Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 21:34
Medlem
Greenbridges avatar
Precis. Varför finns det? Ingen kan ju ändå inte använda sig av den. En person som väljer att gå in under kategorin "DROGER" är troligtvis en person som är intresserad av droger och i många fall även drogare själv. Om det nu är en drogare vi pratar om så lär hen även också vara under påverkan av droger.

Eftersom man blir ganska förvirrad av många droger och kanske lite slarvig eller borta/hallucinerar så kommer inte den delen av forumet kunna användas något bra alls. Drogarna kan ju inte skrolla kanske eller lyckas trycka på rätt länkar eller så och glömmer dessutom bort hela tiden vilka trådar de skulle gå in på. Det gör ju att det tar jättelng tid för drogarna att hitta tråden som man ville prata med folk i. (vilket är en rolig sysselsättningen när man går på droger)

Så till flashback.se: Gör om vår, drogarnas sida här på forumet så att det är lättare att hitta rätt här.

Tack för mej.

Svara och kolla gärna in mina andra inlägg
Citera
2014-04-15, 21:35
Bannlyst
Vad fan snackar du om?
Citera
2014-04-15, 21:36
Medlem
Resanhems avatar
Man kan ju fråga sig, vad går du på just nu?
Citera
2014-04-15, 21:38
Medlem
det här va bland de flummigaste jag läst på länge!
Citera
2014-04-15, 21:39
Medlem
Av egen erfarenhet kan jag tala om att drogforumet går precis (nästan i alla fall) lika bra att använda nykter som påverkad.
Senast redigerad av TheWindCriesMary 2014-04-15 kl. 21:41.
Citera
2014-04-15, 21:41
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenbridge
Precis. Varför finns det? Ingen kan ju ändå inte använda sig av den. En person som väljer att gå in under kategorin "DROGER" är troligtvis en person som är intresserad av droger och i många fall även drogare själv. Om det nu är en drogare vi pratar om så lär hen även också vara under påverkan av droger.

Eftersom man blir ganska förvirrad av många droger och kanske lite slarvig eller borta/hallucinerar så kommer inte den delen av forumet kunna användas något bra alls. Drogarna kan ju inte skrolla kanske eller lyckas trycka på rätt länkar eller så och glömmer dessutom bort hela tiden vilka trådar de skulle gå in på. Det gör ju att det tar jättelng tid för drogarna att hitta tråden som man ville prata med folk i. (vilket är en rolig sysselsättningen när man går på droger)

Så till flashback.se: Gör om vår, drogarnas sida här på forumet så att det är lättare att hitta rätt här.

Tack för mej.

Svara och kolla gärna in mina andra inlägg

Eftersom drogforumet har många år på nacken borde det inte vara särskilt svårt för dig att plocka fram exempel på att de här problemen faktiskt finns. Vi väntar med spänning.
Citera
2014-04-15, 23:20
Medlem
Shurda14s avatar
Slutsats på ditt inlägg, gör flashbacks drog del drog/handikappanpassat?
Ja eller så lär du dig hur det funkar i stora drag inte jättesvårt eller så låter du bli att gå in på fb när du trippar eller liknande.
Senast redigerad av Shurda14 2014-04-16 kl. 00:15.
Citera
2014-04-15, 23:41
Medlem
Emerains avatar
Det här är fel plats, vi tar det till meta-forumet om just Flashback istället.

Övriga droger --> Flashback
/Moderator
Citera
2014-04-16, 01:07
Medlem
BigFatCones avatar
Jag kan ju bara tala för mig själv men jag är i stort sett alltid nykter när jag hänger på forumet och jag har nog kikat in i drogforumen både en och annan gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in