2014-05-01, 12:30
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuittsa
. Hon kanske blev utsatt för sexuellt utnyttjande av mannen och flickvännen hämnades genom att slänga ner flickan från balkongen. Ren svartsjuka alltså.

Dum i huvudet?

Sannolikt rör det sig om ett utåtagerande eller allmänt (enl. de misstänkta) jobbigt barn som dessa idioter till människor inte kunnat kontrollera bättre än med fysiskt våld.

Bråket har eskalerat och har sedan utlöst dödligt våld av något slag. Men satsa du dina pengar på att kvinnan hämnats på en 8-åring för att hon stulit mannen... oh boy.
Citera
2014-05-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det har ingenting med saken att göra. Vet ni att GM är dessa palestinier, eller gissar ni bara.

Varför inte? er det inte barnporr?? Kanske har vi fel personer, men det är oacceptabelt at publicera nakenfoto...

paret har två pojkar, kanske de bråkat med flickan? så hon straffades
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Dum i huvudet?

Sannolikt rör det sig om ett utåtagerande eller allmänt (enl. de misstänkta) jobbigt barn som dessa idioter till människor inte kunnat kontrollera bättre än med fysiskt våld.

Bråket har eskalerat och har sedan utlöst dödligt våld av något slag. Men satsa du dina pengar på att kvinnan hämnats på en 8-åring för att hon stulit mannen... oh boy.

Låter inte som en helt obefängd teori när det gäller svartingslödder.
Citera
Medlem
Kuittsas avatar
Citat:
Dum i huvudet?

Det är bara spekulationer. Ta inte livet så allvarligt.
Citera
2014-05-01, 12:32
Medlem
FramAxels avatar
Hon uppger Gaza som hemort och han verkar ha studerat i både Irak och i Algeriet. Kärringen verkar dock vara hyfsat normalt muslimskt hållen av mannen, då hon på sin egen fb-sida inte har bilder på sig själv, utan enbart foton av maken.
Citera
2014-05-01, 12:32
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Dum i huvudet?

Hvorfor apgisser du når du intet aner hvad som er hänt?
Citera
2014-05-01, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Hur fick du fram det namnet? Där står det ju att flickan är från Landskrona, men det säger ju iofs ingenting.
Ehh, ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg nu men när jag postade länken kändes det väldigt troligt. Nu är jag inte lika säker längre.
Citera
2014-05-01, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacolefsa
Varför inte? er det inte barnporr?? Kanske har vi fel personer, men det är oacceptabelt at publicera nakenfoto...

Inte sett bilden men en del vet ju inte om att de lägger upp bilderna som är publika. Kanske vart en massa Moore från kameran som råkade få med lite för mycket.
Citera
2014-05-01, 12:34
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Dum i huvudet?

Det låter inte som ett helt otroligt scenario. Blattemän kan ju inte hantera att flickor/tjejer/kvinnor har en egen vilja, och denna gång tog nog mannen i lite för mycket.
Citera
2014-05-01, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacolefsa

Om det är barnporr att publicera nakenfoto på FB, på sin lilla bebis så borde FB stoppat det.
Citera
2014-05-01, 12:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av inquam
Men enligt FB profilerna verkar båda vara killar från Gaza eller?

A*ani är kvinna, snubben på bilder är R*mi

//A
Citera
2014-05-01, 12:37
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeerow
Ehh, ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg nu men när jag postade länken kändes det väldigt troligt. Nu är jag inte lika säker längre.
Shit happens. Du kanske skall gå in och ändra det inlägget? Känns ju lite knepigt att länka till ett barns fb-sida, speciellt när vi inte vet om denne är BO eller inte. Men det är bara min personliga åsikt, så du får ta det för vad det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in