:51
Moderator
Carlboms avatar
Det kommer sluta i katastrof. Det kommer välla in människor som ser detta boende som rena lyxen. Gratis boende, värme och serverad mat. Det kommer inte sluta där heller. Har man fått lite kan man få mycket. Tragikomiskt är vad det är.
Citera
2014-05-06, 00:15
Medlem
Ska befolkningsutbytet lyckas så att sjuklövern får tillräckligt med valboskap framdeles är det naturligtvis nödvändigt.

Inte bara vanliga svenskar bör bytas ut mot "svenskar".

Även tiggarna bör bytas ut.
Citat:
Föraktet mot tiggande EU-migranter i Sverige växer. Samtidigt flyr hundratals svenskar landet för att livnära sig på att tigga från turister på semesterparadis.

http://www.metro.se/nyheter/har-lever-de-hemlosa-svenskarna-som-flytt-landet/EVHneb!CRE6OStStWwjc/
Citera
2014-05-06, 01:04
Medlem
HRCs avatar
Jävla sinnesförvirrat att inbilla sig att dessa husvagnsläger på något sätt blir tillfälliga. Det blir naturligtvis permanenta kåkstäder fyllda med sopor, skit, bilvrak och allsköns skräp. Precis som på alla andra ställen i världen där man gett detta pack en fristad. Det sänder naturligtvis även en stark signal till de ziggisar som ännu är kvar i Rumänien att det är till Sverige man ska resa, här är det fritt fram och man tas emot med öppna armar av välmenande socialarbetare och frivilligorganisationer!

Andra svenska städer lär säkert ta efter detta strålande initiativ!

Sverige har klarat sig förhållandevis länge häruppe i norr från den värsta zigenarplågan men vi var väl dömda att förr eller senare få del av mångfalden vi med. Det är som en ständigt pågående mardröm som inte går att vakna upp ur. Alla som nu bor i närheten av den där campingen kommer att få flytta, det kommer inte att vara möjligt att bo kvar.

Det var idel naiva, aningslösa och totalt verklighetsfrånvända dårar som fick komma till tals i den där artikeln. Med såna politiker och samhällsarbetare behöver vi ingen Putin som invaderar Sverige, vi sköter undergången helt på egen hand.

Grattis Göteborg.
Senast redigerad av HRC 2014-05-06 kl. 01:07.
Citera
2014-05-06, 06:24
Medlem
Sverige2025s avatar
På ett sätt är det bra, polisen vet vart det skall leta stöldgods någonstans. Det finns bara ett sätt att lösa tiggeriplågan, totalt förbjud organiserat tiggeri.

Men visst , våra ärthjärnor till politiker kan inte göra någonting rätt, det som våra förfäder kunde göra med lösdriverilagen ifrån 1885 klara inte dagens idioter till politiker av att göra.
Citera
2014-05-06, 06:37
Medlem
onnyts avatar
Jag kan bara glädjas att jag lämnade Göteborg och Sverige i rätt tid. Fy fan för att vara med och betala för den egna avrättningen. Sverige är redan förlorat. Finns inte mycket kvar att känna igen.
Citera
2014-05-06, 07:08
Medlem
JumpingJacks avatar
Vad fint. Jag gissar på att grannarna inte är jätteglada över att få ett permanent tattarläger i kvarteret. Ska vi slå vad om hur många ton sopor kommunen får frakta bort?
Citera
2014-05-06, 08:30
Medlem
Mikojans avatar
I vilken redan förlorad stadsdel ska sossarna förlägga kåkstaden? Biskopsgården?
Citera
2014-05-06, 08:59
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Samtidigt som Göteborg vill bygga permantenta campingar i nya kåkstaden "Espiga" så försöker andra orter på Västkusten tidsbegränsa campare.

Citat:
En rastplats vid E6 nära Spekeröd har i flera år varit utgångspunkt och boplats för vägpirater och nu väntar man också på att länsstyrelsen ska besluta om camping- och eldningsförbud på platsen för att försvåra vägpiraternas verksamhet.
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article18831655.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in