2020-04-05, 08:12
Medlem
Är en svensk tjej som annoserar utan på re. Hon är i udeevlla nu. Åker nog runt lite i Sverige.
Citera
2020-04-05, 08:59
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille027
Är en svensk tjej som annoserar utan på re. Hon är i udeevlla nu. Åker nog runt lite i Sverige.
Var ligger udeevlla?
Förresten i Stockholm behöver man inte leta efter knull utan, de finns på måååånga ställen
Citera
2020-04-05, 09:19
Medlem
Är väl Uddevalla han menar. Vem är det?kan vara intressant att veta om hon åker runt.
Citera
2020-04-05, 09:52
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Är väl Uddevalla han menar. Vem är det?kan vara intressant att veta om hon åker runt.

Jag förstår de
Men de gör väl inget att lägga ner en minut på att kolla vad man totat ihop för att kolla innan man skickar?
Citera
2020-04-05, 12:13
Medlem
Hon reser runt i Sverige låter härligt på rösten , verkar vara en mysig och härlig tjej som jag tyvärr bara har haft telefon kontakta med
Citera
2020-04-06, 14:49
Medlem
Leibachs avatar
Latex? Är inte alla kådisar gjorda av det? Känns INTE som utan, det är det bara utan som gör. Alternativet skulle vara om tjejen har en sk femdom/femidom (vet inte om det finns längre?)
Citera
2020-04-07, 12:09
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille027
Silver94 kallar hon sig för tillfället. Några klara underligheter med henne: verkar byta nick jämt och ständigt. Visar ansiktet. Vill ha swishat pengar på förhand.
Ehh, varning?
Citera
2020-04-14, 18:20
Medlem
Hon tar betalt för bensin om man läser annonsen. Hoppas att hon dyker upp i Stockholm igen , är lite sugen på att träffa henne.
Citera
2020-04-19, 01:22
Medlem
Damen är i Stockholm till 21/3 tyvärr har jag inte tid att träffa henne denna tjej den här gången hon är i stan .
Men om någon gör det vi lämna gärna en rapport om silver som hon heter nu mitt intryck är att hon låter seriös i telefonen så nästa gång blir det möte med henne. Om någon skriver ner några positiva rader om henne
Citera
2020-04-19, 12:00
Medlem
Mixade svar i tråden. Hoppas någon kan ge klarhet.

Om man endast är ute efter säkert sex och det efter några träffar visar sig att sex utan mot extra betalning är möjligt hos en eskorttjej, ska man fly långt bort och aldrig se sig om? Är det rentav så vanligt förekommande att de flesta faktiskt gör utan mot extra så att enda sättet att vara säker är att helt avstå eskorter? Självklart är det alltid säkrast att helt avstå men prostituerade som strikt använder kondom är såklart mycket säkrare än de som erbjuder utan. Lite risk kan jag leva med.
Citera
2020-04-19, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Mixade svar i tråden. Hoppas någon kan ge klarhet.

Om man endast är ute efter säkert sex och det efter några träffar visar sig att sex utan mot extra betalning är möjligt hos en eskorttjej, ska man fly långt bort och aldrig se sig om? Är det rentav så vanligt förekommande att de flesta faktiskt gör utan mot extra så att enda sättet att vara säker är att helt avstå eskorter? Självklart är det alltid säkrast att helt avstå men prostituerade som strikt använder kondom är såklart mycket säkrare än de som erbjuder utan. Lite risk kan jag leva med.

Min erfarenhet är att sex utan kondom är möjlig hos de flesta eskorter och det gäller även de som dyrt och heligt försäkrar att de aldrig skulle knulla med någon kund utan.

Men om du alltid ser till att kondom alltid används vid dina samlag med en prostituerad så finns det väl väldigt liten anledning att fly branschen. Visserligen är inte risken strikt noll. Vill du varit riktigt säker så är egentligen det viktigaste att tjejen/tjejerna du träffar testar sig regelbundet. Enligt en vetenskaplig studie från Tyskland som jag läste relativt nyligen så är det egentligen säkrare att knulla en regelbundet testad prostituerad utan kondom än en som aldrig har blivit testad med kondom. Allra säkrast är givetvis med kondom och med regelbundna tester. Studien gällde tyska förhållanden, men jag tror inte att det är så stor skillnad mellan Sverige och Tyskland i detta avseende.
Citera
2020-04-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Latex? Är inte alla kådisar gjorda av det? Känns INTE som utan, det är det bara utan som gör. Alternativet skulle vara om tjejen har en sk femdom/femidom (vet inte om det finns längre?)

Annika Amour erbjuder femidom som alternativ – träffade henne rätt så nyligen och femidom känns nästan som utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in