Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Nä, människan är inte det mest framgångsrika konceptet. Visa en vetenskaplig källa på ditt påstående tack.
Störst hjärna proportionellt? Störst beräkningskraft och lagringskapacitet? Hört det förr?
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Då vill jag uppmana dig att presentera vetenskapliga källor på dina häpnadsväckande påståenden.
Vilka är häpnadsväckande? Precisera.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Ok, vänligen presentera en vetenskaplig källa på att människan är den mest utvecklade arten.
Behöver jag verkligen?
Citat:
Störst hjärna proportionellt? Störst beräkningskraft och lagringskapacitet?
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Vänligen presentera en vetenskaplig källa som ger stöd för att människan är den mest framgångsrika livsformen.
Vänligen presentera en källa för att det finns något som lever.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Vänligen presentera en vetenskaplig källa som ger stöd för att människan är den mest framgångsrika livsformen.
Behövs inte. Vi är det enligt evolutionsteorin.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Som VI lever i? Finns det inga andra miljöer? Miljöer där vi INTE kan leva men andra frodas? Miljöer som täcker en större areal än den vi befolkar? Tänk lite innan du svarar.
Nä, tänk du. Vi kan leva under vatten, i rymden, under jorden, i minusgrader, i ökenhetta, i regnskog etc. det finns nästan inte en enda miljö på jorden som håller biologiskt liv som vi inte kan hantera.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Visst, presentera nu någon vetenskaplig källa som ger stöd för DIN argumentation. Det är du som kommer med påståendena och därmed du som har bevisbördan.men andra frodas? Miljöer som täcker en större areal än den vi befolkar? Tänk lite innan du svarar.
Den är helt i linje med rådande konsensus i frågan. Du säger emot.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Det centrala i evolutionsteorin är det naturliga urvalet
Bra du har läst på.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
inte vilken art som är mest utvecklad
Det är resultatet av naturligt urval. Gamla egenskaper + nya. Är det en mindre utvecklad form?
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
eller ens vilken art som är den dominerande eller i toppen av näringskedjan.
Har jag inte påstått heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Vänligen presentera en vetenskaplig källa som ger stöd för din argumentation. Innan du gjort det betraktar vi dig som lallare och dina idéer som pseudovetenskap.
Läs en beskrivning av evolutionsteorin så förstår du nog. Eller..... nej skit i det. Det hjälper nog inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Och du har förmågan att göra eld som man gjorde för 30000 år sedan?
När elden upptäcktes som något vi kunde dra nytta av så är det sannolikt att man tog brinnande material från något som redan var antänt. Vad är det som du har svårt att förstå i den situationen?
Har du aldrig gjort upp eld på de modernare sätten? Med fnöske och friktion?
Allvarligt?
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Falsk analogi på en argumentum ad hominem. Din retorik suger.
Det är inte sant för att du använder latin. Förr gjorde präster likadant, de använde latin för att de trodde att ingen skulle märka hur mycket de fantiserade och ljög.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Argumentum ad hominem.
Präst!
Du är en.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Att du inte förstår enkla koncept betyder inte att jag saknar kunskap. Men visst, visa gärna en vetenskaplig källa för att människors genetik är mer avancerad.
Jag har inte påstått något sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Jag kan bara återigen hänvisa till Dunning-Kruger.
Sluta be till din gud.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Dunning-Kruger igen? Patetiskt. Du har inte lurat in mig i nånting kompis. Det jag har problem med är dina psedovetenskapliga påståenden. Du har bevisbördan här, inte jag. Så du har väl lurat in dig själv i den här situationen antar jag. Kom tillbaks när du har något att komma med, tills dess är du bara ännu en internetpajas.
Det är tråkigt att du aldrig har lyckats med något så att du går på så enkla mål som religiösa på internet för att få lite självkänsla. Men jag är inte religiös, det var där du tog betet och nu sitter hullingarna i halsen på dig. Jag förstår att det gör ont, men det blir bara värre om du kämpar emot.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Nä, du yrar om något du tror är evolution. Det är en stor skillnad. Din argumentationsteknik är ett skämt och går inte att tas seriöst.
Präst!
Du är en. Snälla, mer latin.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Ajdå, börjar det brännas? Ok, visa en vetenskaplig källa som ger stöd för människans överlägsna genetik då.
Behövs inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash

Din inkompetens tråkar ut mig.
Ändå så kommer du tillbaka för att suga lite till. Du skäms men du tyckte om det.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Om vi bortser från ditt ad hominem så förstår du uppenbarligen inte själv innebörden av det du skriver.
Förklara varför folk dyrkar gudar, trots deras intellekt, om de nu är överflödiga.
Har jag skrivit att de dyrkar gudar trots sitt intellekt? Visa exakt var.
Citat:
Ursprungligen postat av
iSlash
Till skillnad från dig har jag en ganska gedigen utbildning. Sen måste jag säga att det är oerhört komiskt att du, som ett uppenbart fall av Dunning-Kruger, vägrar att kolla upp det.
Teologisk prästutbildning gills inte. Jag behöver inte veta något om din gud, Dunning-Kruger.