2026-06-11, 17:04
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ämnet Passport Bros - män som söker kvinnor utomlands i mer traditionella kulturer, har debatterats på TV4. Män har fått nog av svenska och västerländska kvinnors feminism. Så min trådstart från 2014 förutsåg utvecklingen väldigt bra! Feministerna är såklart oroliga. Det handlar inte längre bara om gubbar, utan om unga män. När kommer ännu flera krav på mer förbud och ökad mansdiskriminering? Det kommer inte att hålla i längden.

(FB) Tv4: "Unga män söker traditionella kvinnor utanför väst". Fenomenet passport bros
Det är för att du har en hjärna att tänka med till skillnad mot den absoluta majoriteten av plattskallar här inne. Jag har också sett detta komma, till skillnad från Sveriges landsfader Ste,fan Lövfén.
Citera
2026-06-11, 21:25
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Grrr. Min tog sig ur kopplet förra natten.

Min rymde från svinstian häromsistens. Snälla skriv här om ni ser honom.
Citera
2026-06-11, 21:28
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ämnet Passport Bros - män som söker kvinnor utomlands i mer traditionella kulturer, har debatterats på TV4. Män har fått nog av svenska och västerländska kvinnors feminism. Så min trådstart från 2014 förutsåg utvecklingen väldigt bra! Feministerna är såklart oroliga. Det handlar inte längre bara om gubbar, utan om unga män. När kommer ännu flera krav på mer förbud och ökad mansdiskriminering? Det kommer inte att hålla i längden.

(FB) Tv4: "Unga män söker traditionella kvinnor utanför väst". Fenomenet passport bros

2014, var det inte året då Fredrik Reinfeldt höll sitt berömda tal?

Jag är inte speciellt orolig, sålänge passport brorsorna inte tar hit sina invandarfruar, vi behöver få ner invandringen, inte öka den. Det sista jag vill är att betala för ännu fler kvinnor som ska gå hemma och stå barfota vid spisen och föda ungar på löpande band. Inte lära sig språket för gubben är rädd att hon blir en gnutta självständig då.
Senast redigerad av MargoMCCCX 2026-06-11 kl. 21:34.
Citera
2026-06-12, 08:43
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Det är för att du har en hjärna att tänka med till skillnad mot den absoluta majoriteten av plattskallar här inne. Jag har också sett detta komma, till skillnad från Sveriges landsfader Ste,fan Lövfén.

Vi som inte tar i Svensk kvinnlighet är nog en stor del av plattskallarna här.
Man behöver inte vara smart för att göra kloka val.
Det räcker med att undermedvetet veta att "det ej kommer fungera", för att göra det klokare valet.
Citera
2026-06-12, 10:09
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Vi som inte tar i Svensk kvinnlighet är nog en stor del av plattskallarna här.
Man behöver inte vara smart för att göra kloka val.
Det räcker med att undermedvetet veta att "det ej kommer fungera", för att göra det klokare valet.

Dysfunktionella män sticker utomlands så fort de märker att hemlandets kvinnor har den ekonomiska tryggheten att säga "nej"/ta ut skilsmässa/lämna dem.

Lätt som en plätt sticker de då till låginkomstländerna som Thailand och Colombia och nosar upp nya offer.......eller förlåt "kvinnor som fortfarande är familjekära" = fortfarande "tycker om" att diska, städa och laga mat och sköta barnen + mansbebisen 24/7 för resten av livet.
Citera
2026-06-12, 10:54
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Dysfunktionella män sticker utomlands så fort de märker att hemlandets kvinnor har den ekonomiska tryggheten att säga "nej"/ta ut skilsmässa/lämna dem.

Lätt som en plätt sticker de då till låginkomstländerna som Thailand och Colombia och nosar upp nya offer.......eller förlåt "kvinnor som fortfarande är familjekära" = fortfarande "tycker om" att diska, städa och laga mat och sköta barnen + mansbebisen 24/7 för resten av livet.
Så är det, samtidigt sitter äldre bittra kärringarna på dejtingsidor och försöker ragga på 20 år yngre män och locka med att de är såtillvida ekonomiskt stabila att de kan tänka sig dela restaurangnotan 50/50.

Citera
2026-06-12, 11:25
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Så är det, samtidigt sitter äldre bittra kärringarna på dejtingsidor och försöker ragga på 20 år yngre män och locka med att de är såtillvida ekonomiskt stabila att de kan tänka sig dela restaurangnotan 50/50.

Nä, kvinnor brukar söka någorlunda jämlika partners gällande ålder, utbildning, status, osv.
Senast redigerad av MargoMCCCX 2026-06-12 kl. 11:32.
Citera
2026-06-12, 11:41
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Nä, kvinnor brukar söka någorlunda jämlika partners gällande ålder, utbildning, status, osv.
Du är misslyckad i skallen, ser allt ensidigt trots att jag förklarar för dig hur verkligheten ser ut.
Citera
2026-06-12, 11:51
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Du är misslyckad i skallen, ser allt ensidigt trots att jag förklarar för dig hur verkligheten ser ut.

Oh geezus, temper temper, inte bli känslosam och hysterisk nu
Citera
2026-06-12, 11:55
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Oh geezus, temper temper, inte bli känslosam och hysterisk nu
Överhuvudtaget inte. Konstaterar fakta. Bra för dig känna till också.
Citera
2026-06-12, 12:09
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:

Verkligheten ser faktiskt ut ungefär så. Människor parbildar oftast med andra från samma socioekonomiska grupp.
Citera
2026-06-12, 12:17
Medlem
Custom_mades avatar
Tyvärr är svenska kvinnor väldigt dåliga, elaka, egoistiska...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in