2026-09-13, 11:00
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Det är en vededrtagen sanning att det är loosers som använder prostituerade. Det är inget du kommer ifrån.

Kanske allmänt godtagen i ditt huvud.

Och det är inget du kommer ifrån.

Har du problem med svåra ord så är det bra om du stannar hemma..
Citera
2026-09-13, 14:24
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Kanske allmänt godtagen i ditt huvud.

Och det är inget du kommer ifrån.

Har du problem med svåra ord så är det bra om du stannar hemma..
Nej, det är allmän uppfattning. Kanske inte i ex-pat enklaven i Pattaya, men hos alla andra.
Citera
2026-09-13, 15:58
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Det är en vededrtagen sanning att det är loosers som använder prostituerade. Det är inget du kommer ifrån.

Man betalar inte för sex i Pattaya‼️

Man betalar för att slippa den hemska efterbörden, (förlovning/bröllop, husbyggande, familjebildning, ungar, försörja en familj, hämta på dagis etc, etc…)

Till Pattaya åker man för att ”tömma - och glömma” - UTAN åtföljande konsekvenser.
Citera
2026-09-13, 17:32
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Man betalar inte för sex i Pattaya‼️

Man betalar för att slippa den hemska efterbörden, (förlovning/bröllop, husbyggande, familjebildning, ungar, försörja en familj, hämta på dagis etc, etc…)

Till Pattaya åker man för att ”tömma - och glömma” - UTAN åtföljande konsekvenser.

Kvinnorna tar betalt för sex så det är sex du köper . Vad du tycker att du köper är rätt ointressant.
Du kan köpa en gris och kalla den för en björn men det är fortfarande en gris du köpt.
Ditt resonemang är väldigt pubertalt och omoget. Förhoppningsvis kommer du att inse det när du är vuxen.
Citera
2026-09-13, 18:58
Medlem
I svaren till Antex och Alonen visar du att du inte förstår någontiing.

Du ska ha credit för att du vågar skylta med din egna momumentala obliviousness.. Väldigt svenskt.. Men vad gör du i Thai-trådarna, fattar du inte att alla som kan någonting om Thailand (och om livet) bara skrattar åt dig..

Citat:
Kvinnorna tar betalt för sex så det är sex du köper . Vad du tycker att du köper är rätt ointressant.
Du kan köpa en gris och kalla den för en björn men det är fortfarande en gris du köpt.
Ditt resonemang är väldigt pubertalt och omoget. Förhoppningsvis kommer du att inse det när du är vuxen.
Senast redigerad av Ed-Dearborn 2026-09-13 kl. 18:59. Anledning: Otydligt
Citera
2026-09-13, 19:38
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ed-Dearborn
I svaren till Antex och Alonen visar du att du inte förstår någontiing.

Du ska ha credit för att du vågar skylta med din egna momumentala obliviousness.. Väldigt svenskt.. Men vad gör du i Thai-trådarna, fattar du inte att alla som kan någonting om Thailand (och om livet) bara skrattar åt dig..

Jodå, jag förstår mycket väl att män som går till prostituerade inte själva fattar vilka patetiska loosers de är.
Men fortsätt gärna inbilla er att kvinnorna ser er som något annat än plånböcker på två ben
Pajas.
Citera
2026-09-13, 19:57
Medlem
Du gräver dig allt djupare ner i hålet grabben.. passa på och njut, detta är rimligen den enda sorts hål som som du någonsin kommer uppleva..

Om man ska vara seriös. Thai är ett sexualiserat Buddhistiskt matriarkat (ej sexistiskt), med helt annan kultur, annan acceptans och andra drifkrafter..

Du påminner lite om de NGO man kan se i Bangkok och Pattaya.. utsända från Am kyrka som betalar hög lön, de står på liten plaststol med mikrofon och skriker och predikar.

