Du gräver dig allt djupare ner i hålet grabben.. passa på och njut, detta är rimligen den enda sorts hål som som du någonsin kommer uppleva..
Om man ska vara seriös. Thai är ett sexualiserat Buddhistiskt matriarkat (ej sexistiskt), med helt annan kultur, annan acceptans och andra drifkrafter..
Du påminner lite om de NGO man kan se i Bangkok och Pattaya.. utsända från Am kyrka som betalar hög lön, de står på liten plaststol med mikrofon och skriker och predikar.
(En gång på Crazy House kände jag igen ett predikande par i 70-års åldern från gatan. de satt tysta i en soffa..mannen gick fram till scenen, valde en naken, rakad 20-åring som hustrun tydligt pekat ut.. de satte sig vid bordet en kort stund, 20-åringen gick och bytte om.. vinkade glatt åt mig, vi "kände" varandra... och de 3 lämnade gemensamt..)
TIT..This is Thailand.
Citat:
Ursprungligen postat av
proconsul
Jodå, jag förstår mycket väl att män som går till prostituerade inte själva fattar vilka patetiska loosers de är.
Men fortsätt gärna inbilla er att kvinnorna ser er som något annat än plånböcker på två ben
Pajas.