2005-08-12, 14:12
Medlem
Levi-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snut
Här inne så anklagar man varann lite hipp som happ för att vara journalister
Inte bara det. Skriver man, till exempel, "det finns vissa feminister som någon gång mellan varven fäller en halvvettig kommentar", så kan man vara säker att inom 30 minuter få ett svar i stil med "jaså din äckelfeta Margareta Winberg, du hittade hit till sist."
Citera
2005-08-12, 14:46
Medlem
ghetto-boys avatar
_Spirou_? Eller hur han nu stavar sitt nick.
Citera
2005-08-12, 15:15
Medlem
proktologens avatar
Jag jobbar periodvis som murvel, men inte på en tidskrift som drar nytta av diverse skvaller härifrån.
Citera
2005-08-12, 16:14
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThrasheR
Jasså så det är du som redigerar bort allt vettigt ur Daniel Nyhlens artiklar!

Och dessutom förvandlar jag hans intressanta socialreportage till trams om kungabranen.
Eller inte. Jag jobbar på en dagstidning. Så jag slipper se skitjobb om kungahuset.

Jag använder som sagt inte FB för att leta nyheter. Det hade varit som att plocka jobb hemifrån köksbordet. Lite för nära, så att säga. Men jag vet en hel del, mest unga, reportrar som ofta kollar läget här inne. Ingen av dem är dock registrerad. Men händer det något är det FB som de kollar i första hand för att få information.
Citera
2005-08-12, 16:19
Medlem
cecels avatar
tycker inte man borde nämna Flashback som källa om man hittar information här ifrån, det skulle bara dra till sig onödig uppmärksamhet.
Citera
2005-08-12, 18:34
Medlem
ghetto-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
tycker inte man borde nämna Flashback som källa om man hittar information här ifrån, det skulle bara dra till sig onödig uppmärksamhet.

Exakt. Flashback ska vara underground.
Citera
2005-08-12, 19:21
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel

Medlemmar: 79 440

Oj, vad FB är hemligt.
Citera
2005-08-14, 12:14
Medlem
Grappas avatar
Hehehe .. jo .. flashback är inte så himla hemligt ..
Man höjer lite på ögonbrynen när man går in på Cannabis-forumet och ser folk göra "köpes-annonser". Dom verkar visst tro att polisen inte vet vad flashback är ...

Finns det något fall som man vet om där någon blivit anmäld för aktivitet på forumet?
häleri, narkotikabrott o.s.v...
Citera
2005-08-14, 12:39
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grappa

Finns det något fall som man vet om där någon blivit anmäld för aktivitet på forumet?
häleri, narkotikabrott o.s.v...
Ja, det var väl nån mod.. diesel eller vad han heter..

Edit: Japp: http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=119777
Citera
2005-08-14, 13:24
Medlem
tokens avatar
Jag har tjänat pengar på ert grävande, tack.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in