(En gång på Crazy House kände jag igen ett predikande par i 70-års åldern från gatan. de satt tysta i en soffa..mannen gick fram till scenen, valde en naken, rakad 20-åring som hustrun tydligt pekat ut.. de satte sig vid bordet en kort stund, 20-åringen gick och bytte om.. vinkade glatt åt mig, vi "kände" varandra... och de 3 lämnade gemensamt..)

TIT..This is Thailand.

Citat:
Jodå, jag förstår mycket väl att män som går till prostituerade inte själva fattar vilka patetiska loosers de är.
Men fortsätt gärna inbilla er att kvinnorna ser er som något annat än plånböcker på två ben
Pajas.
Citera
2026-09-13, 20:02
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Pajas.

Det fetade‼️

Den enda loosern i denna tråden är - DU‼️

Du har ju fan inte förstått någonting om trådens topic. Jag ger mig fan på att du ALDRIG varit i Thailand eller Pattaya‼️ Du babblar om saker i Thailand och Pattaya som du inte förstår, har en aning om, eller har upplevt.

Kryp tillbaka under din sten…
Citera
2026-09-14, 08:08
Medlem
Att du använder uttrycket "De prostituerade kvinnorna".. visar att du aldrig varit i Thailand.

Citat:
Oj oj, trampade jag på en öm tå? Era reaktioner visar ju verkligen vilka små osäkra pojkar ni är.
Fortsätt gärna betalaför sex, ni lär inte få det på något annat sätt.

Ja, jag har varit i Thailand, både i Pattaya och på andra ställen. Jag har rest runt en del i Asien och jag har vänner som bor i Thailand och Vietnam.
De prostituerade kvinnorna ser ner på er, fattar ni inte det? Det verkar som om de gillar er men de är bara ute efter pengar, fattar ni inte det är ni ju slut i huvudet.

Fucking farang.
Citera
2026-09-14, 13:27
Medlem
Citat:

De prostituerade kvinnorna ser ner på er, fattar ni inte det? Det verkar som om de gillar er men de är bara ute efter pengar, fattar ni inte det är ni ju slut i huvudet.

Jag tror dom flesta förstår att dom är ute efter pengar.
Citera
2026-09-14, 15:51
Medlem
Citat:
Ja, och hur kul är det att knulla någon som gör det för pengar? Fast män som går till prostituerade gör det ofta för känslan av makt, vilket säger att de känner sig maktlösa i livet. Det är verkligen bara misslyckade män som använder prostituerade.

En gång har jag legat med en hora, i Hamburg när jag var 15. Så att jag kunde skryta inför mina polare.
Som vuxen skulle jag se det som ett grymt nederlag att gå till en prostituerad.
Så är det kanske i Sverige, där det inte är några problem att gå till ett danshak och hitta en partner. I många mer traditionella länder är det bara prostituerade som är tillgängliga, du kan ju exempelvis inte ragga upp en thailändsk familjeflicka och ha sex med henne om hon inte känner dig mycket väl och litar på att du skka gifta dig med henne. Nej, jag bor inte i Pattaya eller Asien överhuvudtaget
Citera
2026-09-14, 16:30
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ja, och hur kul är det att knulla någon som gör det för pengar? Fast män som går till prostituerade gör det ofta för känslan av makt, vilket säger att de känner sig maktlösa i livet. Det är verkligen bara misslyckade män som använder prostituerade.

En gång har jag legat med en hora, i Hamburg när jag var 15. Så att jag kunde skryta inför mina polare.
Som vuxen skulle jag se det som ett grymt nederlag att gå till en prostituerad.

För det första är det OT att diskutera din moral i denna tråd. Det finns andra trådar för det.
Sedan att du tilldelar andra människor egenskaper du inte vet något om. Och dessutom klankar ner på dom.

Pattaya är en storstad i storlek som Stockholm och för att citera TS ” Låt mig för tydlighetens skull säga såhär. Möjligheten att ligga med horor till en överkomlig peng är knappast det som gör Pattaya så fantastiskt för mig. ” så är jag nog benägen att hålla med.
Finns hur mycket som helst att göra där. Både bra och dåliga saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in