2014-04-18, 13:55
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Vad har du rökt för mixar tidigare? Majoriteten av mixarna är gjorda av daimania och daimania luktar så där, absolut inget konstigt med det.

Gjort egna mixar på olika Knaster eller bara tobak.
Vet att daimania förekommer ofta men förstår ej hur folk står ut men den doften den är keff på alla sätt och vis tycker jag.
Röker hellre stilnoct hela livet än att stå ut me den där doften för länge.

Annars bra och potent mix, testat alla substanserna innan förutom pinacan, la till en dutt sdb-006 också.
Citera
2014-04-20, 07:42
Medlem
Låter som en tung rökmix. Skall också testa denna kommande veckan, återkommer.

Sist jag rökte någon bomb ass mix någon med am, abfub, akb o pb vart man ruskigt bäng på gränsen till att trippa.
Citera
2014-04-22, 12:03
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Låter som en tung rökmix. Skall också testa denna kommande veckan, återkommer.

Sist jag rökte någon bomb ass mix någon med am, abfub, akb o pb vart man ruskigt bäng på gränsen till att trippa.

Kan rekommendera den. Rus på strax över timmen och man behövde väldigt lite, iallafall för mig som inte har tolerans .
Citera
2014-04-22, 12:49
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Kan rekommendera den. Rus på strax över timmen och man behövde väldigt lite, iallafall för mig som inte har tolerans .

Potent och intensiv ja, rus på över timmen...nej, inte här iallafall.
Väldigt intensivt rus måste jag säga men det allra intensivaste börjar dala redan efter 10minuter tycker jag sen är det den vanliga rökmix ''efterbliven, munchad och absad på mer efterbängan''.
Citera
2014-04-22, 12:51
Medlem
Psychoramas avatar
Provade "superior" i förrgår. Rullade iordning en spliff med 50/50 spice/damiana efter ha druckit 7 starköl. Tog mig 2 timmar att röka en halv kingsize spliff! Jag är förvisso ovan cb och spice-rökare så jag hade noll tolerans. Mindfucket va helt otroligt. Nästan för intensivt för att ens vara njutbart.. Ska prova lite till någon dag framöver men ger nog bort resten. Kan tänka mig att folk som är inrökta gillar den här sortens mix.
Senast redigerad av Psychorama 2014-04-22 kl. 13:35.
Citera
2014-04-22, 13:17
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Potent och intensiv ja, rus på över timmen...nej, inte här iallafall.
Väldigt intensivt rus måste jag säga men det allra intensivaste börjar dala redan efter 10minuter tycker jag sen är det den vanliga rökmix ''efterbliven, munchad och absad på mer efterbängan''.

Och hur mycket tolerans har du?
Citera
2014-04-22, 13:27
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Och hur mycket tolerans har du?

Hög skulle jag säga, skulle va intressant och veta hur starkt mixad den är, om det inte nämmts tidigare i tråden?
Fast det kanske inte RCG vill gå ut med och det är väl förståeligt.
Senast redigerad av Shurda14 2014-04-22 kl. 13:30.
Citera
2014-04-22, 18:52
Medlem
superior mixen slår hårt på ett par bloss alltså, men går jävligt snabbt tyckte jag då jag fick mitt sample från att bli psykosbeng på 3 bloss till att lätt kunna röka en hel joint själv. Inte så kul
Citera
2014-04-23, 09:50
Medlem
narutos avatar
Haha måste bara säga att jag älskar den här mixen!
Skönt bäng lite längre än vanligt + att jag sover underbart på den
Citera
2014-04-23, 21:44
Medlem
ZEPMPs avatar
Den var halt klart trevligare än att röka enbart AB-FUBINACA med tobak.
Ritkigt trevlig mix faktiskt, nästan så jag tror jag köper den. Har aldrig köpt färdigblandat förr.
Citera
2014-05-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Den var halt klart trevligare än att röka enbart AB-FUBINACA med tobak.
Ritkigt trevlig mix faktiskt, nästan så jag tror jag köper den. Har aldrig köpt färdigblandat förr.

Tur nu har RCGruppen även sänkt priserna dessutom ;-)
Citera
2014-05-06, 22:55
Medlem
CaptainOfMySouls avatar
Jag var lite skeptisk till den här Superior mixen, men kan säga att jag verkligen vill ha den igen. Ska göra en beställning på 5g nu den här veckan. (Nice att nästan alla priser är sänkta.) Det enda negativa är väl att jag inte alls blir lika påverkad av röka längre, kanske är för att den här spicesorten var helt galen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in