2014-05-02, 14:49
Medlem
JeffDaviss avatar
Klockrent tilltag! Genom att belysa den numera väldigt svenska maten pizza undergräver det Jimmies övertygelse om att kulturintegration alltid är av ondo. Mer helikoptrar med käk i svensk politik!
Citera
2014-05-02, 14:51
Medlem
Försöker de som gjorde "attacken" sprida något meddelande? Valde de en pizza för i princip alla pizzabagare är invandrare? Känns på det stora hela som en rätt onödig aktion
Citera
2014-05-02, 14:51
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roggeee
Kanske Frej Larsson som är i farten? Ronneby är väl hans hemtrakter, och med nyss utkomna "Dubbel Margarita" är det väl ingen dålig gissning? Vilken pizza var det?

Haha, tänkte precis samma sak! Och, ja han kommer från Ronneby.
Citera
2014-05-02, 14:54
Medlem
Bodickers avatar
Finns inte pizza i Finland och Norge? Halmgubbar, som vanligt.
Citera
2014-05-02, 15:01
Medlem
För alla som tycker detta är kul så är ni nog förmodligen lika stora idioter som denna pilot som utförde detta. Då rcflygning är en väldigt stor hobby i Sverige och i många andra länder så kommer aktioner av det här slaget utan tvekan snabba på regelverket och lagändringar för att förhindra detta i framtiden. Det vill säga rcflygning, det kommer bli mycket hårdare restriktioner..

Förmodligen kommer det förstöra en hel del för att någon ska vara lite rolig. Så förbannat jävla onödigt.
Citera
2014-05-02, 15:14
Medlem
Storalfs avatar
Kommer ihåg när putinmoståndaren Kasparov blev attackerad av flygande penis. Det tycker jag personligen var roligare än det här . Var det inte meningen att släppa pizzan på Åkesson?
http://www.youtube.com/watch?v=vbnySBqioB0
Citera
2014-05-02, 15:22
Medlem
macronectessg3s avatar
Vad var det for pizza? ryktas om en kebabpizza. Nan som vet om det var stark eller vitlok?
Citera
2014-05-02, 15:24
Medlem
Tycker det var kul.

Någon som delat detta inlägg från Frej på facebook:
Citat:
Alltså Ronneby hur jävla powerful var vi idag?
En massa folk som var för sig ville visa sitt missnöje och här kommer ett urval av lite olika feta grejer folk gjorde.
Surströmingsskivan mitt framför scenen medförde att såfort Jimmie gick på scenen och burkarna korkades började det lukta avfall om hela partiet. Vaniljehjärtan i hela ansiktet från SSU var svinfina, alla stod med ryggen mot hela talet man hörde märkbart hur Jimmie påverkades av detta och han stammade vid flertalet tillfällen, INGEN som jag pratade med (det var alla) var där för att dom sympatiserade med Jimmie. Att alla stod med ryggen mot scenen under hela talet var synd av en enkel anledning - eftersom man då missade delar av pizzan som kom i en helikopter från himmelen hängde 60 cm över Jimmies nyvaxade frisyr.
Vi syns på bruket Ronneby kl 16:00 Beatzzeria har styrt upp världens häng ikväll vibben kommer bli mega
När er idé om demokrati påminner om Tysklands runt -38 så är det inte längre på rimlig grunder du kommer till min stad. När era representanter kallar mina systrar för hora och börjar beväpna sig med järnrör då är det inte längre på rimliga grunder ni kommer till min stad. När mina vänner är rädda för att röra sig på stan är ni inte längre ett politiskt parti utan en fascistisk organisation med EN pepsodentrepresentant. Idag visade vi i Ronneby att vi står enade i vårat motstånd. Extremt många olika kreativa handlingsplaner för att visa Jimmie att det här är Ronneby och här regerar vanligt bonnaförnuft. Älskar fanimej er
Citera
2014-05-02, 15:26
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Någon som förstår syftet med att sväva runt med en pizza ovanför Åkesson? Menar de att vi har pizza i Sverige tack vare invandringen eller hur tänker de här individerna?

Citat:
Ursprungligen postat av Playam
Kanske var planen att släppa pizzan, men något gick fel. Om nu helikoptern har någon 'release' funktion

Rätt lamt hursomhelst, personen kunde ju ha kommit på något roligare än en pizza.

Citat:
Ursprungligen postat av Jaccanpony
Försöker de som gjorde "attacken" sprida något meddelande? Valde de en pizza för i princip alla pizzabagare är invandrare? Känns på det stora hela som en rätt onödig aktion

Han (Frej) försökte väl kombinera humor och att han är anti-SD med att göra reklam för sin nya låt. Skulle vara märkligt att välja något "roligare" eftersom låten och den senaste turnén har handlat om pizza.
Citera
2014-05-02, 15:30
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten456
Citat: För andra gången på kort tid har ett tal av Jimmie Åkesson utsatts för störningar. Men i Ronneby var det varken från vänster- eller högerhåll.

Klart att det inte var vänstern som gjorde det, dom har ju inte IQ nog för att kunna köra en radiostyrd helikopter.
De där helisarna flyger sej själv i princip, de är fullmatade med gps, gyro mm.
Ponera att det suttit ett skjutvapen med videokamera i den, det är fullt möjligt.
Citera
2014-05-02, 15:36
Medlem
KUSEs avatar
Någon måste ju filmat spektaklet?
Citera
2014-05-02, 16:03
Medlem
Playams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Han (Frej) försökte väl kombinera humor och att han är anti-SD med att göra reklam för sin nya låt. Skulle vara märkligt att välja något "roligare" eftersom låten och den senaste turnén har handlat om pizza.

När jag skrev mitt inlägg visste jag inte vem som var skyldig, vet ej heller vem denna Frej är.

Gött att han lyckades klämma in lite skamlös reklam i sin politiska protest!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in