2014-04-09, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Man ska inte leka för mycket med RC's... Har detta gått över eller har du fortfarande dessa problem?

Nej. Jag har brainzaps men det stör mig inte. Snarare tvärtom faktist, tycker det fenomenet är intressant.

Jag har slutat med RC's och serotonerga droger. Jag kör på gammalt hederligt tjack nu bara.
Citera
2014-04-09, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Nej. Jag har brainzaps men det stör mig inte. Snarare tvärtom faktist, tycker det fenomenet är intressant.

Jag har slutat med RC's och serotonerga droger. Jag kör på gammalt hederligt tjack nu bara.

Du har inte fått några mer problem än brainzaps? Jag tänker t ex kronisk depression om serotinindepåerna fuckats. Skönt att höra att du "bara" kör tjack nu .
Citera
2014-04-09, 21:29
Medlem
ISkugganAvKorsets avatar
Citat:
Brainzaps kallas det och det brukar inträffa när man ska sova. Väldigt påtagligt och obehagligt i början. Aldrig fått det i en ståendes position men känner folk som fått det.

Jag har haft konstanta brainzaps i 15-20minuter som värst. Jag får brainzaps varje natt även om jag har varit ren ett tag. Inte så grova dock.

Anledning: Brist på serotonin
Så den här bieffekten framträder främst vid serotonerga droger som MDMA.

Må väl

Det händer för mig när jag är ute och går, när jag sitter ned, när jag har sex, lite närsomhelst.
Citera
2014-04-10, 00:57
Medlem
Psychonautens avatar
Citat:
Brainzaps kallas det och det brukar inträffa när man ska sova. Väldigt påtagligt och obehagligt i början. Aldrig fått det i en ståendes position men känner folk som fått det.

Jag har haft konstanta brainzaps i 15-20minuter som värst. Jag får brainzaps varje natt även om jag har varit ren ett tag. Inte så grova dock.

Anledning: Brist på serotonin
Så den här bieffekten framträder främst vid serotonerga droger som MDMA.

Må väl
---
Har varit med om samma sak på CS och diverse RC:s. Men även när jag allt för snabbt försökte trappa ned på och sluta äta min SSRI-medicin, Seroxat. Man fuckar inte med serotoninlagret hur som helst. Mina brainzaps försvann efter ett par veckor, och läkaren var mycket välbekant med fenomenet.
Citera
2014-04-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Du har inte fått några mer problem än brainzaps? Jag tänker t ex kronisk depression om serotinindepåerna fuckats. Skönt att höra att du "bara" kör tjack nu .

Jag var deprimerad en längre tid. Efter man har varit på botten så kan man bara ta sig till toppen.
Jag är inte direkt en jätte glad snubbe. Men jag lever och skrattar, det som inte dödar dig gör dig starkare.

Må väl!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in